1028 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op sanniew

Ik word zo moe van mensen die zeggen dat mijn baby best even mag huilen wa ...
Pff word er gek van. Hier ook eentje. Mn schoonmoeder laat mn baby hele tijd huilen en dan zegt ze ja huil maar harder is goed voor de longen…… ik pak haar wel altijd op.

5 maanden geleden

Reactie op okok33

Pff word er gek van. Hier ook eentje. Mn schoonmoeder laat mn baby hele tij ...
😂 erg. Nou mensen kijken mij altijd aan als ik niet meteen alles laat vallen dus hier het tegenovergestelde. Ik word er zenuwachtig van omdat ik heus wel weet dat ik dr op moet pakken maar ik ben dan net even bezig. En ik wil ook niet meteen rennen ofzo even huilen is niet erg. Maar ik doe het nooit bewust ofso. Het is gewoon niet dat ik er alles voor laat vallen. Maar ik voel dan de ogen branden in mijn gezicht🙄

5 maanden geleden

Reactie op Roos Anne

😂 erg. Nou mensen kijken mij altijd aan als ik niet meteen alles laat vall ...
Ik moet zeggen ik heb er ook een die behoorlijk kan schreeuwen alleen ik ben het gewend.😂😂 Dus het klinkt dan meteen heftig ik weet dat het niet zo is.

5 maanden geleden

Reactie op Roos Anne

Ik moet zeggen ik heb er ook een die behoorlijk kan schreeuwen alleen ik be ...
Haha mijn dochter kan sinds kort ook schreeuwen als een speenvarkentje. Niet normaal. Wij waren met haar in het ziekenhuis, en ze wordt rustig van in de wagen zitten. Nou iedereen keek me aan alsof ik haar mishandelde omdat ik haar niet bij me pakte. Maar als ik haar dan pak gaat ze nog harder huilen 😰 omdat ze al helemaal overprikkeld is.

5 maanden geleden

Ik pak die van mij vaak vooral snel op, omdat grote broer dan net slaapt. Ik wil niet dat ze hem wakker maakt 🙈

5 maanden geleden

Ik lees dat de meeste hier last hebben van schoonfamilie 😬. Ik mag gelukkig m'n handjes kussen met mijn schoonmoeder. Ik kom wel zot van mijn eigen ouders... Wanneer m'n dochter weent bij mijn moeder en ik zo een aantal subtiele hints geef dat ik ze graag terug wil omdat ik merk dat ze niet rustig wordt: zoals 'ahn ik zal de draagzak nemen,' dat ze haar dan nog steeds vasthoudt en niet terug wilt geven... Of m'n vader die steeds zegt 'jullie weten veel te veel om goed te zijn' wanneer ik het bijvoorbeeld heb over sprongetjes... Onze zoon (3 jaar) heeft immense verlatingsangst en slaapt daardoor bij ons in bed. Hun reactie 'laat hem maar huilen en doen. Ga gewoon afwisselend elke 30 minuten naar z'n kamer en leg hem weer in z'n bed.' Neen, ik heb daar geen energie voor en iedereen rond ons zegt dat dat zeker oké is als wij ons daar goed bij voelen 🙈 Ik denk dan van 'argh, ja ja in jullie tijd wisten jullie dat allemaal niet en wij nu wel. Tijden veranderen, opvoedingsstijlen ook. Geef me mijn dochter dat ik ze kan troosten en laat mij mijn dingen opzoeken en laat mij mijn eigen opvoedingskeuzes maken.'

5 maanden geleden

Reactie op MaritDPL

Ik lees dat de meeste hier last hebben van schoonfamilie 😬. Ik mag gelukki ...
Mijn oom heeft tot zijn 7e tussen zijn ouders (mijn opa en oma) ingelegen. Mijn oma zegt goede anticonceptie 😂😂😂

5 maanden geleden

Reactie op jjp1997

Mijn oom heeft tot zijn 7e tussen zijn ouders (mijn opa en oma) ingelegen. ...
Hahahaha dat vind ik nu een goede. Die ga ik onthouden ook al heb ik intussen een spiraal 🤣

