1039 Reacties

4 maanden geleden

Net als ik naar het ziekenhuis moet met de jongste, wordt de oudste wakker met de windpokken...

4 maanden geleden

Schoonmoeder die steeds vraagt hoe het met “haar” dochter gaat…😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫

4 maanden geleden

Ik krijg gewoon een hele preek omdat ons meisje haar nageltjes wat te lang zijn en ze zichzelf gekrast heeft….. oké? Ik heb ze 2 dagen geleden nog gevijld, sorry?

4 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Ik krijg gewoon een hele preek omdat ons meisje haar nageltjes wat te lang ...
Amai, dat is niet oké... Simpel: "hier is het vijltje. Als je ze te lang vindt, leef je uit!"

4 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Ik krijg gewoon een hele preek omdat ons meisje haar nageltjes wat te lang ...
Ik heb ze vanmorgen geveild en nog weet ze zichzelf te krabben

4 maanden geleden

Mijn bonuskind (11jr) die even besluit meer hier te willen wonen, en de zorg om hem naar school te brengen bij mij komt te liggen. Net nu onze baby belabberd slaapt ik niet slaap en op mijn tandvlees loop. Hij is een heel lief kind hoor maar ik heb hier dus echt absoluut geen zin in !!!

4 maanden geleden

Reactie op Velvet91

Mijn bonuskind (11jr) die even besluit meer hier te willen wonen, en de zor ...
Tsja sorry dat ik het zeg, maar dat weet je als je een partner krijgt met kids uit een eerdere relatie .. ik snap dat je er geen zin in hebt en het mega vermoeiend is, maar het is nou eenmaal ook het kind van je partner.. ik heb zelf ook een zoon uit een eerdere relatie en m'n partner is dus zijn bonuspapa, hij wist heel duidelijk van tevoren dat mijn kind op de 1e plek komt en het soms lastig/pittig zou zijn met afspraken etc, maar hij wou er helemaal voor gaan.. neemt niet weg dat je mag balen hoor!! En dat het zeer vermoeiend is nu al helemaal met een baby erbij, maar denk dat het accepteren is en samen jullie weg erin moeten vinden 🥰 komt goed!!

4 maanden geleden

Reactie op Pdw91

Tsja sorry dat ik het zeg, maar dat weet je als je een partner krijgt met k ...
Zeker weten! Ik zeg nooit nee als hij hier wilt zijn. Klopt helemaal wat je zegt. Maar ik baal er gewoon nu even van 😂 durf dit ook niet hardop te zeggen dus nu maar even hier 😝 Wel is er altijd sprake van geweest dat ik nooit die zorg op mij hoefde te nemen van naar school brengen ed. Maar voel me nu wel even in een hoek gedreven om het wel te moeten doen (partner moet tijdelijk ver weg werken dus extra vroeg weg). Het is jammer dat ik me zo moet voelen hierbij, wil ik ook niet

4 maanden geleden

Reactie op Velvet91

Zeker weten! Ik zeg nooit nee als hij hier wilt zijn. Klopt helemaal wat je ...
Wat super vervelend dat je dit gevoel hebt. Ook vervelend dat er afspraken gemaakt zijn die nu dus niet waargemaakt kunnen worden. Bedoeld hij met meer bij jullie willen wonen dat hij de midweek bij jullie is? Ik zou dit goed bespreekbaar maken want je wil natuurlijk ook niet dat hij merkt dat je dit op dit moment even niet zo fijn vind. Misschien dat het bespreekbaar is om dit op een ander moment te doen?

4 maanden geleden

Wat super vervelend dat je dit gevoel hebt. Ook vervelend dat er afspraken ...
Hij is normaal om het weekend hier, en had flink ruzie gehad met zijn oudere halfzus. Zijn moeder denkt hetzelfde als ik: dat dit een vakantie oord is waar hij lekker zijn ding kan doen Dus wilt hij nu even testen door vaker hier te zijn (vooralsnog onregelmatig, wanneer behoefte er is) Maar de ontevredenheid begon bij hem al door te schemeren toen we zeiden dat hij wel de bus terug zal moeten nemen. Brengen naar school is oke, naar huis kan hij goed zelf. Ook was hij in de war dat zijn nalschoolse activiteiten ook gewoon doorgingen. Dus blijft er naast huiswerk ed weinig tijd over om met papa te gamen zoals in het weekend 😆 Mijn vriend weet dat ik nu niet goed in mijn vel zit door gebroken nachten. Maar het laatste wat ik wil is hem weigeren om hier te zijn. Tijdens de kraamweek was hij ook hier doordat zijn moeder net was gescheiden. Dat was ook afzien voor mij maar zoals al eerder beschreven. Ik wist waar ik aan begon. Het is even slikken. Kan er niets mooiers van maken

4 maanden geleden

Reactie op Velvet91

Hij is normaal om het weekend hier, en had flink ruzie gehad met zijn ouder ...
Je gevoel mag je gevoel zijn hè! Daar is dit voor. En hoe fijn is het dan dat je even je hart kan luchten. Ik kom zelf uit een gescheiden gezin (vind gebroken gezin echt vreselijk klinken) en bij mijn broertje was dit dus ook het geval. Papa kocht een bootje voor hem dus hij wilde bij papa wonen. Het duurde twee weken en toen was hij terug. Hij was even vergeten dat papa moest werken en papa kon niet helpen bij zijn huiswerk. Knap van je dat je hem in je kraamtijd op je genomen hebt. Dat je weet waar je aan begint zegt niet dat als het zo ver is je het niet even slikken is.

4 maanden geleden

Je gevoel mag je gevoel zijn hè! Daar is dit voor. En hoe fijn is het dan d ...
Dat laatste heb je helemaal gelijk in. Zeker met een baby erbij moest ik hier wel even aan wennen. Geleidelijk aan lukt dit wel. Heb echt geluk dat het een heel lief en betrokken mannetje is!!

4 maanden geleden

Postpartum haaruitval. Ik vertel al mijn klanten die dit ook ervaarden dat je er niks aan kan doen; wat ook zo is en voelde hun verdriet ervan. Nu ik er zelf in zit vind ik het ook zo ontzettend erg, maakt me verdrietig.. Maar goed, het is niet anders

4 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Postpartum haaruitval. Ik vertel al mijn klanten die dit ook ervaarden dat ...
Nou maar echt hoor, moet soms gewoon 2/3 keer per dag stofzuigen omdat er overal haar ligt

4 maanden geleden

Nou maar echt hoor, moet soms gewoon 2/3 keer per dag stofzuigen omdat er o ...
Poh echt hoor.. Ik heb stekeltjes door mijn haren heen 😅

4 maanden geleden

Ik heb geen rijbewijs heb nu 2 kindjes moet het nog gaan halen soon as possible man wil niet oppassen op de kinderen. Ik heb geen tietjes zegt hij 😮‍💨😮‍💨😮‍💨echt ..

4 maanden geleden

Reactie op Mir2024willbegreat

Ik heb geen rijbewijs heb nu 2 kindjes moet het nog gaan halen soon as poss ...
Oppassen?🫣😂

4 maanden geleden

Reactie op Mir2024willbegreat

Ik heb geen rijbewijs heb nu 2 kindjes moet het nog gaan halen soon as poss ...
Oppassen 🥴🥴 en tietjes.. klinkt als tijd voor een schop onder zn kont💪🏼

4 maanden geleden

Reactie op Suusxb

Oppassen 🥴🥴 en tietjes.. klinkt als tijd voor een schop onder zn kont💪🏼 ...
Sorry?

4 maanden geleden

Ja ik heb al niet makkelijk een oppas