1036 Reacties

5 maanden geleden

Wij zijn al sinds 19:00 bezig met onze baby naar bed te brengen. Alle pogingen tevergeefs... Nu weer uit bedje en even bij m'n vriend op de borst. Joepie, wat een feest😢

5 maanden geleden

Reactie op sanniew

Zooo klaar mee. Ik ben zo moe, kolf fulltime en doe over het algemeen de na ...
Jammer voor hem toch? Afspraak is afspraak. Of bedoel je echt onverantwoord dronken? Want nouja veiligheid voor alles. Maar dan zou hij van mij de rest van de week de nachten kunnen doen 😅

5 maanden geleden

Reactie op Cleo81

Wij zijn al sinds 19:00 bezig met onze baby naar bed te brengen. Alle pogin ...
Hier hetzelfde. Ze sliep even van 19:10 tot 19:45 maar sindsdien doen we niks anders meer en nu is ze weer aan het huilen 😔

5 maanden geleden

Om dan vanochtend beneden te komen en te zien dat de muur roze is dus je he ...
Roze is ook heus heel mooi! Zeker tot je geen spierpijn meer hebt 🤐. Ik heb weer yoga opgepakt (heb bekkeninstabiliteit) kwam terecht in toch wel pittige yoga met sideplanks en dat soort ellende. Ik dacht met m'n domme hoofd ik doe gewoon mee.. au.. 😅 serieuze schouderblessure nu 😑

5 maanden geleden

Reactie op Cleo81

Wij zijn al sinds 19:00 bezig met onze baby naar bed te brengen. Alle pogin ...
Sterkte! Vooral blijven herhalen dat het een fase is 😬. Bij papa op de borst en samen zachtjes tv kijken een optie? Proberen haar in bed te krijgen kan zo frustrerend zijn dat het juist daardoor niet lukt.

5 maanden geleden

Het is mijn beurt om eens te klagen over mijn partner... (En een beetje over de baby ook) Vandaag was het een feestdag en mijn vrouw heeft al het ganse weekend gewerkt, inclusief vandaag. Sam is al 3 dagen aan het clusteren, wilt altijd maar aan de borst en ondertussen loopt hier ook een peuter van 3 jaar rond die van de situatie gebruik maakt om vanalles uit te steken als de beeb aan de borst hangt. En ik er alleen voor sta. Terwijl mijn vrouw thuis was, stond ik ook nog in voor de zorg van de kinderen, met in bed leggen, terwijl zij wel kookte. Net als ik de beeb aan haar wil geven na (hopelijk) de laatste voeding van de dag om het huiluurtje op te vangen, zegt ze doodleuk dat ze wilt gaan slapen en is ze naar boven gegaan. De beeb wilt nog lang niet slapen, is nog steeds huilerig en ik mag het maar weer opvangen. Ben ook al van om 5 uur wakker met een baby die continu wilt drinken (max. 2 uur tussen 2 voedingen geweest en altijd korte dutjes...)

5 maanden geleden

Reactie op Nietje

Sterkte! Vooral blijven herhalen dat het een fase is 😬. Bij papa op de bor ...
Thanks lieve vrouw🩷🩷

5 maanden geleden

Reactie op karien84

Het is mijn beurt om eens te klagen over mijn partner... (En een beetje ove ...
Wakker maken, kind geven en uitzwaaien. Zo nu ga ik een dutje doen. Daarna aangeven waar je last van hebt?

5 maanden geleden

Reactie op Nietje

Roze is ook heus heel mooi! Zeker tot je geen spierpijn meer hebt 🤐. Ik he ...
Nou roze was niet mooi genoeg dus rara wat ik vandaag gedaan heb met nog meer spijt? 🤓 dacht dat yoga rustgevend was? 😂

5 maanden geleden

Wakker maken, kind geven en uitzwaaien. Zo nu ga ik een dutje doen. Daarna ...
Dat resulteert hier gegarandeerd in ruzie, mijn vrouw is nogal licht ontvlambaar als het over haar slaap gaat. Maar als de hond of de oudste vannacht wakker worden (hond met diabetes blaft 's nachts om te plassen, want plast veel door die diabetes), maak ik haar wakker en mag zij het oplossen. ' s nachts is alleen de baby van mij (cfr. De leeuwenkoning 😉). De baby is voor mij omwille van borstvoeding, voor al de rest stuur ik haar eruit!

5 maanden geleden

Buiten al mijn positieve dingen, baal ik enorm. Ik ben weer aan het werk en waar ik al die tijd met thuis zitten nergens last van had, heb ik weer eczeem op mijn vingers. Ik werk met chemische stoffen en denk dus dat dit 100% de boosdoener is…. Eraf geraken betekend stoppen met mijn beroep, dit wil ik dus écht niet.

