7 Reacties
2 maanden geleden
Twee weken is wel heel lang!
Wij hadden het zelfde en zijn overgestapt op omneo en dat heeft hier heel erg geholpen!
Verder gebruiken we probiotica! Jk zou wel even de huisarts bellen als ik jou was dan krijg je waarschijnlijk een klysma en is het er voor nu in ieder geval uit!
2 maanden geleden
Twee weken is inderdaad heel lang. Ik zou even overleggen morgen met huisarts. Scheelt wel dat ze (nu nog) vrolijk is, maar er zal een moment komen dat als het er niet uit komt, ze niet meer vrolijk is.
Hier vannacht echt een krijsende kronkelende baby. Uiteindelijk met beentjes fietsen, en tempen kwam er een klein beetje ingedroogde poep. Wij geven johannes broodpitmeel en denk dat dat de boosdoener is (plus nieuwe hapjes). Mijn oudste had in het eerste jaar macrogol nodig (totdat hij koemelk producten nam), dus ik ga met de huisarts even overleggen of dat we dat bij mijn jongste ook mogen gebruiken en of het beter is met de jbpm te stoppen.. liever spugen dan verstopt zitten.
Ps. Ik weet dat tempen totaal geen verstandige optie is als stimulatie om te poepen. Ik werk op de kinderafdeling met MDL dus weet er best wat van. Echter was het zooooo zielig en kreeg hij het er echt niet uit.. dus ik moest hem op 1 of andere manier helpen..
maar dit is dus geen tip om te doen of zo ;-)
2 maanden geleden
Ik zou even met de huisarts overleggen. Als het zo lang geleden is dan wordt de poep ook helemaal hard en droog en heb je misschien wat vezel zakjes nodig om de boel op gang te helpen!