1026 Reacties
6 maanden geleden
Ik moet echt even van me afschrijven dus sorry op voorhand 🙈
Ik ben op 33 weken van de trap gevallen met een gebroken enkel tot gevolg, op net geen 37 weken nog geopereerd aan mijn enkel... Ik ben nu sinds begin maart bezig met kinesitherapie voor mijn enkel maar het gaat precies echt niet vooruit. Ik moet 13 mei normaal terug beginnen werken, maar ik zie dit echt niet gebeuren op dit moment puur door mijn enkel... Hierdoor kan ik ook niet doen wat ik wil. Mooie wandelingen maken met mijn dochter: lukt niet, ravotten in de tuin met mijn zoon: lukt niet, mijn eigen dochter naar boven dragen: lukt niet, met de wagen eens naar mijn oma (die in het ziekenhuis ligt) rijden: lukt niet...
Daar bovenop heeft onze zoon plots verlatingsangst gekregen en wilt hij alleen maar slapen bij ons in bed. Met dus de occasionele voet in m'n rug...
Ons meisje krijgt borstvoeding en heeft reflux. De reflux is gelukkig onder controle met medicatie maar we blijven een vermoeden hebben van koemelkeiwitallergie, dus ik ga volgende week op dieet daarvoor... Doordat ze zoveel krampen heeft, sliep ze de voorbije dagen ook niet goed.
Mijn schoonmama die zich met alles moeit en zegt dat onze kinderen in het vuil opgroeien (wij hebben twee katten dusja kattenhaar hoort erbij)... Mijn schoonzus die judgement al is dat onze zoon (3jaar) een oude gsm heeft met puzzelspelletjes op. Ik heb het gehad dat iedereen zich moeit in ons huishouden en hoe wij ons kindjes opvoeden..
Ik ben doodop en zondag wordt ons meisje gedoopt en ik heb schrik dat ik een zombie (mombie) ga zijn 😭😭😭
Mijn man doet gelukkig heel veel maar die moet ook werken en is zelf aan het herstellen van een schouderblessure... Ik ben mijn man echt zo dankbaar!
6 maanden geleden
Gisteren migraine gekregen, nu nog hoofdpijn. Mega buikpijn, zweet over m’n rug en gewoon blegh. Menstruatie on the way?
En ik moet de hond nog uitlaten eigenlijk en kan het niet opbrengen omdat ik me zo beroerd voel
6 maanden geleden
Bah, ben blij als we een half jaar verder zijn. Allemaal ziek geweest. Jongste nog steeds. Elke fles is een poepluier. En die willen verschonen komt er ook nog een golf melk terug. Arm kind ik haat die zorgen er om. Morgen naar het cb hopelijk is ze wel iets gegroeid...
6 maanden geleden
Reactie op MaritDPL
Ik moet echt even van me afschrijven dus sorry op voorhand 🙈
Ik ben op 33 ...
Pff meid dat is ook heel veel... Laat je schoonmoeder maar lullen, het is juist goed dat ze niet in een steriel huis opgroeien. Hier ook kattenharen daar ontkom je niet aan maar ze lijkt er niet minder gelukkig door 🤭. Toen ik klein was at ik ook zand en modder en waste ik mijn handen niet altijd gelijk. Ondanks dat we met 6 kinderen thuis waren, waren we zelden echt ziek. Tuurlijk de buikgriep hadden we wel eens maar we zijn alle 6 nergens allergisch voor 😉.
Hopelijk wordt het zondag een hele mooie en speciale dag voor jullie en gaat het snel beter met je enkel 😘
6 maanden geleden
Meid heeft haar krijsdag, pff.. en door migraine/naderende menstruatie (denk ik) is mijn lontje extreem kort.
Ze was net eindelijk stil, huilt ze wéér. Dus ik naar boven om haar speentje te geven, meteen stil (ze sliep denk ik en huilde in haar slaap) ik zei iets tegen haar in de trand van “weltrusten mopke ga nou aub even slapen” krijg ik een glimlach…. Smelt. Sorry dat mama zo mopperde toenstraks 😢
6 maanden geleden
Onze dochter heeft een zorgelijk groot hoofd. Sinds de geboorte ongeveer 5,5cm gegroeid.
