216 Reacties

10 maanden geleden

Noah krijgt zijn eerste tand. Leek er geen last van te hebben, maar had vannacht toch koorts en verhoging.

10 maanden geleden

Ik heb dit nu in de vriezer. Ben benieuwd of dit helpt!

10 maanden geleden

Nou ik denk dat mijn dochtertje (van 6feb) ook aan de beurt is. Gisteren vanaf 16 tot 23 wakker, huilen huilen huilen, naar oortje grijpen, kwijlen, vinger in dr mond steken. Vanacht nauwelijks slapen. Vanochtend niets aan de hand. Heel gek

10 maanden geleden

Hier is net een puntje door dus druk eraf gelukkig. Niks gebruikt. Hij wou niks helaas. Mag ik vragen waar je xat ding voor in vriezer hebt gekocht?

10 maanden geleden

Mijn zoontje krijgt zijn 2 ondertandjes tegelijk, heeft er wel flink last van 🥺

10 maanden geleden

Reactie op anne-91

Ik heb dit nu in de vriezer. Ben benieuwd of dit helpt!
Pas wel op met bevroren dingen! Die kunnen veel te koud zijn en het tandvlees beschadigen. Wij hebben een aantal bijtringen met vloeistof in de koelkast liggen en rouleren die. Die zijn lekker zacht en verkoelen toch, ideaal. Rubberen bijtringen zijn hier ook helemaal in trek. Vooral het schildpadje van de hema: die heeft veel uitsteeksels en is niet te dik. https://www.hema.nl/baby/babyspeelgoed/bijtringen/bijtring---2-stuks-33501130.html

10 maanden geleden

Wij geven ons kindje een zetpil tegen de pijn, en hebben dentinox suikervrij.. met een half uurtje is het huilen over en voelt hij zich weer vrolijk. Die bijt dingetjes speelt hij vooral mee, of het nou echt werkt... geen idee

10 maanden geleden

Hier is net een puntje door dus druk eraf gelukkig. Niks gebruikt. Hij wou ...
Amazon! PandaEar Baby fruitzuiger fopspeen voor groente en fruit, 3 stuks fruitfopspeen voor baby's vanaf 3 maanden en peuters, siliconen speen in 3 maten, bijtring, trainingsspeelgoed, BPA-vrij https://amzn.eu/d/26pDXOU

10 maanden geleden

Reactie op Inb523

Mijn zoontje krijgt zijn 2 ondertandjes tegelijk, heeft er wel flink last v ...
Is de pijn nu over? Bij ons is altijd als puntje door is pijn over

10 maanden geleden

Is de pijn nu over? Bij ons is altijd als puntje door is pijn over
Het lijkt wel minder maar over is het niet, zou heel goed kunnen dat er ergens nog 1 doorkomt, maar die heb ik nog niet ontdekt..

10 maanden geleden

Reactie op Inb523

Het lijkt wel minder maar over is het niet, zou heel goed kunnen dat er erg ...
Bij elk kindje is pijn natuurlijk ook anders en hoelang ze er last van hebben

10 maanden geleden

Bij elk kindje is pijn natuurlijk ook anders en hoelang ze er last van hebb ...
Ja dat is ook zeker zo, het is zo zielig 🥺 Hoop dat de pijn snel over is voor m’n ventje

10 maanden geleden

Hier ook 2 tandjes door (5 maanden is ze) - bevroren fruitspeen heeft hier heel goed geholpen! Wel wat verhoging gehad + af en toe jammeren😢

10 maanden geleden

Vraaagje: onze dochter slaapt normaal altijd super goed en valt ook zelf in slaap etc. Nu was ze net ineens alleen maar aan het krijsen en huilen bij het naar bed brengen, en wil ze overal op bijten… we kunnen nog geen echte tandjes zien maar hebben wel t vermoeden dat het tandjes zijn. Zouden jullie een zetpil geven of niet? En hoe wisten jullie t zeker dat het tandjes waren?🙈

9 maanden geleden

Ook hier het doorkomende-tandjes-leed! Sinds gisteren is mijn zoontje veel aan het huilen en heeft hij een rood wangetje. Ik heb van die bijtringen met water gekocht die je in de koelkast kan doen, maar daar wil hij weinig van weten. Het is de dagen maar even doorkomen en ik hoop dat de tandjes snel doorgekomen zijn!

9 maanden geleden

Hoe hoog was/is bij jullie de temperatuur? Hier nu 38,5 en twijfel of het tandjes zijn. Hij kwijlt veel en heeft niet goed geslapen vannacht.

9 maanden geleden

Hier zijn het er inmiddels 2!

9 maanden geleden

Reactie op LauraMF

Hoe hoog was/is bij jullie de temperatuur? Hier nu 38,5 en twijfel of het t ...
Bij Noah net iets boven de 38. Voelde heel warm aan. Hebben hem 1x ‘s nachts een zetpil gegeven. En idd een dag later dat eerste tandje!

9 maanden geleden

Vanaf wanneer beginnen jullie met tandjes poetsen? 2 tand is al best flink, dus twijfel of ik al moet beginnen?

9 maanden geleden

Reactie op anne-91

Vanaf wanneer beginnen jullie met tandjes poetsen? 2 tand is al best flink, ...
Nu t tandje net door is zijn wij begonnen met poetsen, dat raden ze ook aan