1038 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op anoniemmoesje
Vandaag eerste prikje… mama is zenuwachtig 😞
Veel sterkte. Ik vond het echt vreselijk zielig. Kon mijn tranen niet tegen houden daar dus zowel mijn dochter als ik in tranen. Hopelijk vallen de bijwerkingen mee.
4 maanden geleden
Deze week voor het eerst echt die 1,5 uur wakker tijd aangehouden. Jeetje wat is je wereld dan klein zeg 😂
4 maanden geleden
Ik ben met medische indicatie poliklinisch bevallen en zo ver ik kan zien i ...
Jaa als je medisch bent/wordt, wordt alles vergoed idd 😊 maar als je poliklinisch bevalt met alleen je eigen VK en je dus als waren een verloskamer huurt moet je zelf groot deel lappen 🫣 bij de 1e werd ik medisch dus geen rekening gehad maar nu dus met eigen VK dus ben benieuwd haha..
4 maanden geleden
Deze week voor het eerst echt die 1,5 uur wakker tijd aangehouden. Jeetje w ...
Wat bedoel je met klein dan? Zit met een peuter en een baby😂 en die slaapt 9/10 maar 45min en dan is ze 1,5/2uur wakker. Dus het kan altijd nog kleiner. Ik ga gewoon de deur uit. Hele meute mee🫣 niet in een holletje kruipen
4 maanden geleden
Reactie op Roos Anne
Wat bedoel je met klein dan? Zit met een peuter en een baby😂 en die slaapt ...
Nee heb er maar 1, thank god had een tweede nu niet erbij gekund hoor ode aan moeders. Ik doe dit puur voor de slaapregressie, normaal ga ik ook alle kanten op hoor 😂
4 maanden geleden
Ik ga mijn 3e ongesteldheidsweek in en ik ben het heeeeelemaal beu
4 maanden geleden
Schoonbroer schreeuwde altijd dat hij pas een tweede wilde als dat dan ook een jongetje zou zijn. We kregen een tweede ook een dochter zelfs niet eens op kraamvisite geweest. Ze hebben al een dochter. Maar goed dan gun ik iemand juist een meisje... Nu is mijn schoonzus zwanger Hebben ze te horen gekregen dat het een jongetje is. Soms is de wereld zo on eerlijk. Achja misschien ook beter dan een ongewenst kind🤷🤔
4 maanden geleden
Reactie op Roos Anne
Schoonbroer schreeuwde altijd dat hij pas een tweede wilde als dat dan ook ...
Sorry maar ik begrijp hier uit dat het oneerlijk is als iemand een zoon krijgt als ze een dochter wensen en dat ze niet op kraambezoek zijn geweest? 🫣
4 maanden geleden
Sorry maar ik begrijp hier uit dat het oneerlijk is als iemand een zoon kri ...
Nee. Ze hebben al een dochter. En ze wilde daarom graag een zoon. Hij wilde anders geen tweede kind was hier heel stellig in. Nouja je kunt het niet kiezen. Maar hij is wel het type die echt ontevreden of ongelukkig zou zijn als het weer meisje zou zijn. Dus als je dat zo hard schreeuwt dan denk ik je moet blij zijn met alles.. ook een meisje. Maar goed uiteindelijk is het toch een jongetje. Ik wens iedereen het beste hoor. Maar ik vind dat altijd lelijk aan mensen als dat je op zo'n manier zegt dan gun ik je juist het tegenovergestelde. Alleen goed dan ben je misschien een ongewenst kind 🤷
4 maanden geleden
Reactie op Roos Anne
Nee. Ze hebben al een dochter. En ze wilde daarom graag een zoon. Hij wilde ...
We hebben zelf twee meisjes . Bij de eerste is hij wel op kraamvisite geweest de tweede niet. Of dat iets te maken heeft met dat het niet interessant is.. nouja zou ken ik hem namelijk wel . Begin er een beetje misselijk van te worden zulke mensen 🫣
4 maanden geleden
Reactie op Roos Anne
We hebben zelf twee meisjes . Bij de eerste is hij wel op kraamvisite gewee ...
Klinkt als een drop🍆
4 maanden geleden
Reactie op anoniemmoesje
Ik ga mijn 3e ongesteldheidsweek in en ik ben het heeeeelemaal beu
Same 😵