11 Reacties
één jaar geleden
Mijn zoontje vind gras en zand ook eng ! Als ik hem op het gras zet durft hij niet meer te kruipen of bewegen. Ik denk maar dat het uiteindelijk wel goed komt.wij blijven gewoon oefenen en spelen nu vaak in de tuin. Hij ontwijkt het gras nog steeds
één jaar geleden
Sinds gister kruipt mijn meisje van 15 maanden vrijwillig het gras op. Vandaag heeft ze er 5 stappen op gelopen met 1 bloot voetje (aan de andere zat t schoentje nog). Had er zelf ook een hard hoofd in, maar gister zonder enige druk van ons kroop ze zo het terras af en het gras op.
één jaar geleden
Hier vond ze gras ook eng. We zijn een paar keer op een kleedje op het gras gaan zitten om zo het gras een beetje te ontdekken. Inmiddels durft ze hier wel af te kruipen. Als ze eenmaal op de tegels is blijft ze wel nog liever daar. Aan de hand (kan nog niet los lopen) loopt ze nu ook op blote voeten over het gras.
één jaar geleden
Gras is hier geen probleem. Zand is een ander verhaal... Er overheen lopen met schoenen is geen probleem. Maar aanraken ho maar. Als ze valt blijft ze zitten, want o wee als haar handen het zand raken om op te staan. Laatst lukte het haar zelfs om zonder handen op te staan, stond even perplex 🤣
één jaar geleden
Hier juist een totaal omgekeerd probleem. Zand en gras zijn ontzettend leuk, maar ik durf geen zand in de zandbak te doen. Hij stopt namelijk alles in zijn mond. 🙈