1037 Reacties
5 maanden geleden
Ik vind het onmenselijk voor een vrouw om zó lang, zó heftig ongesteld te zijn. Mag ik ff… GA WEG ☹️😞
5 maanden geleden
Reactie op jjp1997
Ooohh wat vervelend zeg!! Hopelijk toch nog een beetje kunnen slapen
Nee, we kregen volle laag slaapregressie vannacht 😅 dus tussen 23:45 en nu elke kwart voor, behalve kwart voor 5 gezien.
Maar hij had wel door dat ik écht niet blij was en ik laat m nu extra lang slapen, dus hij staat heeeeeeel hard bij me in het rood nu 🤪
5 maanden geleden
Die van mij komt echt nét uit zijn bed “oh ik heb me een beetje verslapen”
De deal was dat ik vandaag mocht blijven liggen, maar goed. Ik zat natuurlijk om 07:00 al weer beneden met de beeb.
5 maanden geleden
Reactie op anoniemmoesje
Die van mij komt echt nét uit zijn bed “oh ik heb me een beetje verslapen”
...
Herkenbaar, vannacht was Luna hysterisch. Partner is er 1 keer uit geweest en ik de rest van de nacht een keer of 8. Durft hij toch vanmorgen weer in slaap te vallen ipv dat hij mij laat slapen. 🥲
5 maanden geleden
Herkenbaar, vannacht was Luna hysterisch. Partner is er 1 keer uit geweest ...
Oh mennnn die mannen
5 maanden geleden
Ik zit echt met me handen in het haar, al 2 weken is het elke avond bal. Huilbuien en niet willen slapen maar wel super moe zijn wamt overdag slaapt meneer alles bij elkaar misschien 3 uurtjes. S,nachts slaapt ie wel gewoon goed maar het is echt vanaf een bepaalde tijd drama met hem. Krijsen huilen janken gillen terwijl ik toch echt een jongen op de wereld heb gezet🫣. Morgen de HA bellen want ik weet het gewoon niet meer.
5 maanden geleden
Reactie op karien84
Waarschijnlijk is hij oververmoeid en daarom huilbui 's avonds. Om hoe laat ...
Er is geen land mee te bezeilen, hij heeft meerdere momenten op de dag dat hij moe is maar doet dan hazenslaapjes van hooguit een half uur. Wij gaan elke avond om 9 uur naar bed en dan krijgt hij z,n laatste fles dan slaapt hij door tot half 5 5 uur. Nu ook heeft hij net een uur geslapen en heeft veel moeite gekocht om hem in slaap te krijgen maar meneer is al weer wakker en het is bal.
5 maanden geleden
Reactie op Roos Anne
En je legt hem na 1,5uur weg. Hoelaat begint de dag? En hoelaat eindigd de ...
De dag begint om half 8 8 uur ongeveer hij word vanzelf wakker, de dag eindigd om 9 uur dan gaan we naar bed. Maar ik lees net in een ander topic dat het slaapregressie is en dat komt wel overeen met wat wij/hij doormaken.
5 maanden geleden
Reactie op Roos Anne
Ah oke. En eerder dan 9uur lukt niet ? Aangezien het overdag al kort is met ...
Jah dat proberen we wel, ook overdag weg leggen in z,n eigen bed wil nog niet lukken. Vrijdag naar de fysio voor z,n hoofdje (hij heeft een afgeplat hoofdje) misschien heeft het daar ook wel mee te maken dus in combi met die slaapregressie 🙈. Ik blijf het wel gewoon proberen overdag als ik zie dat hij moe is hem weg leggen maar vanaf morgen breng ik hem naar bed, normaal slaat hij in de box. Het kan zijn dat dat voor nu te druk is het met geluiden van buiten en in het trappenhuis.
5 maanden geleden
Reactie op Jh0592
Jah dat proberen we wel, ook overdag weg leggen in z,n eigen bed wil nog ni ...
Ah oke. Misschien helpt dat. Ik ben met de jongste vanaf 19.00 in mijn bed gaan zitten met haar op schoot een fles en bij mij in slaap laten vallen dan wegleggen. Een aantal avonden zodat haar ritme dat een beetje werd. Ik leg haar nu overdag na 1,5uur weg. Dan geef ik altijd nog even een beetje melk (30ml) ene keer wil ze het wel andere keer niet maar het helpt vaak wel. Achja zolang ze maar slaapt🫣 maar miss heb je er wat aan ze slaapt ook onder de nunki
5 maanden geleden
Reactie op Roos Anne
Ah oke. Misschien helpt dat. Ik ben met de jongste vanaf 19.00 in mijn bed ...
Ja die vlieger gaat hier niet op iig, onze zoon haat dekentjes. Slaapt eigenlijk meestal zonder ookal stop ik hem altijd in trapt het met de zelfde gang weer af 🫣. Ik word in de nacht wakker en dan ligt ie zonder deken ( grote hydrofiele doek), hij is warm bloesing net zoals z,n vader die heeft het ook snel warm 😬 en ik ben dan weer een koukleum dus denkt dan al snel dat ie het koud heeft. Ik doe hem dus geen plezier met zon lakentje 🤣. Ik ga kijken voor een slaapplan en kijken of het lukt om dat een beetje aan te houden misschien word het beter en anders is het ff doorbijten.
5 maanden geleden
Gisteren een familieshoot gedaan met mijn man zijn familie buiten. Mooie foto's gemaakt, maar ons kleine meid is dus deze nacht super verkouden geworden door de hele tijd buiten in de wind te zitten (ook al hebben we echt ons best gedaan om haar zoveel mogelijk warm te houden). Dus nu een oververmoeide verkouden baby 😔
5 maanden geleden
Reactie op MaritDPL
Gisteren een familieshoot gedaan met mijn man zijn familie buiten. Mooie fo ...
Wat vervelend mama, maar verkoudheid is een virus en krijg je niet van buiten zitten. Dus geef jezelf niet de schuld! ❤️
4 maanden geleden
Zijn er ook moeders die het wél voor elkaar krijgen om alle was weg te werken, gezond te eten, te sporten, te douchen, te flossen, te werken, te klussen, te ontspannen en daarnaast dan nog een leuke moeder/zus/dochter/vrouw/vriendin en collega te zijn? Ik wil tips 😅
4 maanden geleden
Reactie op Merell1993
Zijn er ook moeders die het wél voor elkaar krijgen om alle was weg te werk ...
Ik heb hier ook echt mee gestruggeld... Maar je kan niet alles perfect doen. De was doen wij hier om de dag... Vreselijke hekel aan een volle mand... Ik ben dan ook enorm vroeg wakker, en ga ook naar bed zodra ik de Kids op bed heb gelegd. De dagen dat de kindjes bij de opvang zijn, ga ik als een wervelwind door het huis. En probeer ik te sporten... Tja en mijn werk,onregelmatig werken is best pittig... 🙄