10 Reacties

één jaar geleden

7,5 maand

één jaar geleden

Ze is 15 maanden. Wil binnenkort gaan stoppen

één jaar geleden

Mijn dochter krijgt hem alleen nog met slapen, ik vind het wel even goed zo. Misschien over een half jaartje dat we het gaat proberen

één jaar geleden

Onze dochter krijgt m nog met slapen. Ik las dit over het stoppen dus wij wachten nog even.

één jaar geleden

Nu met foto

één jaar geleden

Met zo’n 10 maanden denk ik. Afbouwen ging heel goed eigenlijk, met een weekend waren we er vanaf.

één jaar geleden

Ons zoontje heeft altijd zijn speen met het slapen gehad. Wij zullen rond zijn 2e jaar gaan afbouwen.

één jaar geleden

Mn kindje is 15 maanden, wil binnenkort gaan afbouwen, maar ze krijgt m alleen als ze gaat slapen en ze is al gek op dr knuffel

één jaar geleden

Met 5 maanden, Milan had de speen altijd alleen al om in slaap te vallen , en toen ik van bibs naar een ander merk over wilde gaan accepteerde hij die niet, ben toen meteen gestopt zonder problemen en nu bijna 16 maanden oud geen speen en geen duim 🥰

één jaar geleden

Denk rond de 9 maanden. Vanwege tandjes heeft hij zijn speen geweigerd. De eerste week moesten we er s nachts wel wat vaker en wat langer uit. Toen we daar doorheen waren heb ik gelijk al zijn spenen weg gedaan.