5 maanden geleden

Reactie op jjp1997

Haha mijn dochter kan sinds kort ook schreeuwen als een speenvarkentje. Nie ...
Ja precies je voelt dat ze je aankijken alsof je je kind mishandeld door niet meteen te sussen. Nouja een kind mag wel huilen hoor. Gevoel mag er zijn🙄

5 maanden geleden

Koffie willen zetten, je beker er onder vandaan halen omdat je denkt dat hij eerste moet spoelen. Er achter komen dat hij al gespoeld heeft dus heeeel m’n keuken onder melk en koffie. Gister vergeten ontbijt te maken, dus nu een half ontbijt op. Daarna er achter komen dat je koffiezet automaat een onderdeel heeft die elke maand schoongemaakt moest worden maar er nu pas achter komen dat t er zit. 🤮 Niet mijn ochtend. 🥲

5 maanden geleden

Koffie willen zetten, je beker er onder vandaan halen omdat je denkt dat hi ...
Of je kopje niet recht onder het koffiezetapparaat zetten . 😂

5 maanden geleden

Oh men. Ik had even een breakdown. Kon even niet meer tegen het gekrijs. Nu ligt ze op m’n borst te tutten.

5 maanden geleden

Mijn man doet altijd de laatste voeding 's avonds en ons zoontje heeft gisteren 30 ml niet opgedronken, heeft mijn man dat gewoon laten staan en niet in de koelkast gezet 🙄 "Ja sorry, niet aan gedacht om dat beetje in de koelkast te zetten". Dat beetje?!? Ik kolf fulltime en kom al sinds de geboorte elke nacht 2 keer mijn bed uit om te kolven, ik kolf extra als mijn productie omhoog moet en ik zorg dat er altijd een voorraadje is in de koelkast en in de vriezer ... Maar het was voor jou te veel om te bedenken dat het voor elk beetje de moeite waard is om naar de koelkast te lopen? 😔 Hij gaat zelf maar kolven. Ik ben écht verdrietig

5 maanden geleden

Reactie op Merell1993

Mijn man doet altijd de laatste voeding 's avonds en ons zoontje heeft gist ...
Oja, herkenbaar hahaha, al durf ik de restjes niet te bewaren voor een volgende x. Dat raden ze af toch? Maar mijn man gaat ook best achteloos om met de melk die ik kolf en aangezien ik vaker moet kolven om genoeg voor een voeding te krijgen, irriteert mij dat ook mateloos als hij 30ml 'weggooit'.

5 maanden geleden

Reactie op Merell1993

Mijn man doet altijd de laatste voeding 's avonds en ons zoontje heeft gist ...
Ben ik blij dat ik nier kolf. Ik irriteer me al mateloos aan mijn man (hormonen? Geen idee). Als hij ook nog zo’n actie zou hebben, dan zou ik waarschijnlijk helemaal ontploffen 🙈

5 maanden geleden

Ik mag eigenlijk niet klagen. Maar onze vrolijke vrolijkerd word steeds eerder wakker. 🥲 van uitslapen tot 07:00 is het nu tussen 5:00-06:30 (wat inprincipe alsnog hartstikke knap van haar is!) maar ben dit niet gewend 😂👍🏼 denk dat ze me alvast wil klaarstomen voor mijn eerste werkdag volgende week

5 maanden geleden

Als je echt niet mag klagen; ik was gisteren even ‘vrij’ en nu heb ik hoofdpijn 🍷🍷🍷

5 maanden geleden

Reactie op Mariska80

Oja, herkenbaar hahaha, al durf ik de restjes niet te bewaren voor een volg ...
Op LLL staat dit: "Als de baby zijn flesje met vers afgekolfde melk niet geheel opdrinkt, kan de rest van de melk in de koelkast bewaard worden tot de volgende voeding. Bacteriën in het speeksel van de baby kunnen er voor zorgen dat de melk minder lang houdbaar is. Hoe lang precies, is niet te zeggen."

5 maanden geleden

Reactie op m9999

Als je echt niet mag klagen; ik was gisteren even ‘vrij’ en nu heb ik hoofd ...
Ik mis katers 😂

5 maanden geleden

Reactie op Merell1993

Op LLL staat dit: "Als de baby zijn flesje met vers afgekolfde melk niet ge ...
Ah, oké, wij geven meestal geen vers afgekolfde melk dus dat is dan het verschil.