1036 Reacties

5 maanden geleden

Het was 3 uur vannacht. Ze sliep om 6 uur weer en werd om 8 uur weer wakker ...
Ohh ellendige fase is dat! Vol inzetten op zelf terug leren rollen 😅 gelukkig wil de mijne wel op haar buik liggen dus deze fase sla ik dit keer over 😁

5 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Ik ben al bijna (2!!!) weken ongesteld 🥹
Nee joh! Dat is onmenselijk icm een baby. Sterkte! Ben je net begonnen met anticonceptie ofzo? Ik was na het plaatsen van m'n eerste spiraal 3 weken ongesteld 🫠

5 maanden geleden

Reactie op Nietje

Er zijn problemen in de klas dus de kleuter wil niet naar school. Eindeloze ...
Dit, ja!!! Peuter was vanmorgen om 5.15 wakker en aan het schreeuwen. Wilde gisteravond ook niet slapen, dus veel te korte nacht gehad. Is bovendien al weken aan het kwakkelen met keelontsteking en antibiotica werkt niet, of heel langzaam. Daardoor echt niet te genieten en bijna elke dag voor 6 uur wakker. Baby vanmorgen eerste prikjes gehad en erg zielig. Paracetamol meteen weer uitgepoept en dan mag je natuurlijk geen nieuwe geven. Ikzelf grieperig en kriebelhoest, zo erg dat ik de baby wakker hoest als hij in de draagzak zit (enige plek waar hij wil slapen). Gedeelde smart is halve smart dan maar? 😉

5 maanden geleden

Reactie op Estherlaura

Dit, ja!!! Peuter was vanmorgen om 5.15 wakker en aan het schreeuwen. Wild ...
Ah joh, wat ellendig. De eerste keer met z'n allen ziek vond ik ook echt een vuurdoop. Heel veel beterschap!

5 maanden geleden

Even mijn haren in een spoeling doen. Omdat de kinderen toch lagen te slapen daarna douchen. Baby slaapt al. Oudste legt mijn man in bed met immens veel lawaai. Nog even uitgebreid scheren in de badkamer. Dus.. baby wakker vervolgens. Ja ik ga even buiten bezig. Zit je dan met je kleur in je haar en een baby die wakker is. Mooi niet. Meneer mag dat zelf oplossen 😭

5 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Ik ben al bijna (2!!!) weken ongesteld 🥹
+1 Uiteindelijk 16dagen ongesteld geweest. Normaal was ik het maar 3 dagen...

5 maanden geleden

Reactie op Nietje

Nee joh! Dat is onmenselijk icm een baby. Sterkte! Ben je net begonnen met ...
Ja, spiraal laten zetten idd, alleen voorheen nooit last van na spiraal 🥹

5 maanden geleden

Hebben peuters van 3 jaar ook nog hun regeldagen??? #teamnosleep #slapenisvoorwatjes (vooral van toepassing op onze oudste 😴😔) #gebrokennachten

5 maanden geleden

Dag 2: een ramp. Geen oog dicht gedaan 🥲

5 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Ja, spiraal laten zetten idd, alleen voorheen nooit last van na spiraal 🥹
Dat kan dus helaas veranderen door de veranderde hormonen postpartum. Hopelijk is het snel over!

5 maanden geleden

Dag 2: een ramp. Geen oog dicht gedaan 🥲
Hier ook. Oudste kwam bij mij in bed, heeft me het halve bed door getrapt in z'n slaap en weigerde naar z'n eigen bed te gaan. Baby hoge koorts en veel wakker. Gelukkig ook veel drinken bij me dus daar ben ik wel dankbaar voor. Tussen 2 en 4 soort van kunnen slapen de rest van de nacht niet. Sterkte daar! #halvesmart

5 maanden geleden

Reactie op karien84

Hebben peuters van 3 jaar ook nog hun regeldagen??? #teamnosleep #slapenisv ...
Nee, die hebben terrordagen😬

