9 Reacties

één jaar geleden

Hier heeft ze dit ook een tijdje gehad. Ze gaat ook op het potje zitten als wij naar toilet gaan, maar tot nu toe niets in het potje. Wel ervoor aangezien ze recht gaat staan om pipi te doen 🫣

één jaar geleden

Mijn dochter wil al een paar maanden op de toilet. In overleg met het kdv laten we haar proberen maar het wil nog niet lukken. Ze is iedere keer met te laat 😂 en op het kdv vindt ze het eng omdat er te veel mee kunnen kijken

één jaar geleden

Hier geeft ze het alleen soms aan als ze gepoept heeft. Ik denk dat ik wil beginnen met haar op het potje zetten met luier aan zodat ze daar aan kan wennen en zelf kan gaan zitten als ze voelt dat ze moet. En als dat goed gaat zonder luier. Wanneer we voor de brilverkleiner gaan zie ik wel of ze eraan toe is.

één jaar geleden

Wij hebben potje. Nu paar dagen geprobeerd. ze geeft t heel goed aan maar dan plast ze meteen en kan ze niet meer op t potje komen want dan heeft ze al geplast. Ook steeds drie druppels. Ik Laat ze maar gewoon zonder luier lopen zodat niet alles steeds naar beneden hoef te trekken. (Uiteraard als er geen mensen zijn hier) Maar hier werkt t dus nog niet top omdat ze t nog geen seconde op kan houden.

één jaar geleden

Klopt, de mijne geeft het ook sinds een paar weken aan. We hebben boven en beneden een potje en het advies van de uroloog gehad dit niet in een week te proberen ( zindelijk krijgen) maar tempo van mijn kind te volgen

één jaar geleden

Mijn kleine geeft ook constant aan ‘poep’, weet niet eens hoe ze hieraan komt. Maar goed maakt t verschonen wel makkelijker gezien ze het zelf aangeeft. Ik wil beginnen als ze 2 jaar is.

10 maanden geleden

Onze dochter geeft al sinds een aantal maanden zelf aan als ze moet poepen. Heel schattig hoe ze dat zegt. Maar ik kreeg van verschillende ouders te horen om te wachten totdat ze zich gaan verstoppen. Verstoppen achter bank of gordijn bijvoorbeeld. Dit zou een natuurlijke teken zijn dat ze zich schamen en zich willen afzonderen. Oftewel apart naar toilet gaan dus.

10 maanden geleden

Wij zetten onze kleine meid nu na elke maaltijd en slaapje op het potje. Steeds vaker plast ze dan ook. Poepen kan ze aangeven en dan zetten we haar op het potje en doet ze “haar ding” Plassen gaat ook steeds beter. Qua poep is ze thuis helemaal zindelijk

10 maanden geleden

Wij hebben vanaf de zomer het potje geïntroduceerd .nog niet heel fanatiek maar ook omdat ze het yoen aangaf. Inmiddels kan ze binnenshuis zonder pamper op de slaapjes na. Natuurlijk nog wel eens een ongelukje maar dat hoort erbij, spelen is ook leuker dan op de pot gaan.