10 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb vaak leggings aan, zijn zwangerschap leggings en zitten super fijn.

3 jaar geleden

Ik ben fan van die flared pants en dan gewoon een T-shirtje en blazer overheen knallen.👍

3 jaar geleden

Ik doe veel highwasted spul aan, met een blouse of shirt en dan afstijlen met leuke stoere boots en opvallende blazer.. Straks indd meer leggings, boots of hoge laarzen en dan wat langere blouzen met kortere blazer ( lekker laagjes,als je t dan warm krijgt kan r altijd wat uit). Of leggings/treggings met shirt en lekkere lange vesten 🤗 ben zelf nu 19 weken en die buik begind nu wel echt te komen 😂

3 jaar geleden

Reactie op madison_

Ik heb vaak leggings aan, zijn zwangerschap leggings en zitten super fijn. ...
Waar heb jij de leggings weg? Bij mij schijnen ze heel erg door😅

3 jaar geleden

Reactie op Rozemilkshake

Ik ben fan van die flared pants en dan gewoon een T-shirtje en blazer overh ...
Leuk! De broek is dan niet zwangerschaps toch? Ik merk dat de band dan precies op het midden van de buik zit en dat is dan net niet lekker. Hoe doe jij dat? Grotere maat en over de buik trekken?

3 jaar geleden

Reactie op Bobbi-B

Leuk! De broek is dan niet zwangerschaps toch? Ik merk dat de band dan prec ...
Ik heb nu een mix van zwangerschapsbroeken en niet-zwangerschapsbroeken. Maar die zwangerschaps flared pants hebben zo’n hoge band voor over je hele buik, die zitten idd wel echt lekkerder!😁 Bij de prenatal heb ik er een gekocht en bij asos heb ik er een besteld. Beide top!

3 jaar geleden

Reactie op Bobbi-B

Leuk! De broek is dan niet zwangerschaps toch? Ik merk dat de band dan prec ...
Bij Costes hebben ze ook fijne flared broeken. Ik heb er daar één gekocht 2 maten groter dan ik normaal heb. Die is een stuk te lang, maar daardoor kan ik hem hoog optrekken en zit hij straks perfect. Ik heb deze, maar dan in een net iets andere print; https://www.costesfashion.com/nl-nl/flared-legging-dierenprint-tanbruin-346573?size=XXL&utm_sw_trigger=smartweb&utm_sw_content=aanbevelingpdp&label=extra

3 jaar geleden

Ook meestal een heerlijke zittende legging aan maar dan meestal als ik weg ga nog lange vest of oversized shirt erover, anders ben ik bang dat ie doorschijnt🙊

3 jaar geleden

Dit is ook erg leuk voor herfst/winter!

één jaar geleden

Ik zoek leuke betaalbare zwangerschaps truien shirts en rokje. Tegenwoordig zie je vaak rokje over de buik en dan kort truitje over heen. Wie kan mij helpen