11 Reacties

één jaar geleden

Ik heb er eentje van een vriendin geleend, maar ik kreeg als tip van de verloskundige dat je ze juist geen hele dagen moet dragen. Het geeft wel verlichting, maar je spieren worden ook ‘lui’. Ik dacht ik geef de tip even door 😉

één jaar geleden

Ik heb er eentje van een vriendin geleend, maar ik kreeg als tip van de ver ...
Hi, dank voor je reactie. Maar ik krijg juist de tip om t wel te doen van de vk en mijn fysio ;)

één jaar geleden

Ik heb er 1via vinted gekocht, volgens mij heet t carriwell

één jaar geleden

Mijn bekkentherapeut raadde de Rafys bekkenband si/sda aan, is ook voor de buik en zit heel fijn :)

één jaar geleden

Reactie op jopie-24

Mijn bekkentherapeut raadde de Rafys bekkenband si/sda aan, is ook voor de ...
Ok dank! Ga daarnaar kijken!

één jaar geleden

Als het goed is kan je fysio daarin het beste adviseren, die kent jouw bouw en weet waar voor jou de steun het meeste nodig is.

één jaar geleden

Je moet het niet te lang dragen, anders worden je spieren te lui. Dit advies kreeg ik van mijn huisarts en verloskundige.

één jaar geleden

https://www.bol.com/nl/nl/p/super-ortho-bekkenband-bekkenbrace-zwangerschapsband/9200000080284039/?Referrer=ADVNLGOO002037&gbraid=0AAAAAD5OnmM0yT4pc6b5CDDFnD5q2v2dj Ik gebruik deze en die helpt zó goed! Ik kon bijna niet meer lopen maar dankzij deze band en oefeningen gaat het veel beter!

één jaar geleden

Ah top. Dank voor t doorsturen! En wat fijn dat t bij jou zo goed helpt!!

één jaar geleden

Ik heb er eentje van een vriendin geleend, maar ik kreeg als tip van de ver ...
Dank je wel voor dit bericht. Toevallig dacht ik al zoiets. Ik heb hem nu twee hele dagen om gehad en zodra ik hem af doe, lijkt het wel of alles in elkaar zakt. Dat zal hier inderdaad wel mee te maken hebben. ☺️