1028 Reacties

5 maanden geleden

Eeeeeeven huilen hoor Sinds 22:30 in de weer met een huilende baby, ik vermoed zo dat Rota toch wat bijwerkingen heeft aan de scheetjes te ruiken. Hoort erbij Hebben we haar net rustig (lees uiteindelijk super onveilig in bed genomen) begint haar zusje🫠 Dunno men, als ze elkaar niet aansteken met huilen, beginnen ze direct nadat de ander stil is geworden van yes nu mag ik. Argh.

5 maanden geleden

Luna draait nu van rug naar buik, meeeega trots zeer zeker maar.. nu mag ik dr niet meer inbakeren en heeft ze een normale slaapzak aan. Normaal doe ik haar inbakeren, fles en dan naar bed. Ze valt dan altijd in slaap als ik haar na de fles omhoog hou. Nu zit ik dus al dik 30 minuten omhoog en die oogjes staan wagen wijd open. Ben bang voor de nacht 🥲

5 maanden geleden

Ahh even een reactie op de kolvers; wat doe je jezelf aan om 2x in de nacht eruit te gaan om te gaan kolven. Respect ❤️ maar denk ook aan jezelf ajb

5 maanden geleden

Ik moet vanavond mijn spiraal laten zetten en zie er echt enorm tegenop

5 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Ik moet vanavond mijn spiraal laten zetten en zie er echt enorm tegenop
Ah ik snap je! Heb je er eerder 1 gehad? Ik heb hem vorige week voor het eerst laten zetten en voelde er praktisch niets van! De vk zei dat dat echt te maken heeft dat je net bevallen bent (al weet ik natuurlijk niet wat voor bevalling je hebt gehad). Succes, komt goed!!

5 maanden geleden

Omfg ik hang tegenwoordig zo ongeveer 2x per week aan de telefoon met de huisarts. Babylol X2 en dan lig ik zelf ook regelmatig in de kreukels. Elk bezoekje thus far heeft iets opgeleverd, maar dit voelt zooo overdreven 😅 Ik ging nooit naar de huisarts, had die hele man nog nooit ontmoet, tot ik bevallen was.

5 maanden geleden

Reactie op dropmentos

Omfg ik hang tegenwoordig zo ongeveer 2x per week aan de telefoon met de hu ...
Herkenbaar, ben er voor mijzelf nog nog nooit geweest (nieuwe arts sinds oktober 2022) en voor luna al 4 keer 😂

5 maanden geleden

Herkenbaar, ben er voor mijzelf nog nog nooit geweest (nieuwe arts sinds ok ...
Thanks 😂 Naja voor mezelf ook nu 4x, borstontsteking, oorontsteking, nu een ontstoken andere ding (al die ontstekingen...) en een implanon plaatsing. Alles legit, maar man man man hahaha

5 maanden geleden

Reactie op dropmentos

Thanks 😂 Naja voor mezelf ook nu 4x, borstontsteking, oorontsteking, nu ee ...
Omfg ik moet naar het ziekenhuis voor een ingegroeide haar 🤦

5 maanden geleden

Reactie op Kirrx

Ah ik snap je! Heb je er eerder 1 gehad? Ik heb hem vorige week voor het e ...
Dit is de 3e keer.. bleh

5 maanden geleden

Onze kleine heeft vandaag 20+ keer gespuugd, ik voel me zooooooo machteloos. Ze had al speciale voeding, maar de receptuur is veranderd. Weer andere voeding proberen en verder met de zoektocht wat werkt😵‍💫😵‍💫 Volgens het cb is het trouwens niets geks, dus daar heb ik ook niets aan👍

5 maanden geleden

Niet persé klagen, maar vandaag is mijn laatste verlofdag 🥹

5 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Dit is de 3e keer.. bleh
Ik voelde er btw amper wat van deze keer. Wat een verschil met vóór de bevalling!

5 maanden geleden

Borstontsteking en advies van de fysio om over 2 weken bij de start maximaal halve dagen te gaan werken wegens bekken en een mopper baby in sprong 3. Klagen tot de max vandaag 😭

5 maanden geleden

Pff huis is een bende. Elke avond ineens weer mega moe. Als de kinderen in bed liggen wil ik het liefste zelf ook gaan liggen. En dat terwijl ik het eigenlijk ook heel leuk vind om samen beneden te zitten. Saai..

5 maanden geleden

Meer mensen die van het negatieve uit gaan? Als Luna de hele dag rustig is dan ga ik er al vanuit dat t een rot nacht word maar als ze onrustig was ook. Vind dat soms zo stom van mezelf.

5 maanden geleden

Afgelopen nacht was echt de zwaarste nacht tot nu toe. Hij werd telkens wakker en niks was goed. Ik raak dan uiteindelijk zo gefrustreerd en het kost zo veel tijd om uiteindelijk weer te ontspannen... Ik ben er nu nog gestresst van. Dit is echt zwaar. Ben ik de enige?

5 maanden geleden

Meer mensen die van het negatieve uit gaan? Als Luna de hele dag rustig is ...
Kan ik ook aardig wat van, snel beren op de weg zien.. M'n zoontje heeft vandaag goeie slaapjes gehad overdag dus dan denk ik direct 'dan zal het vannacht wel feest worden'.. dus je bent zeker niet de enige!

5 maanden geleden

Reactie op Merell1993

Afgelopen nacht was echt de zwaarste nacht tot nu toe. Hij werd telkens wak ...
Zeker niet de enige, hier afgelopen week veel onrustige nachten gehad.. ik ben dan strontchagreinig en neem het op dat moment zelfs m'n zoontje kwalijk (doe niks raars ofzo hoor 🤣) , uiteindelijk denk ik dit gaat over en als die dan lekker bij me ligt dan smelt ik weer.. maar het is meega zwaar! Ik ga sws niet goed op slaapgebrek dus die gebroken nachten zijn killing. Als t goed is wordt het uiteindelijk beter 🫣

5 maanden geleden

Reactie op Pdw91

Kan ik ook aardig wat van, snel beren op de weg zien.. M'n zoontje heeft va ...
Vind dit toch wel fijn om te horen, ondanks dat het vervelend is. Dacht even dat ik er echt door heen zat 😅