711 Reacties

één jaar geleden

Ik ben sinds gisteren zo ontzettend misselijk. Ik hoef niet over te geven. Meer dames die wel misselijk zijn, maar niet hoeven te overgeven?

één jaar geleden

Reactie op anne-91

Ik ben sinds gisteren zo ontzettend misselijk. Ik hoef niet over te geven. ...
Ja ik. Heel vaak van die misselijkheid vlagen en niet overgeven (soms wel kokhalzen)

één jaar geleden

Reactie op anne-91

Ik ben sinds gisteren zo ontzettend misselijk. Ik hoef niet over te geven. ...
Jaa, same! Vlagen misselijkheid en dan soms tot kokhalzen aan toe, maar gelukkig niet meer dan dat.

één jaar geleden

Reactie op Stephaniew8

Jaa, same! Vlagen misselijkheid en dan soms tot kokhalzen aan toe, maar gel ...
Heb ook al een paar keer gekokhalsd idd. Ik heb net de huisarts gebeld, en kan morgen iets ophalen bij de apotheek. Vandaag werk ik thuis, maar zie het niet zitten om me zo te voelen als ik op kantoor ben.

één jaar geleden

Oef ik heb ook zo’n last van de misselijkheid sinds een paar dagen. Ben nu 7+2. Weet steeds niet of ik wil eten of juist niet! Gelukkig nog niet hoeven overgeven!

één jaar geleden

Reactie op anne-91

Heb ook al een paar keer gekokhalsd idd. Ik heb net de huisarts gebeld, en ...
Oh dat is vlot dat je iets hebt gekregen? Wat krijg je? Hier ook de hele dag misselijk🤢

één jaar geleden

Hoi hoi! Ik ben nu 5 en half week zwanger ik heb sinds het begin al verstopping, maar ook dat ik serieus om de 2/3 uur iets moet eten anders ga ik helemaal trillen voel ik me slap alsof ik flauw ga vallen. Ik had het aan de verloskunde gevraagd want misschien het ik een tekort aan iets? Ik slik wel al lang mama multi met omega en vit D. Maar ze adviseerde via de huisarts bloed te prikken. Maar mis hoort het erbij. Maar beter zekere voor onzekere . Zijn er andere die dit ook ervaren ? Overigens na me werk rond 5/6 ben ik dood moe en kan ik om alles janken en zijn het geen tranen maar zwaar verdriet 😂

één jaar geleden

Hier ook een mega dikke bolle buik bij 4+4 wkn🤣 en voel me dikkig en lui 😂 verder niet echt heel misselijk, alleen met vlagen wel is. Zijn jullie ook bang dat als de symptomen een beetje af nemen, dat er iets niet goed is?🙊

één jaar geleden

Reactie op anne-91

Heb ook al een paar keer gekokhalsd idd. Ik heb net de huisarts gebeld, en ...
Aah beter dat je zo snel wat gekregen hebt! En hopen dat het werkt! Ik heb nu gelukkig vakantie, maar vind t ook wel spannend om straks te moeten werken met die misselijkheid..

één jaar geleden

Ik voel me 24/7 misselijk, maar hoef gelukkig (nog) niet te spugen. Ik ruik ongeveer 10x zo sterk als normaal en elke geur maakt me misselijker, ik kan zelfs mijn vriend haast niet meer verdragen 🥲 Ik voel me heel veel moe, vooral van t eindeloze misselijk zijn. Ik drink heet water met gemberpoeder, dat lijkt wel aardig te helpen de misselijkheid in toom te houden. Ik voel nog weerstand tegen medicijnen slikken, dus ga deze week toch maar met mijn werkgever praten, want ik ben zo sloom als een 🐌 Ben benieuwd hoe jullie omgaan met heftige geuren en hebben jullie al met jullie werkgever gesproken? Ik zit nu op 7 weken en wilde eigenlijk mn eerste verloskundige afspraak afwachten, maar dat duurt nog 2,5 week.

één jaar geleden

Wie herkent nog meer het gevoel van luchtbelletjes? Heb het zowel links als rechts sommige momenten 🤔

één jaar geleden

Woah, hier al een paar dagen wakker wordend met méga dorst! 😱 Maar ik durf niet gelijk te veel te drinken, want ik ben dus ook ‘s ochtends misselijk… dilemma’s hahah

één jaar geleden

Heerlijk al die symptonen. Hier komt het ook met vlagen opzetten ben ook wel erg moe maar kan er lastig aan toegeven (2 kleintjes ook in huis). @nadia, verstoppingen begint hier volgens mij ook ga proberen er wat meer op te letten, lijnzaad werkt vaak goed. Goed idee om bloed te laten prikken vraag je waardes goed uit (ijzer, vit D) want soms zeggen ze dat het prima is en zit je wel tegen een ondergrens. @meg96: helaas ook herkenbaar heb ik wel genoeg symptonen, wat als het niet goed is etc etc. Niets aan te doen en gewoon wachten tot de eerste echo. Ik hoop oprecht dat de symptomen niet erger worden hier kan ik nog mee leven maar moet er niet aan denken dat dit erger wordt.

één jaar geleden

Reactie op Luus2

Ik voel me 24/7 misselijk, maar hoef gelukkig (nog) niet te spugen. Ik ruik ...
Hier ook hele heftige geuren. Bah. Zelfs de aarde in de plantenpotjes ruik ik. Heb ze zelfs vervangen🤣🙄. Ik voel me moe, droge mond, rare smaak en af en toe flink misselijk. Gister en vandaag thuis, dat geeft wat rust. Onze kleine meis van anderhalf naar de opvang. Ik vind het buiten in de zon normaal heerlijk, maar zelfs dat vind ik een beetje misselijkmakend

één jaar geleden

Wie herkent nog meer het gevoel van luchtbelletjes? Heb het zowel links als ...
Ik heb vooral hele rommelende darmen 😅 en wat ik ook heb is beide kanten af en toe gekriebel in m’n buik.. herken jij dit ook?

één jaar geleden

Reactie op anniepannie87

Ik heb vooral hele rommelende darmen 😅 en wat ik ook heb is beide kanten a ...
Ja herken ik zeker. Eet vaker iets kleins☺

één jaar geleden

Ik heb laatste dagen ietsje feller last van krampen… ik ben nu 7+3 , twee maanden geleden nog een miskraam gehad… voor de rest heb ik geen symptomen buiten borsten en moe. Maar ik blijf toch nog met een beetje schrik zitten … ga blij zijn als ik binnen een weekje nr de gynae mag.

één jaar geleden

Reactie op meg96

Hier ook een mega dikke bolle buik bij 4+4 wkn🤣 en voel me dikkig en lui � ...
Herkenbaar... mijn symptomen waren gevoelige en gespannen borsten & ineens niet meer, ben ook bang dat er iets niet goed is....

één jaar geleden

Reactie op Trudy1992

Herkenbaar... mijn symptomen waren gevoelige en gespannen borsten & ine ...
Op een gegeven moment raakt je lichaam enigszins gewend aan die hormonen, hè. Is normaal hoor 😉

één jaar geleden

hebben mensen ook last van een droge mond? ik ben nu 4 a 5 weken zwanger. en heb al week last van een droge mond en vieze smaak.