16 Reacties
één jaar geleden
Misschien niet perse een apart trekje, maar ik zie wel dingen van mezelf terug.
Op de buik slapen
Sterke wil
Zelfde schorre schaterlachje en druk en gek doen
Heel erg behoefte aan fysiek contact
één jaar geleden
Ik zie veel van mijn vriend terug in de kleine
Slaapt hetzelfde (met de armen omhoog en soms in de lucht echt een rare houding nog niet vaak gezien)
En soms als mijn vriend diep in gedachte is krijgt hij een beetje een onderbeet en dat trekje heeft de kleine ook wel eens.
En er zijn nog wel meer dingetjes maar niet perse apart
één jaar geleden
Het hebben van een onderkin 🤣 Dat zit serieus in onze familie. Ik vermoed dat hij er ook niet aan ontkomt. Bij hem is 't nog schattig, bij mij helaas niet meer.
Ok, maar dat is een lichamelijk trekje. Ik ga eens nadenken over gekke trekjes die mijn kinderen van mij hebben haha.
één jaar geleden
Reactie op Bloemtuin
Mega goed geheugen van mij. Het helemaal analyseren hoe iets werkt van de v ...
Dat heb ik ook, nog niet over nagedacht maar misschien heeft mijn dreumes dat ook.
Hij had vandaag kleine autootjes achter de tv kast gegooid. Na de 2e keer gingen we 1.5u weg. Daarna wist hij dat ze daar nog waren. Hij heeft daar nog nooit wat gegooid en je kan ze echt niet zien, tenzij je er met je hoofd boven hangt? Zou dat een heel goed geheugen zijn voor een dreumes?
Verder nog geen geërfde/overgenomen trekjes ontdekt, ik ga er eens op letten!
één jaar geleden
Nou ik zie het zelf niet echt, maar mijn moeder ziet heel veel terug van mij in mijn dochter. Voornamelijk haar typische loopje en zelfvertrouwen. Soms schiet ze er vol van, omdat het echt aan vroeger doet denken.
één jaar geleden
Oja...
Papa heeft nu geleerd om zijn neus te rimpelen en een soort snuivend geluid te maken net als papa...
Ook niet wakker willen worden na ochtendslaap en veel slapen net als papa...
Qua karakter zie ik dingen van mezelf. Snel boos als iets niet lukt.
Het is leuk nu ze groter worden om te zien welk karakter ze krijgen. Of inderdaad trekjes.
O, dat frummelen net als ik op de bank, zowel met voeten als handen. 🥰❤️
één jaar geleden
Nu vooral veel kopieren in geluiden en bewegingen. Hij zit nu helemaal in zijn muziekboekjes en zegt daar veel 'jaaa' bij. Eerst wist ik niet zo goed waarom, maar al vrij snel kwam ik erachter dat ik dat vaker zeg als hij iets aan het ontdekken is en hij op de goede weg is.
één jaar geleden
Net als papa heeft meneer een onwijs grote mond waar hèèl veel in past...
Gewoon zn hele vuist he, en een dikke hand met brood.
Als we helpen met eten geven zeggen we weleens grote mond! En dan gaat die garagebox toch ver open...
één jaar geleden
Reactie op Bloemtuin
Mega goed geheugen van mij. Het helemaal analyseren hoe iets werkt van de v ...
Hoe weet je of je kind een goed geheugen heeft?
Ik heb geen idee wat normaal is op deze leeftijd.
één jaar geleden
Reactie op MirjamvG33
Hoe weet je of je kind een goed geheugen heeft?
Ik heb geen idee wat normaa ...
Hier ook een met goed geheugen denk ik. Ik zie het hieraan:
Hier weet ze bijv alle lichaamsdelen. En echt ook alles. Wenkbrauwen, voorhoofd, oorlel, navel enz. Echt de gekste dingen onthoud ze en vind ze ook leuk om aan te wijzen. Zelfde met dieren en geluiden die erbij horen. Ook als ik een boekje met plaatjes laat zien over dagelijkse dingen en vraag wat wat is weet ze eigenlijk heel veel.
Zie foto hieronder. Echt top boekjes om mee te oefenen met dagelijkse voorwerpen. Maar denk ook wel dat het net de interesse van je kind moet zijn. Hier zit ze op sommige dingen heel erg gefocust maar bijv sommige dingen weet ze echt niet. Zoals de weg wijzen ofzo.