1027 Reacties

vor 5 Monaten

Mag ik even tips van moeders waarbij ze tijd hebben om hun perfecte beige o ...
Hiero ok adam sandler al probeer ik toch soms nog wel eens me eigen een beetje te fatsoeneren maar dat doe ik alleen als ik met me vriend weg ga. Voor de rest interesseerd het me geen hol en loop ik 9/10 x make-up loos rond. Als ik me al opmaak dan is het alleen oogpotlood en mascara, ik ga toch zeker niet helemaal in de steigers zoals sommige dames 🤮.

vor 5 Monaten

Reactie op PrunusPersica

Ja zonder gekheid is dit het wel. Gewoon even de tijd nemen. En evt je outf ...
Ah oke. Ja ik ben kapster dus mijn haar en make up moet wel vind ik gewoon passen bij mijn werk maar ook bij mezelf voelt prettig. Ik neem altijd wel de tijd om even "snel" met de stijltang krullen te maken ik heb geen dun haar maar inmiddels ben ik daar wel zo handig mee dat het binnen 5minuten gedaan is😂

vor 5 Monaten

Reactie op Roos Anne

Ah oke. Ja ik ben kapster dus mijn haar en make up moet wel vind ik gewoon ...
Ohja ik heb wimper extensions. Dus dat scheelt al heel wat beetje foundation en blush wenkbrauwen en klaar. Kleren schiet ik altijd snel in . Of ik leg het vast klaar.

vor 5 Monaten

Reactie op Roos Anne

Ah oke. Ja ik ben kapster dus mijn haar en make up moet wel vind ik gewoon ...
Mijn haar was zooooo gezond voor dat ik zwanger raakte. Nu heb ik mega fijne shampoo elkaar m’n haar routine is kwijt. Heb t eergisteren gewassen en het is nu al weer mega vet. Dus dan is t hopa haar omhoog en dan vind ik t wel even prima 😅

vor 5 Monaten

Reactie op Jh0592

Hiero ok adam sandler al probeer ik toch soms nog wel eens me eigen een bee ...
Inderdaad als we weg gaan, soms kam ik m’n haar niet eens. En m’n make-up waar ik vroeger heel fanantiek in was en mega duur ook, staat nu te verstoffen in de voorraad kast van de laatste keer dat ik er een keer naar gewezen heb 😂

vor 5 Monaten

Mijn haar was zooooo gezond voor dat ik zwanger raakte. Nu heb ik mega fijn ...
Haha ja ik merk door de hormonen dat.mijn haar ook nog sneller vet is had ik na de eerste zwangerschap ook. Dat word wel weer beter. Ach en soms heb ik er ook geen zinin en doe ik er weinig mee of zit de krul dag van te voren er nog in. Moet zeggen de jongste grijpt nu ook naar van alles toch niet zo fijn met Los haar😂

vor 5 Monaten

Reactie op PrunusPersica

Ja zonder gekheid is dit het wel. Gewoon even de tijd nemen. En evt je outf ...
Living proof in shower styler is het enige dat mijn haar kan redden, maar wel duur en even een zoektocht hoeveel je nodig hebt (te weinig is nogsteeds slap haar, teveel is vet haar)

vor 5 Monaten

Inderdaad als we weg gaan, soms kam ik m’n haar niet eens. En m’n make-up w ...
Komt wel weer joh, lat omlaag! Met een baby is het wel veel makkelijker dan met een peuter die zichzelf omzeep probeert te helpen op diverse manieren 😬 met een kleuter die je even alleen kunt laten lukt het dan weer wel.. go with the flow!

