15 Reacties
7 maanden geleden
Mijn partner is internationaal chauffeur en gaat maandag weer aan het werk..
Grote kans dat ik er van maandag t/m vrijdag alleen voor sta.. en als hij thuis komt is het waarschijnlijk eten en slapen en heel vroeg weer op.
Ik laat me verrassen wat de verdeling gaat worden 😜
7 maanden geleden
Mijn partner werkt in de beveiliging en heeft dus onregelmatige diensten, of heel vroeg/middag-avond/nacht. Nu is hij nog aan het reïntegreren , maar als hij rond halverwege mei weer hersteld is ben ik ook zeer benieuwd hoe we het gaan verdelen .. zie er wel een beetje tegenop eerlijk gezegd 🫣
Hier heb je dus helemaal niks aan 😅 maar ik volg graag even..
7 maanden geleden
Mijn vriend werkt als kok en we hebben nog een peuter van 2,5. De avonden dat hij moet werken ben ik dus alleen. Hij is nu nog thuis dus ben benieuwd hoe dat gaat straks.
De nachten doen we samen. Hij verschoont de kleine en geeft hem aan mij voor de bv. Mocht het nodig zijn dan helpt hij hem weer in slaap in de cosleeper. Sochtends staat hij met de peuter op en ik met de baby. Daar verandert niks aan als hij straks weer gaat werken
7 maanden geleden
Mijn man werkt onregelmatig dus ook nacht en avonddiensten. Wij hebben drie kinderen, een tweeling van 2 en een baby. Tegelijkertijd met je kindje naar bed is heel verstandig,dat doe ik ook op avonden dat ik er alleen voor sta. Je kan dan zelf toch vast wat rusten. Onze tweeling slaapt heel slecht dus ik moet er dan savonds wel een paar keer uit maar in de tussentijd rust ik vast wat op bed.
Is in het begin zeker spannend, maar gaat vast goed komen!
7 maanden geleden
Hier is het juist omgekeerd, ik werk in de horeca. Mijn vriend is altijd om half 6 thuis en zal de kleine dan ophalen van de opvang en de avonden alleen doen. 3 dagen in de week werk ik tot 23.00/00.00, merk dat ik het best wel spannend vind. Begin pas weer half mei hoor, maar toch… twijfel steeds meer of ik wel in de horeca wil blijven werken, wil eigenlijk de avonden gewoon bij m’n kleine ventje zijn en hem zelf / samen met mijn vriend in bed kunnen doen etc.. dus ben hier eigenlijk vooral om mee te lezen!
22 dagen geleden
Hi moeders, ik ben even benieuwd hoe het nu gaat? De verdeling met partner. Wij hebben een goed ritme maar af en toe is het best zwaar.
Helaas zijn ik en de kleine met 1/2e kerstdag ook alleen. Van vorige jaren ben ik dit natuurlijk gewend, maar ben benieuwd hoe het gaat zijn.
22 dagen geleden
Zwaar hier en niet helemaal eerlijk verdeeld. Zoals de voedingen snachts. Of het wakker worden in de ochtend. Maar helaas. Hij heeft bijna altijd nachtdiensten en vaak nog eens dubbel. De babyjaren zijn gewoon zwaar en vooral nu dat ze ziek is. Hoe doen jullie dat als er bv tandjes met verkoudheid bij komt kijken? Ik geef bv…
22 dagen geleden
Hier ook een partner die lange dagen en savonds werkt. Ik ben dan alleen met de 2 kindjes. Vind dat best pittig, zeker als er ziek en zeer is. Hij neemt dan de nacht en haalt me bij honger want ik geef nog borstvoeding. Het is wat het is voor nu. Ik weet dat het beter word naarmate ze ouder zijn.
22 dagen geleden
Reactie op mamanisa
Zwaar hier en niet helemaal eerlijk verdeeld. Zoals de voedingen snachts. O ...
Ik ben best een ochtendmens dus ik doe de ochtenden. Wij hebben daarom de regel afgesproken, als ik er doorheen zit, vraag ik of hij 1 dag doet. Tijdens tandjes wisselen we waar kan steeds af. Op zijn vrije dagen doet hij vrijwel alles ná de ochtend. Ik zorg dan meer voor huishoudelijke dingen.