Ze lijkt zich tot nu toe wel goed te ontwikkelen volgens de kinderarts..
Nu over 1,5 week terug voor een echo om te kijken of ze iets kunnen vinden wat de snelle groei veroorzaakt 😰.
Hopelijk is het gewoon een genetisch dingetje.
6 maanden geleden
Misschien moeten we een apart groepje maken voor alle zorgenkindjes?
Ik kan alleszins niet meer... Vandaag een huildag bij de baby en een huildag bij mij. We liggen momenteel in het ziekenhuis na zijn vaccinaties ter observatie, maar die verpleging hier is kampioen in het negeren van alarmen... Die monitor gaat van het ene alarm over in het ander. En als je belt, duurt het een half uur eer ze komen kijken! En tegen dat ze er zijn, is er niets meer aan de hand en heb ik het gevoel dat ik de overbezorgde mama ben. Ik maak me zorgen dat het geen naam heeft en bij elk ding steek ik meer en meer in mijn hoofd. Niet goed voor mijn mentale toestand.
6 maanden geleden
Al een paar dagen verkouden, vanochtend wakker met een ontstoken oog (en woensdag een bruiloft) en er is al drie dagen iemand aan het hoge-druk-reinigen in de buurt en nu is er ook nog iemand aan het boren…
6 maanden geleden
Net een beetje van alle pijn van de bevalling af ... Komt er een virus. Buikgriep daarna verkouden, keelpijn, nu een verstandkies die doorkomt. Hoeveel pijn mag een mens hebben. Of nee hoeveel en hoelang mag je paracitemol slikken😂🫣 gelukkig ben ik dan niet meer zwanger
6 maanden geleden
Ik heb last van prikkelbare darm syndroom, echt heel de zwangerschap geen last gehad. Niet eens een beetje wat echt heerlijk was. Nu eet ik net een koekje die we hebben gekregen vanwege Eid-al-fitr dus super veel suiker en echt 10 minuten later krijg ik toch een aanval. Ongekend gewoon 🥲
6 maanden geleden
Uuuuugh jammerende baby als we net een uurtje slapen. Ik wil haar pakken voor de fles. "Nee ze heeft geen honger" aldus man.
Dik uur verder, ondertussen gebroken geslapen want eruit voor speen (x3) en schone luier. Toch maar de fles erin, drinkt ze effe 120 ml weg. En 3x raden wie wel lekker slaapt 😠
En hij de volgende ronde is geen optie want ik verwacht dat zusje binnen nu en 2 uur komt en moet dan zelf echt kolven.
En bedankt he. Als ik haar gewoon om half 11 had gevoed had ik nu geslapen, geen hoofdpijn door een uur gebroken slaap en zaten de dames weer een beetje meer synchroon.
Argh.
6 maanden geleden
Reactie op dropmentos
Uuuuugh jammerende baby als we net een uurtje slapen. Ik wil haar pakken v ...
Aah wat irritant. Mama weet vaak toch beter 🤭 merk ik hier ook. Moedergevoel is meestal juist. Ach je man doet ook wat hij denkt dat goed is natuurlijk. Hopelijk pak je nog een beetje slaap
6 maanden geleden
Ik maak me man wakker om te zeggen dat ik ga kolven en dat hij op de baby moet letten voor het geval hij wakker wordt. Zit ik beneden en hoor ik de baby huilen, en huilen en huilen. Ik met kolf en al naar boven, slaapt ie er gewoon door heen. Dit is dus precies mijn angst, en het gebeurt ook
6 maanden geleden
Reactie op sanniew
Ik maak me man wakker om te zeggen dat ik ga kolven en dat hij op de baby m ...
Zo herkenbaar :( nu doen wij alleen kunstvoeding, maar in het weekend kan ik vaak niet op mijn man bouwen ‘‘s nachts. Hij slaapt zo vast! Niet normaal!