803 Reacties

één jaar geleden

8+3 Rond de 6/7 weken zag je m’n darmenbuikje eigenlijk meer.

één jaar geleden

Reactie op miauw

Smeren jullie ook alles goed in met creme om striemen te voorkomen? Ben naa ...
Ik heb zelf olie, die trekt wel aardig vlot in. Maar moet er ook bij zeggen dat je met smeren waarschijnlijk geen striae gaat voorkomen. Ik smeer zelf alleen om de huid wat soepeler te maken, en om pijn en jeuk te verminderen, en ik ga ervan uit dat ik wel striae krijg, dat heb ik op mijn benen ook al. https://www.24baby.nl/zwanger/zwangerschapskwaaltjes/striae-zwangerschapsstriemen/

één jaar geleden

Reactie op Kleintje2023

Ik heb zelf olie, die trekt wel aardig vlot in. Maar moet er ook bij zeggen ...
Klopt. Het is ook iets erfelijks maar ik heb ook striae op de benen maar bij mijn vorige zwangerschap niks op de buik. Hoop nu ook niet. Ik smeer wel

één jaar geleden

Op de zijkant van de benen? Of waar precies? Momenteel smeer ik enkel borsten buik en billen

één jaar geleden

Reactie op miauw

Smeren jullie ook alles goed in met creme om striemen te voorkomen? Ben naa ...
Hier vorige zwangerschap vrijwel niet gesmeerd en ook geen striemen gekregen 💪 is puur ook je lichaam of en hoe je strepen krijgt

één jaar geleden

9weken volgens berekening geschat was ik op 9+3 voor nu

één jaar geleden

Reactie op Eline Van Geyte

Wat een mooie dikke buikjes🥰 nu maak ik me wel wat zorgen, ik ben bijna 7 ...
Geen zorgen! Bij mijn eerste zwangerschap had ik zelfs bij 20 weken bijna nog geen buik. Het komt vanzelf.

één jaar geleden

Ik gebruik de mama creme van Kruidvat. Werkt perfect en blijft niet lang vet.

één jaar geleden

Uhh vandaag 7 weken, 2e zwangerschap... 1e was ik ook echt mega.

één jaar geleden

Reactie op miauw

Smeren jullie ook alles goed in met creme om striemen te voorkomen? Ben naa ...
Weleda olie mama ofzo. Is top!!

één jaar geleden

Op foto 6 weken nu 7+2 en is nog steeds hetzelfde .. vooral last van darmen. Ben benieuwd wanneer het echt gaat doorkomen 🙊 Wat een mooie buikjes allemaal 😍

één jaar geleden

8+5 vandaag

één jaar geleden

Reactie op miauw

Smeren jullie ook alles goed in met creme om striemen te voorkomen? Ben naa ...
Ik gebruik pure shea butter van holistic doula. Trekt vrij snel in. Ik moest wel wennen aan de (aardse) geur, maar mn huid wordt er zo lekker zacht en soepel van!

één jaar geleden

9w van de 3e. Merk wel echt dat mijn buik nu veel sneller groeit als bij de 1e en 2e. Bij de 2e ging het al een stuk sneller als bij de 1e. Maar ik kan nu gewoon mijn eigen broeken al niet meer aan

één jaar geleden

9w van de 3e. Merk wel echt dat mijn buik nu veel sneller groeit als bij de ...
Gelukkig ben niet de enige die dat voelt. Voor een deel is het gewoon echt al een dikkere buik en na een lange dag is het soms nog extra opgezet. Als ik het afkleed zie je het gelukkig niet maar ben bang dat het ineens eruit steekt. Ben nog geen 8 weken dus wil het echt nog even verbergen.

één jaar geleden

Mijn buik vandaag

één jaar geleden

Reactie op miauw

8weken en 4 daagjes vandaag 🐥
Prachtig!

één jaar geleden

10 weken vandaag

één jaar geleden

9+1 was ik hier….

één jaar geleden

Morgen 10 weekjes ❤