7 Reacties

茅茅n jaar geleden

Ik had er toevallig pas naar gezocht op marktplaats. Daar deed iemand hem weg omdat ze het te zwaar tillen vond. Het is denk ik heel persoonlijk vind jij het te doen, hoe vindt je kindje het, hoe zwaar is je kindje, hoe sterk ben jij. Ik heb er van af gezien omdat ik bang was dat ik een dure aankoop zou doen en hij daarna in de kast zou belanden. Maar als je hem kado krijgt is het wel het proberen waard?

茅茅n jaar geleden

Het is een fijn ding, maar gebruik hem absoluut niet wekelijks

茅茅n jaar geleden

Wij hebben de wildride en vinden hem heel fijn voor als ons zoontje niet meer wil lopen, in de wachtrij bij pretparken of tijdens feestjes aan statafels. We hebben voor aanschaf getest bij babypark, zeker een aanrader om te doen, dan kun je zelf voelen of het zwaar is en fijn zit etc. Dat is voor iedereen anders

茅茅n jaar geleden

Ik heb er 1 gehad. Je moet je kind nog gewoon vasthouden. Er gaat heel iets af qua draaglast, maar dat weegt voor mij niet op tegen de dure prijs en hoe weinig je zoiets gebruikt.

茅茅n jaar geleden

Ik heb die van wildride en gebruik hem vrijwel nooit. Vind hem helemaal niet handig. Hartstikke zwaar en heb altijd pijn aan mijn schouder.

茅茅n jaar geleden

Ik heb geen ervaring met de Wildride, maar ik ben zelf erg blij met een ringsling. Onze zoon is nu 10 kg en voor mij draagt dat nog comfortabel voor de kleine praktische momentjes. Voordeel vind ik dat je het gewicht over je schouder kunt verdelen. Maar echt voor langer dragen vind ik het niet prettig.

茅茅n jaar geleden

Bedankt voor jullie reacties! Grappig hoe uiteenlopend de ervaringen zijn! Ik heb onze dochter vanaf de geboorte gedragen, eerst in een doek op m'n buik, vervolgens op mijn rug in een draagzak.. die gebruik ik ook nog, tijdens daagjes weg of laatst tijdens onze vakantie. Dus tillen is voor mij geen probleem.. De zijdrager lijkt me handig als je naar een plek gaat, zoals het bos waarbij ze niet continu wilt lopen... maar ook niet alleen maar op m'n rug.. Lastig dat de ervaringen niet unaniem zijn, dan had mijn keuze ook makkelijker geweest, haha! Maar bedankt voor jullie ervaringen, die neem ik zeker mee! 馃槈馃憤馃徎