296 Reacties

één jaar geleden

30 weken 1,6

één jaar geleden

28+2 en weegt nu 1395 😊

één jaar geleden

27+1 (was laatste meting) 1111

één jaar geleden

29+4 en ook net boven de 1,4kg, precies op curve! Succes daar!

één jaar geleden

28+2 nu. Toen ik 27+6 was werd hij op 1012gram geschat.

één jaar geleden

Reactie op krevest

29+4 en ook net boven de 1,4kg, precies op curve! Succes daar!
De laatste keer was ik 26 weken en zat ik op 820 gram, toen zei ze dat het OK was, maar dat ik wrs een iets kleinere baby zou hebben, alleen zou de volgende weken dat meer gaan uitwijzen en nu zit hij mooi op gemiddelde 😁

één jaar geleden

Bij de controles is mij nooit verteld hoeveel mijn kind weegt. Vragen jullie dat zelf aan de verloskundige?

één jaar geleden

Reactie op PhoenixBlue

Bij de controles is mij nooit verteld hoeveel mijn kind weegt. Vragen julli ...
Neen, bij mij zegt ze dat altijd.. ik krijg ook altijd een schema mee met de geschatte grote van hoofd, buik, beentjes en geschat gewicht 😁

één jaar geleden

Reactie op PhoenixBlue

Bij de controles is mij nooit verteld hoeveel mijn kind weegt. Vragen julli ...
Nee, helaas doordat hij zo klein aanvoelde een guo-2 moeten doen door de gyn, vandaar ik ook weet wat zijn geschat gewicht is.

één jaar geleden

Laatste keer met 26w een groeiecho gehad toen was de baby 875g geschat. Volgende week weer een groei echo dan weet ik het gewicht ook weer

één jaar geleden

Vervelend van het bloedverlies zeg! Ik heb volgende week een groeiecho met 30 weken. Ik ben echt heel benieuwd naar het gewicht. Met de 20 weken echo liep hij 2,5 week voor op groei, daarom volgende week een groeiecho

één jaar geleden

Reactie op PhoenixBlue

Bij de controles is mij nooit verteld hoeveel mijn kind weegt. Vragen julli ...
Ik heb al vanaf de 20 weken echo geen echo of iets gehad..

één jaar geleden

Reactie op beauf

Ik heb al vanaf de 20 weken echo geen echo of iets gehad..
Amai! Wij in België hebben maandelijks een echo bij de gynaecoloog.

één jaar geleden

Reactie op Kimberly💖

Amai! Wij in België hebben maandelijks een echo bij de gynaecoloog.
Ik denk dat ik geen echo’s meer krijg. Woensdag weer een afspraak maar is alleen hartje luisteren, en buik opmeten meer doet ze niet… 😢

één jaar geleden

Reactie op beauf

Ik denk dat ik geen echo’s meer krijg. Woensdag weer een afspraak maar is a ...
Dat is heel normaal hoor. Je krijgt normaal ook geen echo’s meer na de 20 weken. Soms doen ze wel nog een liggingsecho rond de 36 weken. Alleen als er bijzonderheden zijn zullen ze extra (groei)echo’s maken. (Bij mij ivm zwangerschapsdiabetes en laagliggende placenta)

één jaar geleden

Reactie op Kimberly💖

De laatste keer was ik 26 weken en zat ik op 820 gram, toen zei ze dat het ...
Ja! Toevallig had ik vrijdag groeiecho. Dus nu liet ze de curves zien. Ben benieuwd want ik heb 2 x grotere kindjes gehad (3850 en 3950) en deze zou nou rond de 3500 uitkomen. Komt goed!

één jaar geleden

Reactie op beauf

Ik heb al vanaf de 20 weken echo geen echo of iets gehad..
Ik krijg met 31 weken nog een echo, maar omdat ze de fundushoogte te hoog vond krijg ik nog 1 tussendoor. Ondertussen weet ik allang dat ons kindje goed groeit en niks aan de hand is. De 27 weken echo was een echo welke wij zelf gepland hadden bij de echoscopiste. Ik meen dat ik rond 36 weken nog een echo krijg voor de ligging.

één jaar geleden

27+2, 973 gram!

één jaar geleden

28+1, woog 1245 gram. Over 4 weken weer groeiecho. Ik krijg groei echo’s omdat ik onder behandeling ben bij de gynaecoloog. Zoveel verschil in de hoeveelheid echo’s tov de verloskundige.

één jaar geleden

26+1, 975 gram.