1117 Reacties

vorig jaar

Geen zin om stil te zitten tijdens de fles. Dan krijg je dit soort taferelen :)

vorig jaar

Lade eruit getrokken, alles wat er in lag er uit gehaald en toen zelf er in gaan zitten
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en bizarre bevallingsverhalen

Jeugdarts Lucy vertelt je alles over de ontwikkeling van je baby. Welke mijlpalen kan je verwachten? Verder klapperen onze oren van de meest bizarre bevallingsverhalen van onze communityleden. En we buigen ons over de vraag of vrouwen geschikter zijn in opvoeden dan mannen. Want daarover zijn nogal wat hardnekkige denkbeelden.

vorig jaar

jummie (oeps die rot flits)

vorig jaar

nog een 😂👹👹👹

vorig jaar

Owee als je een afstandsbediening afpakt.

vorig jaar

Blij ei bij oma

vorig jaar

ik heb hem ook gemaakt! 🥹

vorig jaar

Mama heeft een opvouwbaar bad gekocht dan moet Zoey deze wel even uittesten 😍❤️🥰🤩 ze vond het geweldig 🤩

vorig jaar

Ik doe ook mee. 🥰

vorig jaar

Reactie op mitchella22

Mama heeft een opvouwbaar bad gekocht dan moet Zoey deze wel even uittesten ...
Wat handig! Waar is deze van?
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

vorig jaar

Reactie op LauraMF

Wat handig! Waar is deze van?

vorig jaar

Super leuk dit!

vorig jaar

Zo trots op dit mannetje 🤍

vorig jaar

Samen vuurwerk kijken 🎆

vorig jaar

Papa VS Noah. Dit is zo oneerlijk😭

vorig jaar

Liams wilde oud & nieuw feest 🎈 t is hier flink aan het knallen maar hij slaapt overal als een roosje doorheen!

vorig jaar

Nee hoor, niet slapen rond 00:00.

vorig jaar

En ineens start ze het nieuwe jaar door zelf te gaan zitten! Volgende stap is handen los😂❤️

vorig jaar

Deze tube crème moet overal mee naartoe. Hij kruipt zelfs op 1 elleboog om het vast te houden 😂 (en hij ging brullen toen de tube niet mee naar bed mocht)

vorig jaar

Hoi mam ik ben wakker 😂 lekker creepy whahaha