1039 Reacties
4 maanden geleden
Al 4 weken is het drama niet een klein beetje drama maar heel erg drama. Overdag niet willen slapen maar super moe zijn en daar door s'avonds niet te genieten wat zich uit in huilbuien die overgaan in schreeuwen en gillen terwijl ik toch echt dacht een jongen te hebben gekregen 🤔. Mogelijk doorkomende tandjes maakt het niet veel beter en nu als klap op de vuurpijl word de buurman zijn badkamer gerenoveerd ivm lekkage nou dan weet je het wel hele dag boren en mensen die niet op een normaal volume kunnen praten 🫣. Mijn rug die het inmiddels aan het begeven is dus ik heb gisteren maar gezellig mee gehuild uit wanhoop. Ik hoop toch wel dat dit snel beter word want dit nog veel langer word moeilijk en meneer dacht zojuist om 5 uur ook onze dag is begonnnen dus daar zit je dan met je goeie gedrag op de bank 😮💨.
4 maanden geleden
Pillen gekregen van de gynaecoloog om het bloeden te stoppen.. (nu bijna 4 weken sinds het plaatsen van mijn spiraal) en tot nu toe werkt het totaal niet.. ik blijf bloeden. 😣
Als klap op de vuurpijl mega ijzer te kort dus moet ik hier ook pillen voor bij gaan slikken.
Ik ben het zo beu, ik wil me weer “normaal” voelen 😞
4 maanden geleden
Reactie op Mariska80
Borstvoeding geven en sprong 4 combi valt mee even zwaar nu. De kleine komt ...
Zó herkenbaar! Twee keer naar links gekeken vannacht en die lag lekker de slapen. Was gewoon jaloers 😂! Toen ze besloot om 5:30 wakker te worden, heb ik haar bij ons in t midden gelegd en per ongeluk expres net tegen hem aan. Oeps 🤪 (zijn wekker ging toch bijna)
4 maanden geleden
Reactie op mamanisa
Moet komend weekend “verplicht” naar een heel druk familie feest met een ba ...
Misschien een koptelefoon aanschaffen? Je hebt speciale koptelefoons voor baby’s.
4 maanden geleden
We zitten midden in een slaapregressie… man man man wat breekt mij dit op 😖😭
4 maanden geleden
Aaaaaaargh eerst 1,5 uur met baby 1 aan de krampjes gezeten en nu heeft beeb 2 al dik 1,5 uur last van iets (geen idee wat, maar slapen ho maar)
Ze hebben me tussendoor een uurtje rust gegund, mijn oren doen serieus pijn van het gekrijs.
Ik haat slaapregressie.
4 maanden geleden
Blegh ik haat het ouderschap soms zo. We hebben een lange periode zoveel gedoe gehad met reflux en extreme krampjes . Toen was er even rust en nu heeft kleine meid weer eczeem. Dus veel kriebelen en je ziet dat ze struggled. We zijn er druk mee bezig maar elke keer lijkt godverdomme het volgende zich wel weer aan te dienen. Waarom?! Vanmiddag ga ik naar m'n vriendin met haar 9 weken oude baby. Ik kijk er niet naar uit, want daar lijkt alles perfect te gaan en ik kan dat er nu even niet bij hebben eigenlijk. Is te confronterend. Ik weet dat ik niet moet vergelijken, maar re midden van deze uitdaging en het slaap tekort ben ik mentaal gewoon even helemaal klaar.
4 maanden geleden
Reactie op Mar987
Succes 🫠💪🍀
Dank. Is inmiddels elke dag wel rond 21.00 is het stil. Peuter sliep al slecht en nu hebben we meteen maar doorgepakt met de speen. Tja als je er dan toch in zit. Alleen het inslaap komen is moeilijker wat ik ook wel snap. Probleem is dat ze dan zeurt/huilt en dus de jongste wakker maakt daardoor. En we zelf zo nooit beneden zitten want ze loopt naar beneden of schreeuwt boven. Tegen de tijd dat het wel kan zijn we te moe😂 tropenjaren he
4 maanden geleden
Zo schijtziek ervan dat ik constant moet uitleggen WAAROM ik iets doe tegenover mijn partner. Moet ik het godverdomme hele tijd onderbouwen. Ik ben haar MOEDER. Ik WEET wat ik doe. “Ja, maar misschien is het zo” NEE HET IS NIET ZO WANT IK BEN 24/7 BIJ HAAR EN IK HOOR EN ZIE WAT ZE WILT. Zo, die postpartum rage is geen grapje….pffff. En de dag is nog maar niet begonnen.
4 maanden geleden
Reactie op mamanisa
Zo schijtziek ervan dat ik constant moet uitleggen WAAROM ik iets doe tegen ...
Jep... wordt vanzelf beter. Even uitzingen.
Ik ga je niet vertellen tel tot 10 want dat lukte mij ook niet.
Leg het op een rustig moment uit aan je partner en hoop op begrip
Dat kreeg ik hier ook, maar er waren wel grenzen 🤣
Succes en geniet vooral van je kleintje🥰