20 Reacties

één jaar geleden

Hoihoi, Ik heb een aantal keer gevlogen met mijn kleine en die sliep altijd bijna de hele reis. Je hebt tegenwoordig van die stickers voor op vliegtuigramen. Een nieuw speeltje kan soms helpen en bijvoorbeeld een vlucht in de avond of tijdens haar dutjestijd. Als ik nog wat bedenk laat ik het weten

één jaar geleden

Hoe oud is ze btw?

één jaar geleden

Reactie op Mommyoum

Hoihoi, Ik heb een aantal keer gevlogen met mijn kleine en die sliep altijd ...
Ze is nu 14 maanden. Maar Sliep je kindje dan op je schoot of een eigen stoel ? Speeltjes ga ik idd kopen

één jaar geleden

Nee ze sliep in mijn armen. Uitdagende leeftijd! Ik denk dat het belangrijk is om het gewoon te lagen gebeuren. Wil ze even kruipen in het wandelpad so be it. Ik vraag bij het inchecken trouwens wel altijd of we nog een stoel vrij is in het vliegtuig

één jaar geleden

We hebben net een vlucht van 9uur gehad! Had er geen zin in maar het viel me uiteindelijk reuze mee. Mijn tip: laat het allemaal gewoon op je af komen. Wanneer kan, kan ze kruipen of lopen. Andere mensen zijn vaak ook interessant en neem wat nieuwe speeltjes mee. Komt vast goed!

één jaar geleden

Wij zijn net terug en ik vond het eerlijk gezegd wel een beetje tegenvallen. Ze kon bij mij ook niet stilzitten en al helemaal niet slapen. Je kan ook je kont niet keren met haar op schoot en met haar benen trapte ze tegen de stoel voor haar aan waardoor we een chagrijnige overbuurvrouw hadden. Ik ga vanaf nu een stoel voor haar boeken. Wel duur, maar geeft ons heel veel rust en zij kan gewoon slapen. Ze moeten dan wel in een autostoel trouwens zag ik. Tot 1 jaar op schoot is de max vind ik. 3 uur is nog wel te overleven maar heb wel besloten dat ik niet op deze manier naar de Nederlandse Antillen vlieg 😂

één jaar geleden

Wij zijn vorige maand naar Japan gegaan (ze was toen 13maanden). Lange vlucht dus... 😅 Als het kan zou ik zitplaatsen vooraan vragen, daar waar ze normaliter een reisbedje aan hangen. Daar is wat meer beenruimte, en kan de kleine beneden op de grond spelen. Wij hadden dus geen extra stoel geboekt. En laat het idd allemaal gewoon op je af komen. Wij zagen er ook wel een beetje tegenop, maar het is allemaal meegevallen. 😊

één jaar geleden

Reactie op eLeMVeAa

Wij zijn vorige maand naar Japan gegaan (ze was toen 13maanden). Lange vluc ...
Ik bedenk me nu opeens dat jullie maar een vlucht van 3uur hebben.. oftewel jullie reizen met een hele andere type vliegtuig waar ze niet van die muurtjes hebben voor een reisbedje. Dus jullie hebben niets aan mijn advies. 😅 Misschien zitplaatsen bij raam kiezen, en dan raamstickers en van die spinners (ook voor raam) halen als vermaak?

één jaar geleden

Afgelopen woensdag naar Lissabon gevlogen en ze sliep van de 3uur , 2uurtjes. Heb haar in dat laatste uurtjes filmpjes laten kijken en met haar gespeeld, waardoor de heenreis voor mij heel erg meeviel. Mijn dochter is ook op ontdekkingsreis en kan niet lang stil zitten (14maanden) donderdag vliegen we weer terug naar NL en zal je dan weer een update geven.

één jaar geleden

Reactie op sam-l

Afgelopen woensdag naar Lissabon gevlogen en ze sliep van de 3uur , 2uurtje ...
Dankjewel voor je reactie! Ik ben benieuwd naar de terugreis 😁

één jaar geleden

Ik ben afgelopen week ook gaan vliegen met de kleine (14 maanden) het was een hele vroege vlucht waarbij ze normaliter nog slaapt. Ze was op schiphol wel wakker en aan het spelen en in het vliegtuig 3 van de 4 uur gevlogen. Dat ene uurtje heeft ze vooral uit het raam gekeken en met de buren gelachen. Ik ben wel een voorstander van vluchten tijdens de slaaptijden

één jaar geleden

Reactie op Mommyoum

Ik ben afgelopen week ook gaan vliegen met de kleine (14 maanden) het was e ...
En hoe sliep ze dan? Op je schoot? Of in een draagzak?

één jaar geleden

Reactie op Amber08

En hoe sliep ze dan? Op je schoot? Of in een draagzak?
Op mijn schoot inderdaad!

één jaar geleden

Wij vliegen morgen terug van menorca. Heen ging prima. Ze wilde ook niet stil zitten maar ik had wat (nieuwe) speeltjes mee, boekjes, snacks en dan vond ze onze voor en achter buren mega interessant (beide met kindjes). Tussendoor nog even gewandeld met papa en geslapen bij mij op schoot(half uurtje). Je hebt zelf totaal geen rust en moet entertainen, maar dat is wat het is met deze leeftijd.

één jaar geleden

Wij zijn gisterennacht naar Turkije gevlogen en ik zag er heel erg tegenop! Was ook dit topic gaan volgen voor eventuele tips om zelf toe te passen. Terror japie heeft op het vliegveld een marathon snel kruipen gedaan, maar sliep in het vliegtuig 2 uur van de 3 uur durende vlucht. Het laatste uur heb ik alles uit de kast moeten halen om hem te entertainen, maar achteraf is het me heel erg meegevallen (al was ik blij om uit het vliegtuig te zijn!) Het was trouwens wel heel erg warm in het vliegtuig, dus zou zeker met laagjes werken. Verder hebben we (aangezien het een nachtvlucht was) een slaapzakje etc aan getrokken, een knuffeldoekje meegenomen en een fles gegeven

één jaar geleden

Ik volg dit topic omdat wij volgende week gaan vliegen met onze dochter. Sorry een beetje off topic vraag maar ik vroeg me af hoe het bij jullie is gegaan met de oortjes van jullie kindjes tijdens het opstijgen en landen?

één jaar geleden

Ik volg dit topic omdat wij volgende week gaan vliegen met onze dochter. So ...
Ik gebruik altijd de koptelefoon van alpine muffy. In totaal al 7x gevlogen (van 3 tot 14 maanden) en nooit last gehad gelukkig!

één jaar geleden

Ik volg dit topic omdat wij volgende week gaan vliegen met onze dochter. So ...
Totaal geen problemen gehad, wel drinken aangeboden. Terug viel ze zelfs direct in slaap toen het vliegtuig ging rijden

één jaar geleden

Mijn schoonouders gingen vroeger altijd naar Griekenland en ze zeiden met kinderen als tip probeer stoelen te boeken met 1stoel in het midden vrij te laten. Niet gouw mensen willen tussen mensen in zitten.. dus je hebt 1 stoel aan het raam bezet door jou 1 stoel in het midden vrij en 1 stoel aan het gangpad bezet door papa denk ik(als je met 3e bent). Dan heb je meestal dat die stoel in het midden vrij blijft. Zodat je kindje daar evt kan zitten spelen of slapen. Zo hebben wij onze vakantie Kind op schoot geboekt geboekt.

één jaar geleden

Het vliegen ging heel goed! Veel eten en drinken en speelgoed en gedownloade filmpjes 👍👍