1283 Reacties

2 jaar geleden

Oh gadverdamme ik ben ineens heel erg misselijk en heb het koud en voel me kut en argh. Het ging even 2 dagen soepel, nu is het weer een avond klaar.

2 jaar geleden

Savonds zo'n onrustig gevoel niet lekker kunnen zitten. Bah vervelend.

2 jaar geleden

Net alles eruit gespuugd nu net een zoutzak. Man lief heeft me toch aangestoken. Of het is een voorteken van de bevalling. Hopelijk blijft het onze dochter bespaard.

2 jaar geleden

Reactie op baby25022024

Net alles eruit gespuugd nu net een zoutzak. Man lief heeft me toch aange ...
Hoop dat het nog geen voorteken van de bevalling is, je moet nog ff mama 🫣❤️ Hopelijk voel je je snel beter!

2 jaar geleden

Het zet gewoon niet door.. begin beetje gefrustreerd te raken. Gister rond half twaalf merkte ik een plasje op die anders rook nadat ik hoestte en er wat vrij kwam.. in het ziekenhuis konden ze bevestigen dat het vruchtwater was. Alleeeen.. ik lek nauwelijks.. voel het vooral “vol lopen” en als jonge dame beweegt of ik druk zet dan komt het eruit. Het lijkt dan ook meer op een hoge scheur in de vliezen. Ik wil eigenlijk echt niet ingeleid worden.. kan daar zo tegen op kijken. Vanochtend is er een swab afgenomen voor evt infecties. Morgen weer een afspraak ctg en gesprek verloskundige. Had gewoon gehoopt dat het nu wel natuurlijk zou door zetten maar het blijft eig rustig. Lastig 🙃

2 jaar geleden

Reactie op Doorenroosje4

Het zet gewoon niet door.. begin beetje gefrustreerd te raken. Gister rond ...
Oei! Sterkte!

2 jaar geleden

Ik heb echt de hele dag al harde buiken. Zonder kramp of iets. Echt alleen maar knoert harde buiken. Alsof m’n buik elk moment uit elkaar kan klappen. Douchen en plassen werkt niet. Iemand tips?

2 jaar geleden

Ik heb er zo'n moeite mee dat iets simpels als mezelf aankleden zo veel energie kost... Door de bekkenpijn en bandenpijn probeer ik zo voorzichtig mogelijk te bewegen waardoor het een eeuwigheid (met alsnog pijn) kan duren voordat ik überhaupt sokken aan heb 😮‍💨

2 jaar geleden

Ik heb echt de hele dag al harde buiken. Zonder kramp of iets. Echt alleen ...
Ja ik heb er wel eens zo'n dag tussen zitten. Geen tips af en toe helpt bij mij juist wel om vaker na de wc te gaan

2 jaar geleden

Ik helemaal trots op de foto’s van onze fotoshoot… Vraag ik aan mijn moeder wat ze er van vind aangezien ze niet echt reageerde, zegt ze “ja nou ja om heel eerlijk te zijn denk ik dat ik die foto’s ook nog had kunnen maken, had meer verwacht van een professionele fotograaf” .. nou, misschien moest je deze opmerking lekker voor jezelf houden want vind dit echt niet leuk. Dus ik gaf aan dat ik het niet leuk vond, en wij er wel heel blij mee waren, maar toen kreeg ik weer meteen te horen “dat ik meteen taai word als iemand een mening heeft” Ok.

2 jaar geleden

36 + 5 weken en ben vandaag helemaal beroerd wakker geworden met griep. Hopelijk blijft die kleine nog even zitten, want zo bevallen lijkt me niet bepaald prettig 😵‍💫 ik heb het zo benauwd door het hoesten, zoveel harde buiken. Los van een paracetamol, is er nog iets wat je nu veilig kan innemen?

2 jaar geleden

Sterkte! Ik heb tijdens m’n zwangerschap zo’n stoombadje gedaan van Rhinocaps. Dat is veilig en werkte bij mij super goed tegen een verstopte neus en niesen

2 jaar geleden

Al sinds zondagmiddag weeën, maar het zet niet door.. Zaterdag zou ik sowieso al ingeleid worden. Nu heeft de verloskundige dus het ziekenhuis gebeld met de vraag of mijn inleiding vervroegd kan worden, omdat ik er écht klaar mee ben. Zowel VK als gyn vonden dat een goed idee. Er is alleen pas vrijdag plek. Dat wordt dus nog even de dagen uitzitten tot vrijdag 🥱

2 jaar geleden

Vandaag groei echo gehad weer nu 34+4. Moet ik vrijdag weer naar het ziekenhuis voor een diabetes test met zo’n drankje.. want mn vruchtwater werd 1cm te veel van gemeten.. De kleine meid groeit gewoon goed volgens het gemiddelde precies.. baal hier echt weer zo van he

2 jaar geleden

Blaaah heel veel regelmatige harde buiken en moet constant plassen. Vraag me echt af of ik op de valreep nog een blaasontsteking heb gekregen. 🤔

2 jaar geleden

Reactie op Gwennabeez

36 + 5 weken en ben vandaag helemaal beroerd wakker geworden met griep. Hop ...
Ik vond zelf erg fijn om met tocotholin druppels te slapen en te douchen/ ui naast het bed

2 jaar geleden

Ik eet al twee dagen niet en blijf krampen hebben, echt van die vreselijke darmkolieken, alles moet leeg blijkbaar en de misselijkheid verdwijnt niet. Morgen weer op controle by de gyn met 36+5 en nou hoop ik toch echt dat hij mijn inleiding gaat inplannen. (zwangerschaps diabetes met insuline) gyn heeft het al 5 keer eerder gezegd om vervolgens op het einde van elke afspraak te zeggen "maar dat doen we de volgende keer wel bespreken" als die dat weer zegt moet ik uitkijken om niet boos te worden of dat ik in een enorme lachbui schiet uit frustratie. Ik denk dat ik al rustiger zal zijn als ik een datum weet. Ik ben gewoon ongerust over de grote van het kindje, die is volgens de metingen enorm.. en de angst over het stoppen met werken van de placenta ivm de suiker. Zucht.... Ik weet nu al dat dit weer een lange slapeloze nacht gaat zijn. Dus ik lees wel weer wat berichtjes hier en op de "waarom lig jij wakker" post en leef met iedereen mee. Toedels

2 jaar geleden

Reactie op melissilvain

Vandaag groei echo gehad weer nu 34+4. Moet ik vrijdag weer naar het zieken ...
Nu nog zo'n drankjes test op jou termijn lijkt me idd erg vervelend, ik duim voor je dat het meevalt.

2 jaar geleden

Reactie op Wiskeh

Nu nog zo'n drankjes test op jou termijn lijkt me idd erg vervelend, ik dui ...
Het drankje vond ik nog qua smaak best te doen, maar het zo laat pas mogen eten vind ik echt vreselijk 😫.. hoop dat het me goed af gaat vrijdag. Dankje!

2 jaar geleden

Reactie op melissilvain

Vandaag groei echo gehad weer nu 34+4. Moet ik vrijdag weer naar het zieken ...
Wat super vervelend, ik had het zelfde maar dan met vinger prik. Ik zat precies op de maximale toegestane bs. Gelukkig de dag daarna opnieuw mogen prikken en toen was hij beter! Zal voor je duimen !