1065 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Ambermarijke

Levering van de babykamer is alwéér uitgesteld. Augustus al besteld, nu wor ...
Zat hier al een langere levertijd op toen je de babykamer bestelde? Wij zijn nog steeds aan het rondkijken voor iets wat we willen en mooi vinden, maar aangezien we pas eind december de babykamer kunnen inrichten had het niet onze prioriteit om al vroeg erbij te zijn. Nu maak ik me wel zorgen 😬

één jaar geleden

Sinds de geboorte van mijn eerste kindje heb ik al moeite met mijn gewicht. Ik ben in totaal 25 kg aangekomen en ik zit hier heel erg mee. Ik ben nu zwanger van de derde en toen vroeg mijn schoonzus die al maanden in het buitenland zit of ik nog dikker was geworden. Ben er nog steeds boos om. 😅

één jaar geleden

Pff ff mn hart luchten. Het gedrag van mijn vriend en alles er omheen irriteert mij enorm. Mijn vriend zit in een dubbele immunotherapie. Wij zijn al 15jr samen en hij heeft het nodige meegemaakt waardoor hij eerst jaren lang niet zn shit op orde had en daarna met zn gezondheid issues kreeg, daarna is dit een soort yoyo geworden. Ik heb oprecht begrip en probeer hem te steunen. Dit valt soms zwaar omdat ik altijd de lijn van continuïteit in huis breng + stabiliteit in financiën en weer alles op de rails breng als hij te ver de draad verliest. Altijd als ik boos ben, denk ik en zeg ik ook, ik heb niemand nodig, ik doe het allemaal wel zelf, kan ik ook niet weer teleurgesteld worden. Waar ik dat met de buitenwereld oprecht wil, wil ik gwn ook opgevangen worden door mn vriend en ontlast worden. Nu ik zwanger ben, besef ik steeds dat ik het dan niet meer alleen ben en mn baby ook bij me draag. Waardoor ik het soms gewoon echt niet zelf kan of dat het fysiek te zwaar is en mentaal te stressvol... Het maakt me gewoon boos, verdrietig en heb t gevoel dat ik er uiteindelijk toch alleen voor sta. Ik heb al talloze keren gepraat met hem, maar telkens met tijdelijke succes.

één jaar geleden

‘s nachts miljoen keer wakker worden om te plassen🙃. Heb een hoog bed en ben zelf le petite (1.56m), dus iedere keer slaperig uit bed gaan met een buikje begint wat lastiger te worden🥲. Ik klaag want I need a full night sleep with no toilet breaks😂! Zoals nu, tis 5:20 uur ‘s ochtends en moet pas om 8:15 uur wakker worden. Maar nee, lig weer wakker doordat ik naar de wc ben geweest😂🤷🏽‍♀️. Hmkay🤷🏽‍♀️

één jaar geleden

Reactie op MelRoy

‘s nachts miljoen keer wakker worden om te plassen🙃. Heb een hoog bed en b ...
Heel herkenbaar. Ik zeg echt net tegen m’n vriend, dat ik klaar ben met al die 100000 gebroken nachten. Terwijl mensen allemaal zeggen “geniet maar van je slaap nu het nog kan”. Wat nou nu t nog kan? Slaap voor geen meter. Ben altijd moe. Voor de rest voel ik me prima. Maar die eeuwige vermoeidheid 😭😭😭

