64 Reacties

4 maanden geleden

Oh jeetje dit pakt me. Tranen in mijn ogen 😭 Lieve mama, ik heb geen tips voor wat betreft de genezing. Maar ik ga toch zó voor je bidden… voor een wonder. Dat verdienen jullie zooo erg. Dankjewel voor het delen 🤍 iedereen denkt aan je. Dikke knuffel.

4 maanden geleden

Dit is even slikken! Ik voel zwaar met je mee. Ik zit ook in een emotionele roller coaster en onzekerheid. Weliswaar niet zelfde plek maar elders. Wil je me een berichtje sturen? Ik ben bezig met een streng dieet en anti kanker dieet. Voeding heeft o.a. grootste invloed op tumor.

4 maanden geleden

Dit is even slikken! Ik voel zwaar met je mee. Ik zit ook in een emotionele ...
Woorden schieten tekort. Ik wens jullie allebei heel veel sterkte en gezondheid toe. ❤️ Dit heb ik inderdaad vaker gehoord! En dat mensen hierdoor genezen zijn. Ik had ook een programma gezien waar mensen zijn genezen door hun voeding aan te passen wat heel moeilijk is, je mag geen 1 keer van het dieet afwijken. Ik hoop dat iedereen die te maken heeft met een ziekte mag genezen

4 maanden geleden

Dit is even slikken! Ik voel zwaar met je mee. Ik zit ook in een emotionele ...
ik wil je graag een berichtje sturen, maar vindt in deze app niet hoe ik dat moet doen 🙈

3 maanden geleden

Heel veel sterkte. Geniet van elkaar... 🌼 Hopelijk komt er iets onverwachts moois op jullie pad

2 maanden geleden

hoi, hoe gaat het met je? 💜

2 maanden geleden

Ik ben ook echt benieuwd hoe het met je gaat ☹️

2 maanden geleden

Reactie op rcnske

hoi, hoe gaat het met je? 💜
Lief van jullie dat jullie er naar vragen 🥰 Ik heb gisteren mijn 4de immunotherapie gehad. De nevenwerkingen zijn soms pittig: spierpijn, misselijkheid, bloedneuzen,... Maar al bij al gaat het goed met me! 17/4 krijg ik terug scans. Wordt een heel spannende dag... hopelijk slaagt de therapie aan 🤞🤞. Maar ik ben zoooo doodsbang voor de resultaten van die scan. Gisteren zagen ze in mijn bloed dat de tumormarkers heel fel gestegen zijn. Kan momenteel nog een "normale reactie" zijn omdat immunotherapie soms langere tijd nodig heeft om effect te geven. Maar kan ook erg slecht nieuws betekenen... dus veel zal afhangen van de scan... dus echt doodsbang ben ik 😔. Ik hoop zooooo hard op goed nieuws, maar moet ook voorbereid zijn op slecht nieuws. Ik geniet elke dag van mijn kindjes en kan me niet voorstellen dat ik hen nooit zal zien opgroeien 😥. Het is nu bijna een jaar geleden dat ik de diagnose van kanker kreeg (26/04/2023) en het voelt nog steeds erg onwezenlijk 😔. Ik kan nog steeds niet geloven dat dit me allemaal overkomt... Ik onder ga alles, maar het voelt nog steeds alsof het over het leven van iemand anders gaat. Zouden jullie 17/4 een kaarsje wil branden? 🥰 Ik zal het nodig hebben ...

2 maanden geleden

Reactie op Natje2

Lief van jullie dat jullie er naar vragen 🥰 Ik heb gisteren mijn 4de immu ...
Tot nu toe nog steeds een stille meelezer (en meelever) gewoon omdat ik niet weet wat ik moet zeggen. Vind het zo intens oneerlijk. Je gunt het niemand, maar een jonge moeder van 2, die midden in het leven staat.. Een kaarsje branden doe ik zeker voor je! (Extra) sterkte voor de komende weken.

één maand geleden

Hoe is het nu met je?

