296 Reacties

één jaar geleden

Wat vervelend voor je en wat een schrik. Gelukkig is alles OK met de baby. Hopelijk is alles ook OK met jou. Hoe gaat het met je?

één jaar geleden

Wat vervelend voor je en wat een schrik. Gelukkig is alles OK met de baby. ...
Oh en gisteren bij 30+1 weken zwangerschap woog onze baby 1506 gram.

één jaar geleden

Oh en gisteren bij 30+1 weken zwangerschap woog onze baby 1506 gram.
Hoi! Bedankt voor je berichtje! Ik heb nog heel het weekend bloedverlies gehad.. maar ja aangezien ze in het ziekenhuis niks vonden en aangezien de baby okeee was heb ik mij er maar geen vragen bij gesteld 🤷🏼‍♀️ gisteren had ik op mijn applewatch plotseling de melding dat ik een hartslag had van meer dan 120 in rust.. ik dacht wat is dit nu??!! En heb dan mijn hartslag even bekeken en ik zit dus dagelijks tussen de 100 en 120 in rust.. ik was toen eventjes in paniek! Toch even de dokter gebeld en blijkbaar is dat normaal.. maar het bloeden is intussen wel gestopt 🙂 29 november moet ik naar de gynaecoloog, daar zal in dan wel meer gerustgesteld zijn!

één jaar geleden

Op 28w was hij 1245 gram. Alleen liep de buik 2 weken voor en de beentjes achter. Over 2 weken opnieuw een groeiecho

één jaar geleden

Met 27+0 was de baby 1089 gram hier.

één jaar geleden

Hier een groot meisje. Bij 29 weken was ze net iets boven de 1,6..

één jaar geleden

27+1 laatste meting 848 gr. erg aan de kleine kant dus

één jaar geleden

Op 24w+4 woog ze wat aan de lage kant met 650 gr en nu gisteren op controle geweest op 28w+5 en weegt 1kg280, perfect in het midden van de curve

één jaar geleden

30 weken 1.5 kilo bijna !

één jaar geleden

Gister met de pretecho was de kleine man ongeveer 1300 gram. Hij is dan nu iets groter dan gemiddeld want ik ben vandaag pas 28 weken

één jaar geleden

Met 26+4 was ze hier 977 gram geschat. Met 30+4 een nieuwe groeiecho. Ben benieuwd! Op basis vd berekening van 26+4 zou ze met 40 weken 3,5kg moeten zijn 🤭

één jaar geleden

29+5, en zit nu op 1.5kg. Gynaecoloog zei dat dit het gemiddelde is. Dus niks om ons zorgen over te maken 💙

één jaar geleden

Vandaag een groeiecho gehad, ik zit op 28+3 en de kleine meid werd geschat op 1420g. Blijkbaar loopt ze iets voor, maar wel binnen de marges :)

één jaar geleden

Laatste echo was met 27 weken, toen woog ie 1044 gram.

één jaar geleden

Echo was met 27+0 toen was hij 1089 gram

één jaar geleden

Vandaag echo gehad op 28+3 weken. Kindje meet 38cm en weegt 1400gram. Gemiddeld volgens gynaecoloog, maar vind het zelf precies wel wat veel🙈

één jaar geleden

Reactie op Kleintje2023

Vandaag een groeiecho gehad, ik zit op 28+3 en de kleine meid werd geschat ...
Hier hetzelfde! Alleen volgens gynaecoloog wel gemiddeld.. vond het zelf wel wat veel precies 🙈

één jaar geleden

Hier zelfs te horen gekregen dat de kleine man al 2kg was bij 30 weken. Hopelijk vertraagd hij een beetje in z'n groei🙈

één jaar geleden

Bij 27+3 had ze 1100gr

één jaar geleden

Met 30+1 wordt die van mij op 1500g geschat.