227 Reacties

茅茅n jaar geleden

Overigens hier ook; - afscheiding, soms ineens veel maar geen rare geuren - vermoeidheid - last van m鈥檔 darmen - sneller chagrijnig / irriteren aan mensen - urineverlies bij het niezen/hoesten - constant harde en gevoelige tepels Moet eerlijk zeggen dat ik er ook wel echt een beetje klaar mee ben. Wil m鈥檔 lichaam terug. 馃ゲ

茅茅n jaar geleden

Ik ben slecht in stilzitten en rust nemen. Dat is iets wat nu wel vaak moet, omdat alles steeds moeizamer gaat. Dus eigenlijk het uit handen moeten geven van bepaalde dingen en rust nemen. Al vond ik de misselijkheid en het overgeven in het begin echt een hel. Ik heb echt een fobie voor overgeven, dus dat was en is nog steeds wel een ding..

茅茅n jaar geleden

脕lles. Alles. Alles.

茅茅n jaar geleden

Die extreme vermoeidheid (al sinds dag 1) en het aankomen 馃槾馃檲

茅茅n jaar geleden

Reactie op esra_esmir

脕lles. Alles. Alles.
Dit ja馃ズ馃檲

茅茅n jaar geleden

Over het algemeen ga ik lekker door de zwangerschap heen en kan ik echt genieten van het wondertje in m'n buik. Maar... waar ik niet aan kan wennen is hoe sterk ik geuren ruik. Ik reis met het ov naar m'n werk en ik RUIK gewoon letterlijk de mensen om me heen, of geuren van eten als iemand 3km verderop een broodtrommel opentrekt. Of de geur van de vaatwasser 馃あ had daar de eerste zwangerschap niet zo erg last van als nu. En darmen... man wat een ellende is dat 馃槄

茅茅n jaar geleden

Afscheiding en maagzuur 馃ゴ馃ゴ

茅茅n jaar geleden

Slapeloosheid... echt klaarwakker midden in de nacht en overdag van vermoeidheid niet kunnen functioneren..

茅茅n jaar geleden

Het slechte slapen 馃槾

茅茅n jaar geleden

Als ik dit allemaal lees voelt mijn lichte ergenis echt aan als niks 馃檲. Het enige waar ik me aan erger is dat mijn lichaam niet meer de kilometers kan hardlopen als eerst 馃槄馃き

茅茅n jaar geleden

Reactie op Jvh88

Het kortere lontje (en heb van mezelf al geen lang lontje 馃檲), het maagzuur ...
Nou precies dit dus 馃槀

茅茅n jaar geleden

Blijkbaar snurk ik sinds ik zwanger ben zo buitensporig dat mijn arme partner slapeloze nachten heeft. Zelf wordt ik ook wakker met keelpijn meerdere keren in de nacht. Oordopjes zijn blijkbaar onvoldoende opgewassen tegen het probleem

茅茅n jaar geleden

Reactie op mamaloes23

Heel herkenbaar! Die smelttabletten doen het toch een stuk beter he? Ik spu ...
Ja heb dat vind ik ook! Ik ook nog wel veel misselijk, maar met sonde gaat het beter. Vorige week voor het eerst een kwartiertje kunnen babyshoppen daarna weer 2 dagen moeten bijkomen en extra misselijk, maar twas het waard!

茅茅n jaar geleden

Dat ik weer snel moe begin te worden 鈽癸笍. Het is te snel, just give me a few more weeks body. Heb nog veels te veel te doen馃檲

茅茅n jaar geleden

Heel ondankbaar misschien... maar het wakker geschopt worden vind ik vreselijk.

茅茅n jaar geleden

Maagzuur En mensen om me heen

茅茅n jaar geleden

(Onder)Rug - en bekkenpijn

茅茅n jaar geleden

Moeten zitten om broeken en sokken aan te doen

茅茅n jaar geleden

Reactie op Zinin

Heel ondankbaar misschien... maar het wakker geschopt worden vind ik vresel ...
Oh daar heb ik ook echt heel erg last van en ze drukt heel erg met der hoofd of kont tegen me buik aan alsof ze eruit wil komen, En het is best een naar gevoel haha maaaar aan de andere kant ook weer fijn dat ze beweegt

茅茅n jaar geleden

Dat ik schijnbaar overal(!) van moet genieten. Nee, ik geniet niet zo van keiharde trappen in m'n ribben. Ik geniet niet van 's nachts wakker worden omdat die kleine weer 360 graden draait bovenop je hongerige maag...