497 Reacties

één jaar geleden

Ik volg! Hoe gaat het met jullie? Hier heb ik echt bij elke steek in m'n buik gelijk angst dat het fout gaat. Gelukkig voel ik me wel echt super zwanger vergeleken met de vorige 2x toen het mis ging dus dat stelt me gerust.

één jaar geleden

Ik zat niet in die groep maar helaas 2x achter elkaar een miskraam gehad. 1x met 14.2 weken hartje gestopt, missed abortion. En afgelopen januari liepen m'n testen niet op... Daarna heeft het tot nu geduurd voor we weer zwanger waren dus ben nu ook erg bang, vooral voor een echo waarop het niet goed is 😞 De testen lopen namelijk wel op dit keer,maarja ik ben flink afgegaan na die missed abortion op 14 weken.

één jaar geleden

Hoi! Helaas heb ik in maart bij mijn eerste zwangerschap een miskraam gehad. Bij 7 weken een kloppend hartje gezien (geschat op 5.5) en 2 weken later geen kloppend hartje meer te zien op de echo. 1x ongesteld geworden in april, en eind mei had ik alweer een positieve test! Gisteren had ik de eerste echo, en we hebben een kloppend hartje gezien! Volgende week heb ik de intake, en dan mogen we ook even snel kijken. Volgens de VK niks om me zorgen te maken, maar ik had vanmorgen alweer huilend de verloskundige aan de lijn (had eigenlijk over 4 weken pas een echo, maar nu dus volgende week een extra). Ondanks het kloppende hartje kan ik er nog niet echt van genieten. Ben nog steeds bang dat het misgaat! Vorige keer natuurlijk ook een kloppend hartje gezien. Maar voel me nu wel veel meer zwanger dan de vorige keer, daar houd ik me ook maar een beetje aan vast. Positief blijven met zijn allen! ❤️🍀

één jaar geleden

Vandaag nog maar 4+1 en heb nu alweer angst dat het mis gaat. Net met afvegen heel licht bruin, maar dan ook heel licht. Kan dat nog van de innesteling komen? Verder vannacht flink zere borsten, vanmorgen ook nog rechts. En maagzuur komt en gaat 🙄

één jaar geleden

Ik volg! Ik heb eind maart 2022 een miskraam gehad. Wij hebben toen bewust één cyclus afgewacht en zijn daarna weer gaan proberen. Toen was het ook in één keer raak en had ik eind mei een positieve zwangerschapstest test in handen. Ik ben nu 8+1 weken zwanger. Ik heb al meerdere echo's gehad en tot nu toe ziet alles er goed uit. Toch blijf ik onzeker en ik denk ook dat ik dat blijf tot de ruim na het eerste trimester.

één jaar geleden

Reactie op Renate1982

Vandaag nog maar 4+1 en heb nu alweer angst dat het mis gaat. Net met afveg ...
Probeer positief te blijven!! Je klachten zijn er en je gevoel zegt je vaak zelf al of het goed zit ja of nee

één jaar geleden

Ik heb 22 april 2022 een miskraam gehad op 5weken. Volgende cyclus was meteen raak en kom net terug van mijn eerste echo bij de gynaecoloog! Mooi kloppend hartje en ben 7+2 weken. Vandaag dringt pas de realiteit binnen. Wat een rollercoaster waren de voorbije maanden. Ik durf nog steeds niet volledig blij zijn en denken aan de toekomst. Er kan nog steeds van alles mislopen natuurlijk.

één jaar geleden

Ik volg ook weer 😊 Renate niet stressen, dat helpt niks.. ik probeer mij vast te houden aan het feit dat we er toch geen invloed op hebben of het goed of fout gaat en dat de grootste kans is dat het goed gaat.. 🤞🏻😘

één jaar geleden

Ik heb in februari een miskraam gehad met ongeveer 5 weken. Vreemd genoeg vond ik het minder moeilijk dan ik gedacht had, maar ik denk omdat het komt, dat zoveel vrouwen en familieleden van mijn kant en mijn vriend zijn kant wel minimaal 1 miskraam gehad heeft en nog vrij jong ben (24). Dus ik denk dat ik er rekening mee hield dat het mij ook wel zou gebeuren. Op het moment dat ik op 3 juni mijn positieve test in handen had, voelde ik eigenlijk alle stress voor welk klein dingetje dan ook, verdwijnen. Misschien ook omdat ik me nu juist wel zwanger voelde ten opzichte van de vorige keer. Nu ik weer dichter bij de 8 weken kom, word ik wel wat zenuwachtiger.

één jaar geleden

Ik heb echt zo veel lucht in mijn darmen!😅 lekker detail! Maar ik herken dit wel van de zwangerschap van mijn dochter. De laatste zwangerschap had ik er helemaal geen last van!

één jaar geleden

Misschien leuk om te weten van iedereen; wanneer zijn jullie uitgerekend? Mijn eigen berekening is rond 12 februari

één jaar geleden

Vorig jaar mei en november een miskraam gehad. Na een aantal verstrooide cyclussen nu net weer 6 weken zwanger. Zo spannend en eng tegelijk 🤞💜

één jaar geleden

Ook ik volg! Heb in december een missed abortion gehad bij 6+2 en nu 5+3 weken zwanger. De eerste echo staat gepland op 5 juli, echt aftellen! Merk ook dat ik elk detail in m'n lijf in de gaten houd, de iets gekleurde afscheiding, het gevoel in m'n borsten, het gebrek (nu nog) aan misselijkheid. Probeer mezelf er steeds aan te herinneren dat deze zwangerschap op zichzelf staat en de miskraam geen rol speelt maar toch houdt het je de hele dag bezig. Hopelijk voor iedereen binnenkort mooie echo's!

één jaar geleden

Reactie op Diannemmm

Misschien leuk om te weten van iedereen; wanneer zijn jullie uitgerekend? ...
26-2-2023 🙏🏼

één jaar geleden

Reactie op Diannemmm

Misschien leuk om te weten van iedereen; wanneer zijn jullie uitgerekend? ...
Volgens de app berekening 27 februari

één jaar geleden

Hier in november miskraam gehad en nu 17 feb (eigen berekening) uitgerekend. 7 juli de eerste echo bij 7+6. Dus ben benieuwd 💪🏼. De symptomen komen en gaan. Maar vooral buik krampen en gevoelige darmen. En vergeetachtig als de neten. Voor de rest voel ik me hier echt zwanger 🤷🏻‍♀️. Dat maakt me enigszins heel bang, andere kant voel ik me wel anders dan de vorige keer. Dus miss is dat dan weer positief 😜

één jaar geleden

Reactie op Diannemmm

Misschien leuk om te weten van iedereen; wanneer zijn jullie uitgerekend? ...
6 feb, volgens de app

één jaar geleden

Reactie op Diannemmm

Misschien leuk om te weten van iedereen; wanneer zijn jullie uitgerekend? ...
Ik denk 26-2 ☺️ eerste echo gepland op 8-7 🤞🏻 6+5 als het goed is.. gelukkig al om 9 uur sochtends en moet die dag daarvoor 13 uur werken dus ben dan vast ook zo kapot moe dat ik iig slaap 😂

één jaar geleden

Reactie op Diannemmm

Misschien leuk om te weten van iedereen; wanneer zijn jullie uitgerekend? ...
Ergens tussen de 22-02 en 24-02

één jaar geleden

Rond 4 februari uitgerekend. Volgende week heb ik het intake gesprek, en dan krijgen we nog een extra echo. Ik heb gisteren gebeld, want vond 4 weken ertussen echt te lang, vooral omdat het de vorige keer vlak na de 7 weken misging.