28 Reacties
5 maanden geleden
Heel herkenbaar, dochter van 15 weken 😕 helaas zijn haar slaapjes maar maximaal een uur waardoor het voelt alsof je de hele dag bezig bent met in slaap wiegen. Het kluizenaar voelen herken ik ook..
VRIEND
5 maanden geleden
Heel herkenbaar ❤️🩹 zoontje van 14 weken die ook zeer veel huilt en niet zelfstandig kan slapen. zowel voor hem als voor mij is nu alles een grote strijd. Ik isoleer me steeds meer, durf nergens meer heen zelfs niet met een kinderwagen. Het is ons tweede kindje dus ook niet evident om er nog te staan voor onze dochter. Ik heb hulp gezocht omwille van depressieve klachten en blijf ook zoeken naar oorzaken bij hem los van zijn zgn.”karakter”. Veel moed mama’s en vergeet vooral jullie zelf niet 😘
5 maanden geleden
Heel vervelend om allemaal te lezen maar de herkenbaarheid is tegelijk ook fijn.
Wij hadden toevallig al een afspraak staan bij de osteopaat, die kwam precies op het moment dat ik het niet meer zag zitten. Zij zag gelijk dat onze dochter misselijk was en de voeding slecht kon verdragen, plus veel spanning op hoofd en mond. Ze heeft zich al die tijd gewoon ellendig gevoeld en daarom veel aan het huilen geweest. Inmiddels gaat het al stukken beter. Na 1 afspraak een andere baby kan ik wel zeggen. Haar lijf voelde opeens ontspannen. Ik kan niet precies vertellen wat zij doen maar ik zou dit iedere ouder adviseren.
5 maanden geleden
Hier ook een baby ( bijna 13 weken ) met een karakter wat echt pittig is en hij ook zo is wanneer die dus alleen met mij is zo doet ( woon alleen ) en als de papa er is gedraagt ie zich ineens voorbeeldig en netjes zonder die gedrag als die met mij alleen is... hij is dan echt huilerig voor uren lang, ookal wieg ik hem of is die bij me doet hij dat en ja dan zet ik hem in de co-sleeper want ik trek het gewoon niet meer en vind het echt enorm lastig ik huil vaak zelf ook en voel me waardeloos erdoor....
4 maanden geleden
Reactie op Elisedb
Hoe is het met jullie kindjes?? Hier zie ik nu weer mega erg zijn ‘karakter ...
Nu zit ik 2weken in rustig water gelukkig, want begon het bijna niet meer te trekken zo pittig dat hij was, gelukkig is die nu wat rustiger en vrolijker, wie weet hoe hij straks weer is want hij is nu 4 maanden en 1 week😊
4 maanden geleden
Reactie op LifeIsPrecious
Nu zit ik 2weken in rustig water gelukkig, want begon het bijna niet meer t ...
Morgen 18weken trouwens