1031 Reacties

5 maanden geleden

Kind word eigenlijk nooit wakker na het slapen vanaf 19.00 meestal slaapt ze tot 04.00 . Zitten we een keer weer eens samen beneden... Ja hoor☹️🍼

5 maanden geleden

Reactie op Mir2024willbegreat

Als man thuis is :) heb ik het gevoel van beter ga je maar weer werken💪🏻 ...
Ik laat dan bewust alles even in de soep lopen😂. Dat hij gefrustreerd raakt. Beetje gemeen eigenlijk hij is ook druk geweest. Maar hij zit bij thuis komst nog niet in de zorg rol . Rustig te eten en ik druk met beide kinderen. Dus soms laat ik de peuter gewoon enorm knooien met het eten in hoop dat hij ook even gaat opvoeden😂

5 maanden geleden

Reactie op Roos Anne

Ik laat dan bewust alles even in de soep lopen😂. Dat hij gefrustreerd raak ...
Daar zit wat in! Maar ik ben extra gestrest ik wil alles perfect doen. .. in de hoop dat hij zijn mond niet open trekt. Want ik kan eigenlijk niks hebben want ik doe alles super goed maar het moet altijd beter voor mijn gevoel.. ik denk teveel aan mijn man.. 🙂‍↕️en dan heel soms heb ik er dan even dik de lak eraan..

5 maanden geleden

Grr. Ik kan niet slapen heb vandaag weer wat gesnoept en nu heb ik pijn 🤒 moet zo snel mogelijk mijn tandenvullen! En woensdag wordt mijn verstandskies getrokken. Wil er zo snel mogelijk vanaf 🥲

5 maanden geleden

“Je slaat wel erg hard op haar rug voor een boertje” ….. 😐

5 maanden geleden

Daar zit wat in! Maar ik ben extra gestrest ik wil alles perfect doen. .. i ...
Ja ik wil ook alles goed doen..maar goed je bent samen kinderen zijn van ons beide en eind van de dag ben ik er ook wel even klaar mee. Ik denk dan echt dit moeten we even samen doen tot bedtijd en dan hebben we allebei even tijd vrij..

5 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

“Je slaat wel erg hard op haar rug voor een boertje” ….. 😐
Geef m’n vent terug 😂

5 maanden geleden

Hmm denk ik eindelijk je drinkt wat je zou moeten drinken 120.. komt alles er uit. Ja alles .🥺😑

5 maanden geleden

Als man thuis is :) heb ik het gevoel van beter ga je maar weer werken💪🏻 ...
Te herkenbaar dit. Zelfs zijn eigen moeder klaagt bij mij dat hij niks doet. Waar zou dat aan liggen hmmm 🙄🙄🙄🙄

5 maanden geleden

Reactie op mamanisa

Te herkenbaar dit. Zelfs zijn eigen moeder klaagt bij mij dat hij niks doet ...
🤦🏻‍♀️elke dag hetzelfde

5 maanden geleden

Ik dacht ben onderhand wel volledig hersteld dus ga eindelijk die muur verven die ik al voor m’n zwangerschap wilde doen. NOUUUUU ik heb me lichamelijk toch spijt 😂😂😂

5 maanden geleden

Had mijn man me helemaal blij gemaakt met dat hij de nacht wel wilde doen. En nu krabbelt hij terug, omdat hij morgen al de nacht moet doen. Het is wat met die mannen. 😋

5 maanden geleden

Zooo klaar mee. Ik ben zo moe, kolf fulltime en doe over het algemeen de nachten. Alleen als ik snachts kolf doet mijn man het. Vannacht na het kolven was de kleine wakker en man lag er gewoon rustig naast. Ik daarna wiegen tot de kleine in slaap valt, na al de hele nacht in de weer te zijn en kolven. Was de afspraak dat hij vannacht tot de kolf wekker het zou doen en naast de cosleeper zou liggen. Komt hij dronken thuis..

5 maanden geleden

Reactie op sanniew

Zooo klaar mee. Ik ben zo moe, kolf fulltime en doe over het algemeen de na ...
Mafkees! Nee stel je grenzen. Dat is niet oké

5 maanden geleden

Reactie op sanniew

Zooo klaar mee. Ik ben zo moe, kolf fulltime en doe over het algemeen de na ...
Heel knap hoe je het allemaal doet met kolven! Het is niet niks en met pittige nachten ben je echt een marathon aan het lopen. Geef je geen live bv? Misschien eens overwegen om de baby een nachtje of een dagdeel te laten logeren/oppassen zodat je even kan opladen? Goed op jezelf passen 🤍

5 maanden geleden

Ik dacht ben onderhand wel volledig hersteld dus ga eindelijk die muur verv ...
Om dan vanochtend beneden te komen en te zien dat de muur roze is dus je het vandaag allemaal nog een keer mag doen 🤓

5 maanden geleden

Reactie op Babyfeverrr

Heel knap hoe je het allemaal doet met kolven! Het is niet niks en met pitt ...
Nee live bv lukt helaas niet. Dus fulltime kolven it is

5 maanden geleden

Onze meid heeft een zwelling onder haar tong, die steeds groter wordt. Donderdag op het cb navragen. Net met mijn domme hoofd google geraadpleegd waar ik soort gelijke foto's zie en dingen lees over operatief verwijderen. #nooitdoen

5 maanden geleden

Reactie op Kirrx

Onze meid heeft een zwelling onder haar tong, die steeds groter wordt. Dond ...
Meid herkenbaar... onze meid heeft eczeem. Dat schijnbaar (helaas) erfelijk is. Haar vader heeft het ook. Toch gegoogled en kwam toen op hele enge diagnoses zoals parasitaire eczeem en kma... Inderdaad #NooitDoen

5 maanden geleden

Reactie op Cleo81

Meid herkenbaar... onze meid heeft eczeem. Dat schijnbaar (helaas) erfelijk ...
Ah wat rot!! Ik ga hier toch maar de dokter bellen morgen, voor mijn eigen gerustheid haha