42 Reacties

één jaar geleden

Wij gaan voor een stukje tekst uit het liedje van Shary An, maar dan ietsje aangepast.

één jaar geleden

Wij doen geen tekst, enkel de naam, geboortedatum, gewicht, etc.

één jaar geleden

Wij gaan voor Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam' ons kindje is ontstaan uit een traject en vindt het woord geluk in z'n tekstje er wel bij passen!

één jaar geleden

Reactie op Inesk

Wij gaan voor Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam' ons kindje is ...
Wij hebben ook die tekst idd. Vindt echt een mooie tekst!

één jaar geleden

Wij hebben de standaard tekst (naam, geb. datum, contactgegevens etc) en dan op de voorkant onder de naam staat ‘Welkom lief broertje’

één jaar geleden

In het geboortekaartje van onze zoon staat: Het is te mooi om waar te zijn Maar het is waar Dat is het mooiste Ik merk dat ik het deze keer moeilijk vind om iets passends te vinden Ook omdat we graag de komst van een broertje/tweede wonder willen benoemen

één jaar geleden

Ik lees mee

één jaar geleden

Reactie op Ivaneo

In het geboortekaartje van onze zoon staat: Het is te mooi om waar te zijn ...
Ik zag deze ooit over zusjes maar kan ook voor broertjes gebruikt worden. 'Jouw handje in het mijne Zo gaan we hand in hand Als broertjes Een ijzersterke band Ik ben al wat groter En jij bent nog zo klein Maar ik hoop dat wij voor altijd Elkaars beste vrienden zullen zijn'

één jaar geleden

Dit hebben wij op de voorkant gekozen

één jaar geleden

En dit gedichtje aan de binnenkant

VRIEND

één jaar geleden

Reactie op Isabelleklaassen

En dit gedichtje aan de binnenkant
Hihi deze had ik bij de geboorte van mijn dochter Isabelle💕 vind het nog steeds even prachtig!

één jaar geleden

Wij zijn niet van de gedichtjes of hele teksten. Hebben bij onze eerste: Jij bent zo welkom! Op de kaart en nu bij de 2e doen we: Zo blij met jou erbij! Geen verdere poespas.

één jaar geleden

Onze kleine grote liefde, met jou erbij zo fijn. We zijn zo trots en dankbaar jouw mama en papa te mogen zijn.

één jaar geleden

Wij hebben; heel lang moest ik wachten, en gaf ik mama’s buik een kus. Nu mag ik je echt knuffelen en zeggen: Ik ben grote zus!

één jaar geleden

Reactie op Isabelleklaassen

En dit gedichtje aan de binnenkant
Wat moooi!! Daar ga ik weer, tranen in mijn ogen🤣🤣

één jaar geleden

Wij zijn allebei heel avontuurlijk. Dus wij denken aan: Grote avonturen beginnen klein ❤️

één jaar geleden

Wij noemen onze ongeboren zoon naar de buitenwereld toe kleine beer. Op het kaartje zetten we geliefd en welkom, lief en teer, we zijn zo blij met de geboorte van onze kleine beer en daaronder dan zijn echte naam

één jaar geleden

Bij de oudste stond erop "onze liefde heeft handjes en voetjes gekregen." Nu bij de tweede "jij maakt ons gezin compleet."

één jaar geleden

Papa trots, Mama blij. Buikje weg, Ik erbij

één jaar geleden

Tekst van ‘als jij straks hier bent’ van Shary An, maar dan ietsje aangepast.