63 Reacties

3 maanden geleden

Wat een verschrikkelijk bericht. Zo ontzettend oneerlijk. Heel veel sterkte gewenst in deze loodzware periode.

3 maanden geleden

Vreselijk, heel veel sterkte! Ben je bekend met het Moerman dieet? Hanno Pijl is een NL professor internist- endocrinoloog, hij geeft aan dat vasten kankercellen "uithongerd".

3 maanden geleden

hey lieverd wat erg!!! heel veel sterkte en hoop zo dat ze nog meer kunnen doen ❤️ ❤️ ❤️

3 maanden geleden

Wat vreselijk, geen woorden voor. ik wil je alle kracht en sterkte toewensen!

3 maanden geleden

Met tranen in mijn ogen gelezen, wat vreselijk! Het enige ‘advies’ wat ik voor je heb, is om een vorm van een memory box achter te laten voor je kinderen. Zo kunnen ze je toch leren kennen. Zo kan je voor iederen verjaardag bvb een kaart en cadeau erin doen en anderen verhalen laten schrijven over jou etc. Ik wens je alle kracht toe en hoop enorm op een wonder ♥️

3 maanden geleden

Wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte!

3 maanden geleden

Wat een ontzettend verdrietig nieuws zeg. Woorden schieten te kort. Heel erg veel kracht toe gewenst ❤️

3 maanden geleden

heel veel sterkte ❤️

3 maanden geleden

wat een nachtmerrie! veel sterkte en kracht!

3 maanden geleden

mijn hemel, lieve vrouw wat een schok moet dat zijn. Ik heb helaas geen tips of alternatieven voor je.... hoop enorm dat je deze tijd met je kinderen nog zoveel en lang mogelijk kunt vasthouden, kunt genieten van hun warme knuffels en kan lachen om hun lieve gezichtjes en doormiddel van jullie liefde naar mekaar nog een fijne tijd tegemoet mag gaan.. hoe kort of lang dat ook zal duren. Wonderen bestaan nog altijd, ik ken je niet maar ben trots op je dat je door wilt vechten en ik zal aan je denken en je aanmoedigen.. heel veel sterkte in deze ongelooflijk moeilijke tijd.

3 maanden geleden

Jeetje.. geen woorden voor.. ongelofelijk oneerlijk.. heel veel kracht toegewenst 🤍

3 maanden geleden

Hallo Natje, hoe gaat het nu met je? Ik moet zo veel aan je denken. Ik zat je bericht nog eens te lezen en lees nu ook van de longkanker. Jeetje wat onwijs heftig allemaal 😔. Qua alternatieve behandelingen, bij mijn stiefmoeder die ook longkanker had (ook a-typisch, ook iets wat alleen bij rokende mannen voorkomt terwijl ze nooit heeft gerookt), is destijds chordotomie voorgesteld als alternatieve behandeling bij longkanker. Zij had erge pijn en longkanker aan 1 kant vastgegroeid aan het borstvlies en dus ook niet weg te snijden. Ik weet niet of chordotomie bij jou mogelijk zou zijn gezien de kanker in beide longen zit. Wij hebben daar dus uiteindelijk niet voor gekozen, maar achteraf hadden we het waarschijnlijk wel willen doen... we waren destijds toch te angstig voor deze ingreep. Misschien kan dit nog iets betekenen bij jouw behandeling.

3 maanden geleden

ik denk dat de imunotherapie heel goed gaat werken. vrienden van ons zijn moeder heeft uitgezaaide longkanker. ze hebben na een paar maand gezegt levensverwachting max 3 maand. ze heeft nog imunotherapie gehad en we zijn inmiddels 8 jaar verder en ze geniet nog steeds zo van het leven. ze heeft sept 2023 wel nieuws gehad dat het nu echt in haar hele lichaam zit en krijgt weer chemo in combinatie met imunotherapie en sommige tumoren zijn gekrompen maar merendeel is gelijk gebleven. ik hoop voor jou dat de imunotherapie echt aanslaat en je nog lang kunt genieten van je kindjes

3 maanden geleden

Ooh vreselijk zeg!!! Ik wens jullie heel veel kracht en sterkte 💕

3 maanden geleden

Ach wat ontzettend verschrikkelijk! Heel veel sterkte, ik hoop op een wonder en dat je toch nog mag genezen!!

3 maanden geleden

Liefste mama's Superbedankt voor al jullie hartverwarmende berichten en boodschappen! 🥰 ik heb ondertussen eergisteren mijn eerste infuus immuuntherapie gekregen. Ik werk zelf in het ziekenhuis waar ik de therapie krijg. Mijn collega's hebben echt superhard hun best gedaan om er toch een fijne dag van te maken! We hebben superveel gelachen wat deugd heeft gedaan. Ze hebben zelfs voor een mascotte gezorgd *zie foto. 🤣 Ook bedankt voor de tips die jullie gegeven hebben zoals video maken, memorybox, Moermandieet,... Ik ben het afgelopen weekend erg verdrietig geweest en heb veel gehuild. Maar nu probeer ik wat los te laten wat ze gezegd hebben over de levensverwachting en wil ik verder gaan met mijn leven en uiteraard superhard genieten van elk moment met mijn kindjes. Uiteraard moet ik nog wel moeilijke beslissingen nemen zoals ervoor zorgen dat er wettelijk een voogd is aangeduid voor mijn kindjes moest het toch slecht aflopen. Zo kan ik gerust zijn dat dit op papier staat. Verder wil ik er nu gewoon positief denken en erin geloven dat de immuuntherapie wonderen zal doen bij mij en me zal genezen of in ieder geval meer tijd zal geven met mijn kindjes. Ohja, mijn fantastische collega's willen een soort van crowdfunding doen voor mij zodat er financieel toch een extraatje is, voor mijn kindjes! Wat ben ik zo dankbaar voor al de lieve mensen die ik rond me heb!

3 maanden geleden

Hugo, de mascotte 😅

3 maanden geleden

Als de crowdfunding er komt, wil je dan hier de link delen? Denk dat ik niet de enige ben die jou en jouw kleintjes wil supporten om samen fijne dingen te doen. Je bent echt een powervrouw en heel krachtige mama! Je mag heel trots zijn op jezelf, op zo’n positieve mindset en hoe je dit allemaal doet. 💪🏻

VRIEND

3 maanden geleden

Reactie op LB22

Als de crowdfunding er komt, wil je dan hier de link delen? Denk dat ik nie ...
Sluit ik mij bij aan!

3 maanden geleden

Reactie op LB22

Als de crowdfunding er komt, wil je dan hier de link delen? Denk dat ik nie ...
Sluit ik mij bij aan!