711 Reacties

één jaar geleden

Op een gegeven moment raakt je lichaam enigszins gewend aan die hormonen, h ...
Ik kan het precies ook ni geloven dat ik zwanger ben want voel me niet zo.... zit er enorm mee in... hopelijk 4 juli goed nieuws

één jaar geleden

Reactie op mandyearly

hebben mensen ook last van een droge mond? ik ben nu 4 a 5 weken zwanger. e ...
Ja, dat was een van de symptomen waardoor ik merkte dat ik zwanger was! Nu inmiddels 7,5 week en het is bij mij al een stuk minder.

één jaar geleden

Ik heb zoveel zin in eten in de middag/avond. Kan wel blijven eten, en dat betekent vaak koekjes, chips etc. bij mijn eerste zwangerschap was ik rond dit termijn allang aan het overgeven. Heel anders nu

één jaar geleden

Iemand nog meer last van geur down there dat naar zwavel ruikt? Alsof je asperges hebt gegeten?

één jaar geleden

Zo.veel.lucht!!💨 Ik hou ze het grootste gedeelte van de tijd in, want jeeeetje wat een lucht🤫

één jaar geleden

Hi! Ik ben nu 7 + 1 en precies bij 6 weken werd ik vreselijk misselijk. Dat is sinds gister ineens veel minder en ik kan nu gewoon normaal ontbijten. Dat voelt toch een beetje gek! Ergens toch bang dat symptomen afnemen omdat er iets niet goed zou zijn, maar verder geen pijn of bloedverlies o.i.d. Wel vaak krampjes in de avond maar dat voelt normaal. Is dit voor iemand herkenbaar dat de misselijkheid al afneemt? 😅 Groetjes!

één jaar geleden

Reactie op Nadiatje

Iemand nog meer last van geur down there dat naar zwavel ruikt? Alsof je as ...
Denk dat dat meer is omdat je reuk verandert is dan dat er daadwerkelijk iets aan jouw geur is veranderd 😅

één jaar geleden

Reactie op Helim

Ik ben net bijna flauw gevallen van de pijn.😨 Ging vanmorgen naar de wc, e ...
Hoe gaat het nu met je ? Heb je nog zo'n aanvallen gehad ? Moesten er nog zo'n aanvallen geweest zijn dan zou ik bellen naar een gynaecoloog om te vragen als je eens mag langs komen om het te laten controleren als alles ok is

één jaar geleden

Vandaag ben ik ongeveer 6.2 weken zwanger en had ik zojuist lichtbruine afscheiding. Ben gelijk bang voor het ergste :( Heb een inlegkruisje ingedaan om te kijken of er nog meer komt. Moest toevallig de verloskundige al bellen vandaag, dus kon het gelijk bespreken. Ze gaf aan dat het heel vaak komt en het wss de baarmoedermond is. Als het me lukt, moet ik echt nog even wachten tot de eerste echo bij 8 weken. 4 juli heb ik de echo. Het duurde al lang, maar nu al helemaal…

één jaar geleden

Hoi herkennen jullie deze symptomen ook heel warm lichaam en gezicht en niet kunnen slapen pas diep in de nacht 3 uurtjes maar dan dN kan weer opstaan nu al 2 dagen ben bijna 5 weken zwanger

één jaar geleden

Hoi herkennen jullie deze symptomen ook heel warm lichaam en gezicht en nie ...
Iets warmere temperatuur is normaal, koorts niet. Slecht slapen zal wel van de stress komen, denk ik. Eerste trimester angst is echt een ding 🙈

één jaar geleden

Reactie op ier2016

Vandaag ben ik ongeveer 6.2 weken zwanger en had ik zojuist lichtbruine afs ...
Ik had het een paar dagen in de 5e week, denk 4 dagen ofzo, en is ook weer gestopt (nu 6+0 weken). Nog geen echo gehad maar ga er vanuit dat het niks ergs was. Wel veel spanning van gehad🙈 Hoop dat dit je gerust stelt dat het ook gewoon voorbij kan gaan!!

één jaar geleden

Reactie op Jaim1606

Hi! Ik ben nu 7 + 1 en precies bij 6 weken werd ik vreselijk misselijk. Dat ...
Morgen ben ik 7 weken. Ik was zondag ook heel misselijk en gisteren een beetje. Vandaag nog niet. Elke dag is anders denk ik, geniet van je niet misselijke momenten.😉 x

één jaar geleden

Ik heb heel vaak snachts krampen, een heel zeurderig vervelend gevoel in mijn darmen volgens mij. Heel suf, maar ik ben me de laatste dagen (hierdoor ) ook aan het inbeelden hoe de pijn bij de bevalling zal zijn en me helemaal aan het inlezen over alle fases gemiddelde duur perservaringen, nog meer mensen met deze obsessie??

één jaar geleden

Reactie op Vlinder-X-23

Ik heb heel vaak snachts krampen, een heel zeurderig vervelend gevoel in mi ...
Ik heb ook op t moment veel meer last van m’n darmen, maar nee ik ken je uit ervaring zeggen dat pijn tijdens je bevalling met niks te vergelijken is, is dit je 1e kindje?

één jaar geleden

Reactie op Floor35

Ik had het een paar dagen in de 5e week, denk 4 dagen ofzo, en is ook weer ...
Dat stelt me zeker gerust. Ik ga het aankijken! Wanneer heb jij jouw echo?

één jaar geleden

Nog iemand wiens mond vol metaalsmaak is? Ik eet nu limoenen gelijk zot om te proberen het weg te jagen...

één jaar geleden

Reactie op Ally3404

Nog iemand wiens mond vol metaalsmaak is? Ik eet nu limoenen gelijk zot om ...
Ik heb sinds gisteren soms een vieze, ijzersmaak. Maar niet constant.. Ik probeer gewoon extra water te drinken.

één jaar geleden

Hoi herkennen jullie deze symptomen ook heel warm lichaam en gezicht en nie ...
Ja! 's avonds klaarwakker en inderdaad warm lichaam. Denk zelf dat het daardoor komt, ik lig te draaien en op een gegeven moment is alles warm, waardoor ik al helemaal niet in slaap kan komen.

één jaar geleden

Reactie op ier2016

Dat stelt me zeker gerust. Ik ga het aankijken! Wanneer heb jij jouw echo?
Mijn echo is 6 juli, bij 8 weken. Laat je ook weten tzt hoe jou echo was? Zag dat je twee dagen eerder gaat!