één maand geleden

Reactie op VooDooLady84

Hoe is het nu met je?
Helaas niet goed 😔... De scan vorige week toonde dat de kwaadaardige letsels in lever longen gegroeid zijn... ook de tumormarkers in mijn bloed stijgen fel... De immunotherapie lijkt dus bij mij niet te werken. En dat was net de belangrijkste behandeling die ze me konden geven om tijd te rekken. Ik heb vrijdag nog een afspraak in UZ gent waar ze gaan beslissen of de immuuntherapie effectief stopgezet wordt. Er zijn nog andere behandelopties, maar deze doen ook geen wonderen en geven veel bijwerkingen. Sinds de resultaten van de scan heb ik al veel gehuild. Ben emotioneel even zoooo moe door de spanning en steeds het (af)wachten: wachten op de scan, wachten op de resultaten, wachten op de bloedresultaten, wachten op gesprekken met artsen, ... En vooral: weer de confrontatie met de harde realiteit... dat mijn leven eindigend is.. Niemand die me kan helpen, want niemand heeft een wondermiddel dat ervoor zorgt dat ik mijn kindjes zal zien opgroeien 🥹 Eind januari sprak de arts over een gemiddelde levensverwachting van 15-18 maanden, mits het aanslaan van immunotherapie. Ondertussen zijn daar al 3 maanden van voorbij. En de immunotherapie werkt niet, dus ik ben heel bang om vrijdag te horen te krijgen dat de levensverwachting nog korter zal zijn 😢 De emotionele pijn die ik voel, is onvoorstelbaar. Je moet je zelf maar eens de gedachte voorstellen dat je je kindje(s) niet kan zien opgroeien en dat ze hun mama nooit echt gekend zullen hebben. De pijn die je voelt, moet je voorstellen dat ik die 10 000X harder voel, want voor mij wordt het realiteit. Ik blijf uiteraard nog steeds hopen op een mirakel🙏 Liefs, van een gebroken mama 😓

één maand geleden

Reactie op Natje2

Helaas niet goed 😔... De scan vorige week toonde dat de kwaadaardige letse ...
Wat verschrikkelijk , kan er ook geen woorden voor vinden. Hoop houden is belangrijk, maar als dat telkens weer onder je weggeslagen wordt.. Wat is het leven soms ontzettend oneerlijk. Kan me niet indenken hoe verschrikkelijk het moet voelen.. Ik blijf voor je duimen. Hopen op misschien een experimenteel traject.. Maar ja.. dat is vaak wat je op tv ziet. Probeer iedere seconde van je mooie kindjes te genieten, en ik hoop dat je ook nog iets moois voor ze kunt nalaten.. iets dat ze hun lieve dappere moeder nooit zullen vergeten, en nog kunnen leren kennen. Hou je taai meis! ♥️

één maand geleden

Meid wat verschrikkelijk om te lezen. Geen woorden voor. Heel veel sterkte! Ik hoop op een wonder voor jou. Hele dikke knuffel ❤️

één maand geleden

Ik vind het zo erg voor je en ik hoop dat er een wonder gebeurt en je toch geneest 🥺

één maand geleden

Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. Ik vind het zo erg voor je dat het niet heeft aangeslagen. Zo een vreselijke ziekte is het. Hoe moeilijk het ook gaat worden als je de uitslag te horen krijgt. Probeer ondanks alles te genieten van de momenten die je hebt met je kleintjes. En zoals al eerder is aangegeven maak mooie herinneringen voor je kleintjes. Laat je filmen dat je met ze bezig bent, wellicht zelf een boodschap maken ook voor de speciale momenten van de kleintjes.

één maand geleden

Wat een vreselijk verdrietig nieuws dat de behandeling niet werkt! Geen woorden voor lieve mama... Ik hoop ook op wonder 🍀 Een hele dikke knuffel voor jou ❤️

één maand geleden

Ik heb hier geen woorden voor. Wat een vreselijk nieuws. Wat is dit enorm oneerlijk, lieve mama. Ontzettend veel sterkte en liefde gewenst voor jou en de kleintjes..

één maand geleden

Sterkte vandaag in het ziekenhuis 🤞🏻❤️‍🩹

één maand geleden

Wat verschrikkelijk, ook geen woorden voor. Heel veel sterkte en ik hoop echt dat er nog een wonder mag gebeuren! 💚

één maand geleden

Hoe was het in Gent vandaag?