824 Reacties

één jaar geleden

MAM flessen, heel veel goeie verhalen over gehoord dus kan niet wachten om deze te gebruiken 😍

één jaar geleden

2 van deze lakentjes. Jammer dat ik eigenlijk alles al heb. Valt nu weinig (nuttigs) te kopen 😕

één jaar geleden

Gewoon te schattig 🥰

één jaar geleden

Wij hebben een illustratie laten maken door Kristel van Birthlines. Kristel combineert eigen echofoto’s tot één geheel in een persoonlijke illustratie. We hebben haar werk gezien tijdens de We Are Pregnant beurs en ik was zo onder de indruk dat ik besloot haar te vragen een illustratie voor ons te maken. Ontzettend blij mee, het komt per post naar ons toe en krijgt dan een mooi plekje op haar kamer 🥰

één jaar geleden

Een badpakje en baby zwemband via Vinted gekocht voor als ze 3 maanden is 🥰 Dan gaan we naar Ameland en zullen we waarschijnlijk ook even naar het zwembad gaan. Hoe cute is zo’n mini badpak met ruches 😍

één jaar geleden

Had een Vinted pakketje laten opsturen naar een winkeltje op de hoek waar ik nooit binnen ben geweest, hadden ze daar noppies en nu een actie 5 halen 2 betalen dus meteen even gebruik van gemaakt. 😍😍

één jaar geleden

Reactie op pattvdd

Had een Vinted pakketje laten opsturen naar een winkeltje op de hoek waar i ...
Dat is nog eens een mooi deal haha. Heel leuk 😍

één jaar geleden

Badcape

één jaar geleden

€5 op Vinted. Voor in de kinderwagen.

één jaar geleden

Reactie op pattvdd

Had een Vinted pakketje laten opsturen naar een winkeltje op de hoek waar i ...
Wat leukkk 😍 hebben ze ook een webshop?

één jaar geleden

Reactie op Lotte-93

Wat leukkk 😍 hebben ze ook een webshop?
Volgens mij wel : https://www.2rebelshelmond.nl maar geen idee of ze daar de actie ook op hebben

één jaar geleden

Via Vinted! Ik twijfel nu of ik nog een nieuw paar in off white erbij ga kopen 😂

één jaar geleden

Weer wat leuke dingen gekocht ☺️ Een teddy hoes (van Label Spruit) voor om het voedingskussen waardoor het een babynestje wordt. Gebreid dekentje met fleece (van Jollein) voor in het wiegje. Joggingpakje (via Vinted) met leuke details 🥰

één jaar geleden

Ik houd van babystyling 🥰

één jaar geleden

De Prénatal leeggekocht 😜 Allemaal beddengoed. T/m 22 december bij hun in de actie 30% korting 🥰

één jaar geleden

De Prénatal leeggekocht 😜 Allemaal beddengoed. T/m 22 december bij hun in ...
Oh wauw! Ook op ledikant dekens??

één jaar geleden

Reactie op isacalvinb

Oh wauw! Ook op ledikant dekens??
Jaa alles! Hoeslakens, moltons, dekens van alle merken.

één jaar geleden

De Prénatal leeggekocht 😜 Allemaal beddengoed. T/m 22 december bij hun in ...
De 30% geldt vanaf 3 stuks toch?

één jaar geleden

Reactie op rgerri

De 30% geldt vanaf 3 stuks toch?
Ja klopt

één jaar geleden

Jaa alles! Hoeslakens, moltons, dekens van alle merken.
Oh wauw!!!!!