17 Reacties

één jaar geleden

Wat leuk! Ons zoontje schreeuwt voortaan jajajajajaaaaa als juf roos op staat. Tijd voor afwisseling 😂

één jaar geleden

Pretlettertjes

één jaar geleden

Reactie op Daphne1601

Pretlettertjes
Pretlettertjes is zeker een aanrader! Verder vind ik (en mijn zoon ook haha) Dikkie Dik ook erg leuk. Er staan heel veel voorleesverhaaltjes op YouTube.

één jaar geleden

Tiktak tv via YouTube, heerlijk rustig 🫠

één jaar geleden

Ik vind Buddi op Netflix ook echt ideaal. Leuke, rustige geluidjes en mooie beelden.

één jaar geleden

Pretlettertjes

één jaar geleden

Reactie op Senna91

Tiktak tv via YouTube, heerlijk rustig 🫠
Dit! M'n zoontje houdt hierbij eens even z'n tetter en zit zowaar even stil.

één jaar geleden

Pretlettertjes ( Nederlands woordenschat) Miss Rachel en simple songs

één jaar geleden

Kiwi & Strutt Heerlijk rustig, zonder gepraat. En Funny Bunnies, maar dat is wel wat drukker, maar ook zonder gepraat.

één jaar geleden

Duck tv van Samsung plus. Hebben ze hier per ongeluk een keer zelf aangezet en het is een regelrechte hit! Iedere samsung tv heeft die app erop staan als het goed is. Heerlijk rustig. Worden er zelf af en toe een beetje loom van 🤪

één jaar geleden

Ik zet vaak Ketnet Junior op, op tv kanaal 30 bij ons. Rustige leuke kinderprogramma's voor echte kleintjes (met pingu, tiktak, bumba, dropje, Samson &Marie, Casper&Emma)

één jaar geleden

Reactie op Sann19

Ik zet vaak Ketnet Junior op, op tv kanaal 30 bij ons. Rustige leuke kinder ...
Ketnet Junior is inderdaad echt een aanrader! Ik neem de afleveringen sowieso op. 4,5 uur aan programma’s per dag 🤣. Je weet nooit wanneer het van pas kan komen.

één jaar geleden

Nijntje hier nu ook een succes

één jaar geleden

Hoelang mogen jullie kindjes tv kijken? En hoe staan jullie erin dat ouders zelf even tv kijken waar je kind bij is, bijvoorbeeld het nieuws? Vind de balans maar lastig

één jaar geleden

Reactie op EJL

Hoelang mogen jullie kindjes tv kijken? En hoe staan jullie erin dat ouders ...
Ik kijk zelf overdag geen tv. Onze dochter mag max 30 minuten tv/ipad kijken. Het is heel fijn dat het er is en als ik echt een slechte dag heb en onze dochter een dag dat niets goed is dan kijkt ze meer dan een half uurtje. Hoeveel kijkt jouw kindje?

één jaar geleden

Reactie op EJL

Hoelang mogen jullie kindjes tv kijken? En hoe staan jullie erin dat ouders ...
Wij proberen de kleine geen tv te laten kijken. Bij hoge uitzondering kan het een keer zijn dat we een filmpje opzetten in de auto op vakantie.

één jaar geleden

Reactie op Dolfijnenzijncool

Ik kijk zelf overdag geen tv. Onze dochter mag max 30 minuten tv/ipad kijke ...
Rond eten maken ong. 30 minuten. Maar wij na het eten wel even het nieuws...