951 Reacties

één jaar geleden

- anderhalfuur heerlijk uitgesloofd in de sportschool - ochtendje samen met mijn man en dochter 💕 - kleding gescoord voor onze dochter en baby boy - oud papier is vanochtend opgehaald waardoor de babykamer weer leeg is van troep 🤩

één jaar geleden

-de zon schijnt zo goed vandaag -immense cravings naar wortels, in de groentela gevonden -lekker veel over de baby gekletst

één jaar geleden

de brie komt vanavond binnen!! 🥳

één jaar geleden

Deze prachtige tekening gekregen van mijn 2 jarige dochter 'mama met baby in de buik'🥰💙

één jaar geleden

Moest vandaag een nieuwe pasfoto maken voor mijn ID, was een goede foto voor het eerst. 😃

één jaar geleden

Mijn placenta is opgeschoven en geen previa meer 💪🏻💪🏻💪🏻 Vorige zwangerschap door previa zelf bijna overleden en bevallen met 27 weken. Dit is zooooo’n opluchting 😮‍💨

één jaar geleden

Heel leuk topic! Vandaag lekker kunnen sporten en daarnaast nog maar zes dagen tot de 20 weken echo, schiet lekker op

één jaar geleden

Reactie op Liesmfeb

Heel leuk topic! Vandaag lekker kunnen sporten en daarnaast nog maar zes da ...
Jaaa ik ook nog 6 dagen tot de 20 weken echo! Vind je t spannend?😊

één jaar geleden

Reactie op Mathildegniffel

Jaaa ik ook nog 6 dagen tot de 20 weken echo! Vind je t spannend?😊
Oooh ik 5 dagen! Wat leuk dat we zo ‘dichtbij’ zitten qua 20 weken echo. Vind het wel weer spannend! 🙏🏽🤞🏽 Mijn geluksmomentje was gisteren, thuis beiden naar het hartje geluisterd van onze kleine meid, s’avonds samen heerlijk gekookt (kan ik erg van genieten!) en na het eten heerlijk samen op de bank gekropen onder een dekentje met een leuke film! Gelukkiger kun je me niet maken 🥰❤️

één jaar geleden

ik morgen de 20 weken echo!! vind t echt spannend, maar al het vertrouwen dat het net zoals bij de 13 weken goed zit 😊

één jaar geleden

Vandaag bij 19weken met mijn hand op mijn buik de kleine man voelen bewegen. Daarna mijn vriend met zijn hand op mijn buik en ook duidelijk bewegingen gevoeld. Zo bijzonder. 💙😍

één jaar geleden

Reactie op sofie1998

Vandaag bij 19weken met mijn hand op mijn buik de kleine man voelen bewegen ...
Oh! Hier 19+4 en vriend heeft zn dochter ook voor het eerst gevoeld vanmorgen.. een heel gerichte schop... net onder zn hand...

één jaar geleden

Reactie op Liesmfeb

Heel leuk topic! Vandaag lekker kunnen sporten en daarnaast nog maar zes da ...
Hier ook donderdag de 20w echo!

één jaar geleden

Dat mijn man net onze kleine eindelijk heeft mogen voelen!!! 21+6 weken nu😍🥰

één jaar geleden

Heerlijk stukje gewandeld met een klein zonnetje! Dan is de herfst toch wel mooi 🍁🍂

één jaar geleden

Vandaag hebben we ein-de-lijk een jongens & een meisjes naam (weten het geslacht niet) waar we beiden helemaal happy mee zijn. Voelde zoveel druk dat we er niet uitkwamen en valt nu een last van m'n schouders af. Geluksmomentje!

één jaar geleden

Reactie op Kimikaze

Oh! Hier 19+4 en vriend heeft zn dochter ook voor het eerst gevoeld vanmor ...
Fijn hè! 🥰

één jaar geleden

Gisteravond voor het eerst een echte schop/duw gevoeld🥺🥰😍. Nu 22 weken💗

één jaar geleden

Reactie op H M S

Gisteravond voor het eerst een echte schop/duw gevoeld🥺🥰😍. Nu 22 weken💗 ...
Zo fijn!! Ik kan niet wachten tot ik de kleine meid ook echt ga voelen!! Nu 19+4

één jaar geleden

-Gisteren sprong mn achterband van mn fiets plat... toen ik met mn 10kg extra wilde vertrekken. +het was mooi weer dus ik kon te voet -Mn vriend heeft 1 week geleden het toilet onklaar gemaakt voor een klusje van 5 minuten die al 7 dagen aansleept waardoor ik onnodig vaak veel stappen moet zetten naar ons toilet boven. +ik leef nu op de bovenverdieping en dat maakt minder confrontatie met de vriend die op mn hormonen werkt Toch is dit n feelgood post want (vandaag 20weken yay) ik besloot het gezeik van de wereld mij allemaal niet aan te trekken en gebivakeerd in bed wat me-time te hebben, en toen voelde ik de kleine hikken 🥰