5 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Buiten al mijn positieve dingen, baal ik enorm. Ik ben weer aan het werk en ...
Was je kapster toevallig? En met handschoenen werken?

5 maanden geleden

Reactie op Roos Anne

Was je kapster toevallig? En met handschoenen werken?
Yes. Handschoenen met knippen vind ik echt een no go, wil echt de haren voelen.. 🥹

5 maanden geleden

Luna wil voor haar dutje vandaag absoluuuut niet in haar eigen bed liggen. Ik ben lichamelijk echt al mijn grenzen voorbij gegaan dit weekend (eigenschuld) maar zou zo graag even op de bank willen zitten zonder baby in m’n armen. 🥲

5 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Yes. Handschoenen met knippen vind ik echt een no go, wil echt de haren vo ...
Ja snap ik ook wel. Zelf niet gehad maar een oud collega. En die knipte dan met de hand waar ze mee in de haren zat met de handschoen . Wel lastig ja.. en mensen goed de haren laten wassen niks er in scheelt al de helft..

5 maanden geleden

Reactie op Roos Anne

Ja snap ik ook wel. Zelf niet gehad maar een oud collega. En die knipte da ...
Ik denk zelf dat het door blondering komt..

5 maanden geleden

Ik moet toch echt ff me frustratie kwijt hoor.... Vandaag om 10 voor 9 na 2 maanden weer een afspraak op het CB. Wij zijn om 10 voor half 9 van huis weg gereden het is 10 min van ons huis. De parkeer gelegenheid was vandaag ver te zoeken, helaas hebben wij 2x een rondje moeten rijden om hem uiteindelijk op een laden en lossenplek te parkeren omdat er nergens plek was. Wij kwamen binnen en de receptioniste vroeg naar de naam, deze gaf ik door en wou mijn zoon vast uitkleden. Hierop kregen wij meteen te horen dat wij een nieuwe afspraak moesten maken omdat wij 5 min te laat waren en je 10 min van te voren aanwezig moet zijn ivm meten en wegen. Ik werd innerlijk zo kwaad en vroeg aan de dame of dit een geintje helaas was dit niet het geval. Ik leg netjes uit dat wij heel erg moeite hadden om een parkeerplek te krijgen en het verkeer tegen zat, waarop de dame zegt ja daar kunnen wij helaas niks mee de volgende keer moet je maar op het parkeerterein van het ziekenhuis zetten. Dit is voor ons A. Betaald parkeren, B. Voor mij te ver lopen ivm longziekte, C. Voor mijn moeder met een vaatvernauwing in de benen geen doen om te lopen... dus dit geef ik ook aan en weer zegt de dame dat zij hier niks mee kan en wij dan maar nog eerder van huis moeten vertrekken. Ik kan je vertellen in me hoofd ben ik ontploft en heb ik die vrouw 3x over het bureau getrokken 🤬. Ik heb maanden op deze afspraak moeten wachten, belangrijke afspraken moeten afzeggen en hierdoor kan ik dus nog steeds niet met mijn zoon zwemmen dit maakt mij erg verdietig omdat ik hier erg naar uit kijk. 14 juni hebben wij pas de afspraak weer staan.

5 maanden geleden

Reactie op Jh0592

Ik moet toch echt ff me frustratie kwijt hoor.... Vandaag om 10 voor 9 na ...
Belachelijk, weten die mensen niet hoe het gaat ofzo? Het zijn baby's daar kun je niks mee plannen. Bij ons zeggen ze altijd dat ze het waarderen als je op tijd bent, maar als je iets later bent is er vaak wel een andere moeder die evt voor kan gaan. Dan loopt de volgorde iets anders

5 maanden geleden

Ik ben helemaal kapot. Baby huilt al vanaf 18:00... we proberen haar telkens naar bed te brengen, dan valt ze bijna in slaap en huilt ze weer. Het lijkt alsof ze (nu al) tandjes krijgt. Ik ben OP. Ze slaapt gewoon NIET. Is al vanaf 17:00 uur vanmiddag wakker. Wat we ook doen, ze blijft jengelen of krijsen. Het gaat door merg en been. Ik trek dit heel erg slecht

5 maanden geleden

Reactie op Cleo81

Ik ben helemaal kapot. Baby huilt al vanaf 18:00... we proberen haar telken ...
Ahh virituele knuffel voor jou! Ik kan wel zeggen 'het gaat over en wordt beter', maar op dit moment is het gewoon even kak!