1036 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op Cleo81
Ik ben helemaal kapot. Baby huilt al vanaf 18:00... we proberen haar telken ...
Als het bij ons stroef gaat lukt het in de draagzak soms wel!
Heel veel succes nog, you can do it!!! 💛
5 maanden geleden
Reactie op PrunusPersica
Belachelijk, weten die mensen niet hoe het gaat ofzo?
Het zijn baby's daa ...
Nee blijkbaar niet, wij waren ruim op tijd alleen zat helaas het parkeren en verkeer onderweg tegen daar hebben zij duidelijk schijt aan. Ik kreeg overigens net nog een mail dat ik niet was verschenen op de afspraak daarop heb ik maar even een mail terug gestuurd 🙃.
5 maanden geleden
Reactie op Hippienaar
Oh hier precies dezelfde situatie! 😭 maar ik ben in de tussentijd nog niet ...
Ben vandaag ongesteld geworden! Ik snap nu waar mijn hoofdpijn van gisteren en de zin in chocola vandaan kwam… 🫠 jij al ongesteld geworden?
5 maanden geleden
Reactie op kayleevg307
Ben vandaag ongesteld geworden! Ik snap nu waar mijn hoofdpijn van gisteren ...
Ohhh wat fijn! Hier nog niet 😩 nog even geduld denk (en hoop) ik 🤞🏻🤞🏻
5 maanden geleden
Reactie op kayleevg307
Ben vandaag ongesteld geworden! Ik snap nu waar mijn hoofdpijn van gisteren ...
Een uurtje later zag ik dat ik toch wel ongesteld ben geworden! 😁
5 maanden geleden
Pfft, mijn man werkt thuis en ik zorg voor onze dochter.. we zitten 24/7 op elkaars lip. Plus ik zit in de ziektewet en ga voorlopig ook nog niet aan het werk.
Nu viel hij net naar mij uit omdat onze dochter die bij mij op de arm sliep huilend wakker werd. Ik doe er alles aan om haar zo snel mogelijk en rustig mogelijk te kalmeren.. en nog wordt hij boos! Ik kan toch geen ducktape over haar mond doen omdat hij het vervelend vind dat ze huilt terwijl hij moet bellen?!?! Ik heb ons nu maar opgesloten op de slaapkamer. In de hoop dat we nu geen last voor hem zijn..
Sorry maar moet het even kwijt want ik ben ook gewoon even radeloos met wat te doen. 😟
5 maanden geleden
Reactie op ManonEsmee
Pfft, mijn man werkt thuis en ik zorg voor onze dochter.. we zitten 24/7 op ...
Wat rot voor je, is er niet een plekje waar je man kan werken bijv op de slaapkamer zodat jij rustig voor je dochter kan zorgen en hij rustig kan werken?
5 maanden geleden
Reactie op ManonEsmee
Pfft, mijn man werkt thuis en ik zorg voor onze dochter.. we zitten 24/7 op ...
Wat vervelend. Vandaag werkte ik zelf thuis en had mijn man papadag. Ik begrijp jullie frustratie beiden. Het is heel vervelend wanneer je net zit te bellen maar ook zielig voor degene die voor t kindje zorgt.
Uiteraard werd ik niet boos want onze dochter kan er ook niets aan doen. Vandaag wel besloten dat het de laatste keer is dat ik thuiswerk wanneer ze ook thuis is 🤭. Morgen weer naar kantoor. Is dat geen optie voor je man?
5 maanden geleden
Reactie op cocoislief
Wat rot voor je, is er niet een plekje waar je man kan werken bijv op de sl ...
Helaas niet, we wonen in een appartement met 2 slaapkamers... andere kamer is van onze dochter. Hij zat daar eerst maar heb hem met veel moeite uit gekregen 🤣😅 en een kantoortje zoeken kan kwa geld er niet uit.. die huur is nog hoger dan onze huur thuis... dus gaan we er op achteruit ook nog. Idealer zou een ander huis zijn.. maar dat huizentekort en veel te hoge huur overal zitten we liever wat kleiner met een lagere huur.
5 maanden geleden
Reactie op G_w_e_n_n
Wat vervelend. Vandaag werkte ik zelf thuis en had mijn man papadag. Ik beg ...
Zodra ik ons op onze slaapkamer had verplaatst zei hij ook dat t niet hoefde en hij er geen last van had.. maar ik geloof dat dan niet op dat moment. Maar hij deed alsof ik haar express liet huilen ofzo.. maar ik kan er nog slechter tegen dan hem😅
Wel fijn dat je die keus hebt om naar kantoor te gaan.
Helaas kan dat niet aangezien hij zzp'er is en geen kantoor heeft. Andere optie is dat ik weg ga met de kleine maar ik wil ook gewoon thuis zijn met haar ipv haar overal mee naar toe nemen zodat hij kan werken. Ik ben nu 16 week pp, en heb nog last van m'n keizersnede en zit ook niet lekker in m'n vel, dus hele dagen op visite zie ik ook niet zo zitten (vandaar ziektewet)
5 maanden geleden
Het was 3 uur vannacht. Ze sliep om 6 uur weer en werd om 8 uur weer wakker. Madam rolt zelf op dr buik en gaat dan huilen want ze wil niet op haar buik liggen. Als je haar goed legt is ze terug op dr buik voordat je omgedraaid bent 🥲🥲
5 maanden geleden
Er zijn problemen in de klas dus de kleuter wil niet naar school. Eindeloze huilbuien en de juf nodig om hem de klas in te krijgen. 'S avonds strijd, want naar bed wil hij ook niet en overdag super lief op school maar thuis echt een draak. Tel daar een baby bij op met oorontsteking.. ik ben ff klaar met het ouderschap, ik wil op vakantie zonder kinderen 😅