5 maanden geleden

Reactie op karien84

Hebben peuters van 3 jaar ook nog hun regeldagen??? #teamnosleep #slapenisv ...
Yes hier ook. Al een aantal nachten ligt ze bij ons in. Halve wege de nacht rent ze naar ons. Denk iets van nachtmerries ofso? (2,5 jaar) Maar ja terug leggen betekent gillen/schreeuwen en met een baby erbij nee dat wil je niet. Pff hopelijk snel weer voorbij

5 maanden geleden

Ik wil ook eens een keer uitslapen :(

5 maanden geleden

Reactie op mamanisa

Ik wil ook eens een keer uitslapen :(
Yes please 🫣

5 maanden geleden

Als je dacht dat het niet erger kon 🙈. Vanacht kleine man zich eigen onder gepoept incl. z,n nestje waar hij s'nachts in ligt naar mij in de co-sleeper dus hop alles in de was en kleine even lekker wassen. Z,n kontje was al weer te groot voor deze maat luier, vanochtend maar ff lekker alles uitgewassen en dat wil ik nu net ophangen zie ik allemaal doorzichtige gel korrels 🫣. Een voor een alle kledingstukje uitkloppen en pndertussen bedenken wat er tussen kan zitten, ik kon niks bedenken want ik heb zelf alles in de machine gedaan. Blijkbaar is er een luier in de wasmand gevallen en mee de machine in gegaan 🙈. Je raad het al 🙃 alles opnieuw wassen en me hele machine grondig reinigen kan je vertellen dat geeft een behoorlijke troep 🤣.

5 maanden geleden

Ik heb een grote klacht over mijn hospitalisatieverzekering. Nu heb ik 2 dikke factuurs gekregen over mijn opname bevalling en verdere verblijf in het ziekenhuis. Nu kreeg ik 102 euro terug. Like wtf😮‍💨 Ik probeer ze te bellen maar de telefoon gaat niet over . Gisteren lukte het wel had ze toen ook gebeld maar die persoon kon het mij niet uitleggen. De grap is dat het 1002 euro was en niet 102 euro . Ik denk dat ze gewoon éne 0 zijn vergeten. Dus niet 100 maar 1000 euro. Kom op zeg als het mij zoveel geld kost dan ga ik ze wel zeggen dat ik de volgende keer geen hulp nodig heb . In Afrika doen ze het ook zonder hulp. Man man wat ben ik sjagerijnig hierover.

5 maanden geleden

Janken hier omdat mijn baby huilt en ik gewoon even niet meer weet hoe ik het voor elkaar moet boksen. Mijn reguliere verlof zit er inmiddels op en over 4 weken moet ik weer aan de slag, maar ons meisje kunnen we nog steeds niet wegleggen overdag en ze valt nog altijd niet zonder onze hulp in slaap. Ik probeer van alles maar heb echt even het gevoel dat ik er in mijn eentje voor sta. Mijn man werkt lange dagen, is vaak ook nachten weg en als hij thuis is doet hij wel veel, maar als hij haar ‘overneemt’ en ze valt niet na 5min proberen in slaap dan geeft hij het op onder het mom van ‘ze heeft geen zin om te slapen’. En dan mag ik het weer oplossen. Net een half uur lang geprobeerd haar in bed te krijgen volgens een vast ritueel maar het is alleen maar huilen, huilen en huilen. En ik nu dus ook. Boos dat het niet lukt. Boos dat mijn man voor de tweede nacht op rij goed kan slapen omdat hij in een hotel slaapt. Boos dat hij de schaterlachjes krijgt als hij thuis is en ik de urenlange huilbuien. Wordt dit ooit nog beter?

5 maanden geleden

Reactie op Jh0592

Als je dacht dat het niet erger kon 🙈. Vanacht kleine man zich eigen onder ...
Mijn vrouw haar reactie: dat lijkt mij kak 🤪🙈💩 (om mee te maken).

5 maanden geleden

Reactie op karien84

Mijn vrouw haar reactie: dat lijkt mij kak 🤪🙈💩 (om mee te maken).
Dat kun je wel zeggen ja en dat is nog zacht uitgedrukt. Maar het is allemaal goed gekomen machine is weer schoon en de kleertjes van de kleine ook 😁.