één jaar geleden

Reactie op H M S

Pff ff mn hart luchten. Het gedrag van mijn vriend en alles er omheen irrit ...
Ah ik snap je... hier ook zo'n vriend die het graag laat hangen en geen prioriteiten weet te stellen.. Als na enkele weken aangeven dat er iets moet veranderen... er geen verandering komt.. Schiet ik in kwade-modus Ik zeg dan altijd eens goed waar het op staat, slaap dan enkele nachten in de kinderkamer en doe helemaal niets meer... waardoor het eens allemaal op zijn nek komt, Dan laat ik hem ff sudderen.. Laatst zat ik in een heel moedeloze bui omdat hij het echt niet wilde inzien en toen heb ik voorgesteld om er een maatschappelijk assistent bij te halen... Als hij van mij niets wil aannemen dan mss van iemand die een overzicht op zn problematiek kan geven. Dit heeft toch wel geholpen wa´t hij schoot gelijk in gang. Let wel: ik vinnet heel spijtig dat ik telkens op zo'n manier moet reageren, liever dek ik het ook toe met de mantel der liefde en neem ik alles op mij maar eens er kindjes in het spel zijn gaat dit gewoon niet meer, dan wil je ook kunnen vertrouwen dat je partner zijn verantwoordelijkheid neemt. Ik heb gelukkig wel veel bijval uit zijn directe omgeving... iedereen weet wel een beetje wat zn pijnpunten zijn en ik krijg vaak de opmerking dat ze het sterk vinden dat ik met hem kan samenleven... Fijne man hoor die geen kwaad in de zin heeft. Maar ja.. n zelfingenomen dromer en koppigaard die fan is van struisvogelpolitiek...

één jaar geleden

Dat iemand een discussie met je begint en al start met: "Je zal wel last hebben van je hormonen, maar" omg, wat kut. Alsof ze je al 2-0 achter willen zetten door je in het "instabiele zwangere-hokje" te stoppen. Grrrrrr En dat m'n schoonvader lachend roept dat 'ie denkt dat ik vast heel onaardig ga zijn tegen mijn vriend als ik ga bevallen. Ff serieus, wij hebben echt nooit ruzies, discussies en een super leuke relatie. Waarom moet je zo'n belangrijk moment voor mij al een stempel willen drukken in negatieve zin?! Moest het ff van m'n hart hoor:)

één jaar geleden

Reactie op JaneCG

Dat iemand een discussie met je begint en al start met: "Je zal wel last he ...
Ja, echt he! Ik erger me ook dood aan de mensen die opeens geen normaal gesprek meer met je kunnen voeren. Het kan maar over 1 onderwerp gaan. "Hoe gaat het met je?" is opeens geen vraag over jou, maar moet worden opgevat als "Hoe gaat het met de baby?" Alsof je opeens geen mens meer bent, maar een broedmachine. Het valt mij op dat deze mensen vooral vrouwen met een zwangerschap/bevallingstrauma lijken te zijn, die dan ook altijd even moeten melden hoe vreselijk hun eigen ervaring wel niet was. Gee, thanks!

één jaar geleden

Ik irriteer me echt kapot aan mensen die de hele tijd roepen dat ik 'moet genieten'.. Eerlijk, de enige momenten dat ik geniet is tijdens de echo en haar voelen is erg leuk en bijzonder. Verder is het tot nu toe echt een drama geweest door de HG. Ik was even niet meer aan het spugen tot ik eergister weer begon (morgen 20wk). Ik voel me dus verder alleen maar beroerd en kan amper wat. Gelukkig gaat het met de kleine meid wel goed tot nu toe, dus het is voor het goede doel🥰

één jaar geleden

Oh, yes! Super topic idee! Lekker ventileren 🥳 Gisteren aan mijn familie ...
Dat heb ik bij een aantal mensen ook gehad. Maar kan vertellen uit ervaring (werk in de gehandicaptenzorg) dat het uitsluiten van handicaps niet verkeerd is. En als je het wel wilt houden je er goed over na moet denken welk sydroom of beperking het is en wat de kwaliteit van leven gaat worden. Voor zowel jou zelf en partner en het kindje!

