1027 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op karien84

🤣 typische dag toch?
Ja zoiets 🙈

5 maanden geleden

Reactie op PrunusPersica

Verhuizen en de baby heeft verhoging en is veel verdrietig, geen/amper aan ...
Oei, vanaf 38°C zeker naar de dokter gaan he, ze zijn nog zo klein!

5 maanden geleden

Reactie op sanniew

Ik word zo moe van mensen die zeggen dat mijn baby best even mag huilen wa ...
Ohhh ik wilde toevallig dit onderwerp ook aansnijden! Ik merk dat vooral de generatie van mijn ouders dit zeggen, zo irritant 😅😅

5 maanden geleden

Reactie op sanniew

Ja mijn moeder zei dat laatst. Kan wel maar dan heb ik een kind die dan helemaal hyperventileert dus heb je niks aan. 😂 Ik laat haar echt wel eens huilen als ik even bezig ben met de oudste kan niet altijd de baby eerst doen. Dat werkt averechts. Dus soms is het dan wel even wachten. Maar nooit heel lang of bewust.

5 maanden geleden

Reactie op sanniew

Dit. Echt ik ga nog een keer schreeuwen nee ga jij effe een potje janken en dan niet kunnen praten of vertellen wat je dwars zit. En je afvragen waarom ik stop met werken en niet langer dan 3 uur weg blijf van m’n dochter.

5 maanden geleden

Sz en sm die nog net niet vechten om wie d’r beed mogen houden en dan boos worden als ik zeg nou ik pak dr zelf wel. “Ja dat is toch niet nodig.” Schijnbaar wel, doei 🙋🏼‍♀️

5 maanden geleden

Schoonmoeder die altijd alles beter weet en maar blijft zeggen dat ze op d’r eigen kamer moet gaan slapen ipv nog bij ons in de cosleeper. Alsof ik zelf niet weet wat goed is voor ons kindje…. Vast en zeker met alle goede bedoelingen maar vind het zoooo irritant 😂 Of wanneer ze huilt meteen zeggen “jaa laat er maar ff een keer huilen” en er zelf dan meteen boven gaan hangen.. “oh mijn prinses moet je huilen…” Echt altijd de klemtoom op MIJN. Zo dat was m’n irritatie weer joejoe😂

5 maanden geleden

De bekkenpijn is weer fors aanwezig. Dacht er vanaf te zijn na de bevalling. 🥴

5 maanden geleden

Ik voel me zo extreem dom. Gisteren voor het eerst naar een feestje geweest zonder kinderen, twee uur rijden enkele reis. Kolf vergeten maar het leek allemaal wel soepel te blijven. Kom ik thuis heeft de baby bijna niets gedronken dus die was bleek en slap en doodmoe, trok gelukkig wel bij maar ik heb natuurlijk wel een extreem groot schuldgevoel. Dat je dan ook niet even gebeld wordt. Wat kan mij dat feestje dan schelen joh ik kom gelijk naar huis als m'n kind me nodig heeft 😥. Vanavond werd ik flink ziek met braken en alles. Alleen m'n borsten hebben koorts 😅 (heb zo'n fancy hoofdthermometer) maar borstontsteking dus 🥴 schiet mij maar lek. Dit doet zoveel pijn. Heb m'n man wakker moeten maken om me te helpen omdat ik slap op de vloer lag en die moet er om 6 uur uit. Ik heb net gekolfd op de hoogste stand (auuuu!) En zit nu met coolpacks in m'n bh en een ibuprofen achter de kiezen. Zouden jullie de huisartspost bellen voor antibiotica of kan ik dit nog even afwachten? Ik voel me hier zo rot over los van alle pijn, ik ga nooit meer naar een feestje 😮‍💨

5 maanden geleden

Reactie op Nietje

Ik voel me zo extreem dom. Gisteren voor het eerst naar een feestje geweest ...
Als je je echt zo slecht voelt zou ik gewoon dr hap bellen voor een kuur. Dan voel je je denk ik snel een stuk beter!!

5 maanden geleden

Zo. Niet baby gerelateerd, of althans, het rolluik op de babykamer is kapot, kost 545 euro om de motor te vervangen. 🤯 Hoe dan.

5 maanden geleden

Oke jongste slaapt tegenwoordig prima van 19.00 tot uurtje of 6 half 7. Maar de oudste daarin tegen ... Drama maakt ze de jongste wakker. En altijd maar denken dat de jongste de oudste wakker zou maken😂🫣

5 maanden geleden

Mag ik even tips van moeders waarbij ze tijd hebben om hun perfecte beige outfit samen te stellen, hun haar te krullen en hun gezicht prachtig in de make-up te krijgen? Ik loop rond als Adam sandler. 🥲

5 maanden geleden

Mag ik even tips van moeders waarbij ze tijd hebben om hun perfecte beige o ...
Ik lees mee 😂😂

5 maanden geleden

Gewoon doen🫣 kind in een wipstoeltje beetje zingen ofso als de fles maar geweest is. Ik heb er 2 en het lukt me wel. Vind het ook altijd knap van mezelf. Als iedereen maar gevoederd is en aangekleed. Heel ontspannen is het niet maar het lukt wel😂 Ohja en niet wachten tot er tijd is om dat te doen. Gewoon doen wanneer het kan.

5 maanden geleden

Die hebben een nanny😜 Hier ook team Adam Sandler!

5 maanden geleden

Reactie op Roos Anne

Gewoon doen🫣 kind in een wipstoeltje beetje zingen ofso als de fles maar g ...
Ja zonder gekheid is dit het wel. Gewoon even de tijd nemen. En evt je outfit alvast klaar leggen de dag ervoor. Dat doe ik als ik op pad moet de volgende ochtend . Mijn haar blijft wel drama, de perfecte 5 minuten hack voor heel fijn/dun en stijl haar nog niet gevonden:)

5 maanden geleden

Haha nou ik ben sws al niet iemand die daar mega veel mee bezig is 🤣 maar als hij 's ochtends z'n fles heeft gehad kan ik em wel even op ons bed liggen terwijl ik me aankleed, me haar een beetje fatsoeneer en m'n beetje make-up op doen wat ik gebruik, ondertussen gezellig met hem aan het kletsen en tussendoor even naar hem toe lopen in t zicht etc, lukt dan prima😊 of ik heb het geluk dat m'n partner er gewoon is

5 maanden geleden

Reactie op Pdw91

Haha nou ik ben sws al niet iemand die daar mega veel mee bezig is 🤣 maar ...
Nou m’n basis make-up lukt nog wel, maar echt volledig fatsoeneren is een dingetje 😂

5 maanden geleden

Reactie op Nietje

Ik voel me zo extreem dom. Gisteren voor het eerst naar een feestje geweest ...
Huisarts bellen