1029 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op Kirrx
Nou, ik deed 4x 180 en moest van hun 5x 165 geven..
Maar ben blij dat ik we ...
Heb je iemand met wie je wel fijn praat? Ik heb om een vast aanspreek punt gevraagd. Iemand met wie ik het heel goed kan vinden en die er een beetje het zelfde in staat als wij.
5 maanden geleden
Reactie op kayleevg307
Nop nog geen idee of mijn cyclus alweer regelmatig is of niet… ben vandaag ...
Ai, dat is lastig zeg. Waar heb je voor gekozen? Ga je het afwachten? Wij hebben nog geen penetratie gedaan maar als ik dit lees heb ik daar ook echt geen zin in tot ik een spiraal laat plaatsen 😅. Dat komt ook omdat ik waarschijnlijk geen derde wil en bovendien vanwege bekkenklachten beter niet binnen een jaar in verwachting kan raken.
5 maanden geleden
Heb je iemand met wie je wel fijn praat? Ik heb om een vast aanspreek punt ...
Dat is nog een goede!
Ik heb 2x echt hele fijne mensen gehad en 1x iets minder en die van van de week was dus niets😅
Zou voor ons denk ik wel beter werken ook! Merk dat ik anders geneigd ben het cb te ontlopen, maar lijkt me niet de bedoeling ervan!
5 maanden geleden
Ik ben wederom alweer 2,5 uur wakker en kan tegenwoordig de slaap niet meer op pakken na een voeding 😑
Echt bloed irritant.
5 maanden geleden
De eerste week werken was 🫨🫨🫨. Ik maak lange dagen van +- 10 tot 12 uur en mijn lichaam doet overal zeer 😂 wel bijna ‘n kilo afgevallen, als dat op dit tempo gaat ben ik binnen 2 maanden weer op gewicht hahaha
5 maanden geleden
Pfff, zware nacht gehad (in verhouding met de vorige 2 dan). De kleine heeft al sinds zondag niet gepoept en het begint dwars te zitten, dus hij slaapt heel onrustig en wordt elke 45min wakker en huilt dan omdat zijn speen uit zijn mond is gevallen. Dus elke 45min uit bed en zijn speen teruggegeven. Manlief slaapt uiteraard gewoon door de geluiden heen. Wat ben ik daar jaloers op! En dan dus ook nog een nachtvoeding geven (bv live dus dat doe ik). Ik ben gesloopt😅
5 maanden geleden
Reactie op anoniemmoesje
De eerste week werken was 🫨🫨🫨. Ik maak lange dagen van +- 10 tot 12 uur ...
Mama wat voor een werk doe je? Wat laaaang 😅
5 maanden geleden
Reactie op Nietje
Ai, dat is lastig zeg. Waar heb je voor gekozen? Ga je het afwachten? Wij h ...
Ik heb toch maar een morning after pil genomen. Wij willen wel graag een tweede en daar niet te lang mee wachten omdat zwanger worden niet vanzelf ging, maar zó snel hoeft nu ook weer niet 😅 ik vond het best een dilemma want hoe groot is de kans dat het nu plots snel raak is met onze voorgeschiedenis? Maar dat kan dus wel ineens heel snel gaan heb ik me laten vertellen.
Oh en dames: borstvoeding geven is dus ab-so-luut geen vorm van anticonceptie😅 als je borstvoeding geeft en geen voorbehoedsmiddelen gebruikt kun je gewoon zwanger worden.
5 maanden geleden
Reactie op Hippienaar
Oh hier precies dezelfde situatie! 😭 maar ik ben in de tussentijd nog niet ...
Wat een dilemma hè! Echt niet blij met die condooms maar omdat wij redelijk snel voor een tweede willen gaan zie ik niet echt een optie voor een ander voorbehoedsmiddel. Een spiraal laat je toch voor wat langere tijd zetten vind ik en aan de pil wil ik echt niet meer beginnen. Heb voor nu toch maar een morning after pil genomen want nu zwanger worden zou echt nog te vroeg zijn, dan krijg ik weer een februari/maart baby 😅🤪
5 maanden geleden
Als man thuis is :) heb ik het gevoel van beter ga je maar weer werken💪🏻 ik run toch allles zelf thuis huishouden koken en voor kinderen zorgen! Ook cultuur verschil dingentje .. man is koning 🤴🏻 nou ik ben princes in my dreams
5 maanden geleden
Reactie op kayleevg307
Wat een dilemma hè! Echt niet blij met die condooms maar omdat wij redelijk ...
Echt hè .. heb je ook buikpijn na de morning-afterpil ! Ik wil liever ook geen zooi en mijn man wil dat ook niet voor mij! Maar dan kan er zo iets gebeuren .. zoals ongepland zwanger worden. ❤️
5 maanden geleden
Reactie op jjp1997
Ja echt heel zonde 😭
Heb een uur later nog maar eens gekolfd 😂 heb ik mo ...
🥲🥲🥲