één jaar geleden

Het is mijn verjaardag vandaag... vriend is thuis... heeft mij al enkele keren gepasseerd in huis... Oa toen ik om 07.30h vanmorgen zn berg afwas stond weg te werken die hij voor mij heeft laten staan gisteren... Ik heb het niet voor toeters en bellen maar een kus en knuffel en gelukkige verjaardag was fijn geweest ja. De oudste kindjes zijn deze week bij hun papa dus ... ook al geen pannenkoeken bakken... Ik ga straks maar even voor mezelf, mn hormonen en de baby n taartje halen. Hoe meer verjaardagen ik onderga... hoe vaker ik ervan baal... sjonge 🥳 "Its my party and i cry if i want to " is mijn themalied vandaag Want "You would cry too if it happened to you" 😉

één jaar geleden

Reactie op Kimikaze

Het is mijn verjaardag vandaag... vriend is thuis... heeft mij al enkele ke ...
Oh bah... Heb ook eens zo een jaar gehad dat niemand door leek te hebben dat ik jarig was... (Vriend was al vroeg werken, zoontje was nog te klein om het te weten, ...) Moet van mij ook niet heel groots allemaal, maar wel fijn als er minstens iemand (persoonlijk) aan denkt 😅😏 (FB berichtjes tel ik dan niet mee) Fijne verjaardag in ieder geval en koop jezelf idd dan maar een taartje. Heb ik toen ook gedaan en dan demonstratief de foto naar vriend gestuurd 😂

één jaar geleden

Reactie op Jvh88

Oh bah... Heb ook eens zo een jaar gehad dat niemand door leek te hebben da ...
Haha, mijn man was mijn eerste moederdag vergeten 😅 onze dochter was toen anderhalve week oud 🙈

één jaar geleden

Reactie op Kimikaze

Het is mijn verjaardag vandaag... vriend is thuis... heeft mij al enkele ke ...
😓 Oh wat erg! Maar ik moet zeggen dat ik ooit ook de verjaardag van mijn vriend was vergeten🙈, en ik voelde me echt VRE-SE-LIJK toen ik erachter kwam 😓😪 Ik hoop dat dit het geval is bij jouw vriend en dat hij het goed gaat maken! In ieder geval, happy birthday! en koop indd lekker een taartje en geniet er vooral van! 😘

één jaar geleden

Reactie op Kimikaze

Het is mijn verjaardag vandaag... vriend is thuis... heeft mij al enkele ke ...
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag 🥳💐🍾 Mag hopen dat hij een flink schuldgevoel heeft als hij JOU taart ziet eten. Ondanks de stomme start toch een leuke dag gewenst

één jaar geleden

Reactie op Kimikaze

Het is mijn verjaardag vandaag... vriend is thuis... heeft mij al enkele ke ...
Oh ik zou dit ook echt niet leuk vinden!! Een knuffel en felicitatie is wel het minste idd… Hele fijne verjaardag! Hopelijk heeft hij het onderhand door en maakt hij het goed met je!

één jaar geleden

Reactie op Kimikaze

Het is mijn verjaardag vandaag... vriend is thuis... heeft mij al enkele ke ...
Arme schat, lekker attent zijn die mannen ook.. Van harte gefeliciteerd❤️. Hoop dat je toch nog een leuke dag hebt gehad. 🎉

één jaar geleden

Dankje meiden... hij wist dat het mijn verjaardag was, maar door een onbeslechte discussie 2 dagen geleden had ie besloten zn kop uit te werken en mij n slecht gevoel te willen geven. Om 14u issie achter bloemen gegaan, maar aangezien hij al wakker was van 08.00u en uit koppigheid geen knuffel of gelukkige wilde geven... hoefden die bloemen al helemaal niet meer. Ik kan ook koppig zijn. Mijn halve chocoladetaart heeft hard gesmaakt en als bonus issie 's avonds naar vrienden toe gegaan dus zo had ik het huis gezellig voor mezelf tot ik slapen ging.

één jaar geleden

Ik baal dat ik nog steeds de kleine zo weinig voel :(

één jaar geleden

Reactie op Ambermarijke

Ik baal dat ik nog steeds de kleine zo weinig voel :(
Deze deel ik!