vor 5 Monaten

Hahah dit! Ik merk dat ik heel vaak dezelfde kleding kies als het weer schoon uit de was is, terwijl ik veel leukere dingen heb maar geen tijd om even voor de spiegel te staan voor mijn gevoel. Haar zit tegenwoordig in een knot met vreselijke baby haartjes die recht omhoog staan en mijn make-up.. basis of niets. Kan echt genieten van dagen dat ik me wel weer helemaal op en top voel! Maar misschien moet ik zoals al geschreven het maar gewoon doen haha

vor 5 Monaten

Reactie op Nietje

Living proof in shower styler is het enige dat mijn haar kan redden, maar w ...
Kijk daar kan ik wat mee, ik ga het proberen

vor 5 Monaten

Ik probeer iedere dag nu mascara, eyeliner en wenkbrouwen te doen. Ik geef live bv, en als m'n dochter in de rugbyhouding eenmaal goed drinkt ben ik handsfree en pak ik snel m'n tasje erbij.. die heb ik in de vensterbank staan naast de bank. Kleren probeer ik de avond ervoor klaar te leggen, wanneer m'n man met de kleine aa. Het douchen is. En als zij op bed ligt spring ik zelf onder de douche zodat ik smorgens snel klaar ben met een washandje😅 echter zijn dit de ideale dagen..... ik heb ook pyjamadagen voor mezelf en m'n dochter er perfect uit ziet🤣

vor 5 Monaten

Reactie op Jh0592

Sorry, maar waarom zo ‘n rotopmerking op het einde? Ik vind het voor mij persoonlijk wél heel belangrijk om mezelf “mooi” te maken en ik probeer daar ook echt tijd voor te vinden en te maken; niet voor anderen maar puur voor mezelf.. Dan behoor ik dus in categorie “🤮” ? Nja, ik voel me dan gewoon een stukje lekkerder in mijn vel. Geen idee wat ik hiermee wil bereiken, vat me ook niet verkeerd op hoor, ik zoek geen discussie of iets maar wilde hier toch even op reageren.

vor 5 Monaten

Hahahah ga maar alvast lachen. Maar de “sleep if the baby sleeps” is hier dus “SNEL!!!! MAAK JEZELF KLAAR” Vaak in etappes ook, eerst aankleden, daarna make-up en als ze dan nog stil is zelfs m’n haren 🤪

vor 5 Monaten

Mijn haar was zooooo gezond voor dat ik zwanger raakte. Nu heb ik mega fijn ...
Hier ook. Lang leve hormonen haha!

vor 5 Monaten

Reactie op anoniemmoesje

Hahahah ga maar alvast lachen. Maar de “sleep if the baby sleeps” is hier d ...
Ik heb net, ja let op! M’n haar kunnen föhnen. ALLEEEN droog föhnen. Hierna wilde mevrouw aandacht. En weet je, dat is dan toch ook veel belangrijker dan mooie haren en een kleurtje op m’n gezicht. 😍

vor 5 Monaten

Reactie op Jh0592

Ik vind het juist leuk om moeite te doen en zonde om jezelf te vergeten als moeder. Even opmaken en mijn haren doen hoort bij mij. Dan is dat.maar helemaal in de stijgers. Ik zou.mijn dochters ook leren dat ze niet zich zelf hoeven te vergeten wanneer ze ooit misschien kindjes hebben. 💪🙏

vor 5 Monaten

Dit begon als een grap over socialmedia moeders. Ik loop rond met geföhnde haren en een pyjama met spuugvlekken. Lekker boeiend ook. 😂😂😂

vor 5 Monaten

Ons meid werd gisterennacht elke twee uur wakker voor een voeding en vannacht elk anderhalf uur... #mombie

vor 5 Monaten

Sinds weken weer een enorm onrustige nacht. Meestal sliep zoonlief na z'n fles tussen 1930 en 2030 tot een uur of 4/430. Nu lag ik net te slapen tegen 2300, ja hoor meneer wakker. Leek honger te hebben dus klein flesje gegeven, weer naar bed, 0200 was het weer feest, kon meneer niet weg leggen, dus bij mij slapen (en ik dus niet slapen). 0430 onrustig dus fles, daarna heeft ie nog wel even in z'n bedje geslapen tot 0730. Ik ga zooooo niet goed op gebroken nachten 🫢

vor 5 Monaten

Sprong 3 en een ontstoken oog… zit baby en moeder dus ook niet mee😅