497 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Emmy35

Gelukkig! Na een miskraam voel en zie je werkelijk alles 🫣
Echt he 😂🙈

één jaar geleden

Spannend! Ik heb echt zoveel zin in de echo😍

één jaar geleden

Worden jullie af en toe ook zo gek van jezelf? Ik kan mij echt druk maken om niks voelen of juist van alles voelen.. er zijn momenten dat ik er vertrouwen in heb dat het goed gaat maar er zijn ook momenten dat ik zo bang ben dat het mis gaat! Echt de weken gaan te langzaam 🫣

één jaar geleden

Reactie op Emmy35

Worden jullie af en toe ook zo gek van jezelf? Ik kan mij echt druk maken o ...
Ja dit herken ik wel. Zeker in de weekenden wanneer ik het rustig heb. Dan ga ik mij veel meer zorgen maken.

één jaar geleden

Reactie op Emmy35

Worden jullie af en toe ook zo gek van jezelf? Ik kan mij echt druk maken o ...
Ik heb dit ook zo erg. Aan de ene kant ben ik super blij, maar aan de andere kant geniet ik er ook nog niet echt van. Bij mijn vorige zwangerschap wilde ik het graag al aan verschillende mensen vertellen, maar die 'behoefte heb ik nu helemaal nog niet.

één jaar geleden

Reactie op Deems1991

Ik heb dit ook zo erg. Aan de ene kant ben ik super blij, maar aan de ander ...
Dat heb ik ook precies zo. Vorige keer wilde ik het ook zo graag vertellen, nu durf ik dat gewoon niet voor de 10/12 weken. Ene dag denk ik er niet aan dat het misschien wel mis kan gaan en dan heb ik weer dagen dat ik angst heb. Dat je ineens weinig tot geen klachten hebt etc.

één jaar geleden

Reactie op Renate1982

Dat heb ik ook precies zo. Vorige keer wilde ik het ook zo graag vertellen, ...
Precies dit ja!!

één jaar geleden

Hier ook 2 miskramen gehad. 1 in november 2021 nadat we zo'n 9 maaden aan het proberen waren en 1 in januari 2023. Nu 8 weken zwanger en het is om gek van te worden. Als ik iets voel denk ik dat het niet goed is, als ik niks voel denk ik dat het niet goed is. Ik heb inmiddels 3 echo's gehad (5.5, 6.5 en 7.4). Bij de laatste 2 een kloppend hartje gezien. De laatste echo heb ik op eigen initiatief gedaan ('pretecho') omdat ik een mini beetje oud bloedverlies had. Ik heb het antifosfolipidensyndroom dus ik blijf een hoger risico hebben. Momenteel gebruik ik bloedverdunners en ik hoop hierdoor mijn zwangerschap te mogen voldragen 🍀🤞🏻

één jaar geleden

Reactie op Emmy35

Worden jullie af en toe ook zo gek van jezelf? Ik kan mij echt druk maken o ...
Heel herkenbaar! De dagen kruipen echt voorbij soms. Eerlijk gezegd mogen we van mij fast forward naar over 7 maanden 😅

één jaar geleden

Reactie op anne-91

Rond 4 februari uitgerekend. Volgende week heb ik het intake gesprek, en ...
Ik ook! Volgens eigen berekening dan nog 🤗

één jaar geleden

Oh wat is dit slopend zwaar. Kwaaltjes die komen en gaan. Zo onzeker maakt mij dit😪 Ga zo bellen of ik vanmiddag kan komen voor een echo. Hoop zo dat het gewoon goed gaat🤞

één jaar geleden

Oh wat is dit slopend zwaar. Kwaaltjes die komen en gaan. Zo onzeker maakt ...
En mocht je komen voor een echo?

één jaar geleden

Reactie op Joycani

En mocht je komen voor een echo?
We mochten vanmiddag langskomen en gelukkig een heel sterk kloppend hartje gezien😍🥰 wat een geruststelling was dat. Zal heerlijk slapen vannacht ☺

één jaar geleden

Vandaag de eerste echo gehad. Alles zag er goed uit en een sterk kloppend hartje! Voor nu nog geschat op 7 weken. Had dit zelf ook berekend.

één jaar geleden

Wat fijn die goede berichten! 🥰

één jaar geleden

We mochten vanmiddag langskomen en gelukkig een heel sterk kloppend hartje ...
Wat fijn dat je gewoon langs mocht komen! Mijn verloskundige wilt het niet doen, ondanks m’n miskraam. Vindt m’n echo van 7+6 volgende week eigenlijk al te vroeg 😒. En idd, wat zal je lekker slapen vannacht! En terecht 💕

één jaar geleden

Reactie op Renate1982

Vandaag nog maar 4+1 en heb nu alweer angst dat het mis gaat. Net met afveg ...
Dat kan zeker van de innesteling zijn. Dat kenmerkt zich met lichtroze of bruinige afscheiding. Ik had dezelfde angst omdat ik ook lichte afscheiding had maar echt alleen met afvegen. Te weinig voor een ongesteldheid en niet rood genoeg. Het stopte ook na 3 dagen.

één jaar geleden

Hier in november 2019 zwanger geweest, in december bleek het niet in orde en uiteindelijk nog een curretage gehad in februari 2020. Nu 1 jaar en 4 maanden verder. Na ziekenhuis onderzoeken en geen problemen in vruchtbaarheid eindelijk zwanger! Nu 6.3 maar af en toe van die hele vervelende steken. Soms afname in pijn van borsten. De ene dag dood moe de andere vol energie. Volgende week eindelijk de echo op 6 juli 🥹

één jaar geleden

Reactie op Diannemmm

Misschien leuk om te weten van iedereen; wanneer zijn jullie uitgerekend? ...
Leuk! Ik ben ook 12 feb uitgerekend! Morgenochtend heb ik de eerste echo!

één jaar geleden

En hoe zijn de echo's gegaan van de dames die gisteren een echo hadden? En Patje succes vandaag! Ik hoop op mooi nieuws voor jullie allemaal. Zelf 11 juli (dan 8 weken) eerste echo waarop vorige keer (afgelopen maart) alleen leeg vruchtzakje te zien was. Blijft spannend. Maar voel me meer zwanger dan toen.