1039 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op mamanisa

Zo schijtziek ervan dat ik constant moet uitleggen WAAROM ik iets doe tegen ...
O, of ook irritant: uitleggen waarom je iets verandert aan de routine aan je partner en dat die dat vervolgens compleet vergeet, negeert of om wat voor reden dan ook gewoon niet doet! Of elke dag opnieuw gaat vragen of hij dit dan ook moet doen...

4 maanden geleden

Reactie op Mariska80

O, of ook irritant: uitleggen waarom je iets verandert aan de routine aan j ...
Allemaal zó herkenbaar 😅😂😭

4 maanden geleden

Zo vreselijk misselijk, al de hele nacht en dag 🥲 net alsof ik terug ben op precies een jaar geleden. Nou zal ik vast niet zwanger zijn, gezien mn implanon, maar gadverdamme, ben flink aan het kokhalzen sinds ik thuis ben.. janken wel, krijg geen hap eten binnen zo

4 maanden geleden

wij wonen naast een (kleine) boerderij en onze buurman heeft in de zomer altijd een paar koeien in de wei lopen. Die zijn altijd verschrikkelijk onrustig de eerste week dat ze er staan. MAAR GA NOU NIET OM 4 UUR SNACHTS ONDER MIJN RAAM STAAN LOEIEN MET EEN BABY DIE IN VOLLE SLAAPREGRESSIE ZIT 😭😭😭

4 maanden geleden

Zo klaar met mensen die er wat van vinden dat ik fulltime kolf ipv kunstvoeding.... De kunstvoedingslobby gaat dan heeeelemaal los. Beter voor jou, prima voor je baby.. elke keer die discussie. Heeelemaal klaar mee.

4 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Zo klaar met mensen die er wat van vinden dat ik fulltime kolf ipv kunstvoe ...
Ik geef zelf kunstvoeding. Ik heb spijt dat ik niet gekolfd heb. Ik heb borsttrauma waardoor ik geen borstvoeding wilde geven maar achteraf gezien had ik het graag willen proberen. You go mama 🤍

4 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Zo klaar met mensen die er wat van vinden dat ik fulltime kolf ipv kunstvoe ...
Ik vind het juist interessant vorige week dat iemand me zag kolven en toen meteen aannam dat ik dat fulltime doe. Uh, nee, alleen als dat handiger is vanwege werk. Maar vanwaar de interesse daarin überhaupt?

4 maanden geleden

Even hard klagen! Ik tob al sinds de bevalling met pijnaanvallen, geen verzakking maar waarschijnlijk nierstenen.. Vandaag een aanval gehad op werk waarbij ik flauwviel van de pijn en ik kan pas 2 juli terecht in het ziekenhuis😵‍💫😵‍💫 Ben als de dood nu dat het gebeurt als ik alleen ben met de kleine.. Morgen extra zeuren om een afspraak eerder🤞🤞

4 maanden geleden

Elke keer als ik BIJNA een schaterlachje eruit krijg komt mijn man ertussen, dan verlies ik haar aandacht en stopt ze, ik vind dat zo jammer haha

4 maanden geleden

Ik zeg tegen mijn man de baby gaat vandaag in bad. Nee dat wil ik niet hij is verkouden en dan maak je het erger. Eindstand mijn baby slaapt later hij heeft gewoon een ontspannend badje nodig. Ik kan er niet tegen als er bemoeid wordt met het geen wat ik denk dat goed is voor mijn kinderen. 😩

4 maanden geleden

Reactie op mamanisa

Zo schijtziek ervan dat ik constant moet uitleggen WAAROM ik iets doe tegen ...
Ik snapje ! Ik word er schijt ziek van mijn man af en toe en schoonfamilie ook. Daarom dat ik dit jaar over sla mijn schoonfamilie woont in het buitenland .. überhaupt kan ik er slecht tegen als iemand met mij bemoeit en dat ik uiteindelijk eindstand toch gelijk had en beter niet had kunnen luisteren naar een ander .. nu ik moeder ben komt er ook weleens het woord gvd uit mijn mond.. ik wil gewoon rust altijd 24/7 bezig daar wordt je gek van . Voor je man en kinderen zorgen te weinig tijd voor jezelf soms wordt het letterlijk gewoon even ongezond:.

4 maanden geleden

Probeer je 1x kunstvoeding... baby heeeeeelemaal van het padje af. Vanaf 4 uur alleen maar huilen en krijsen en soms even kort slapen om vervolgend weer huilend wakker te worden. Zo sneu voor ons allemaal.!

4 maanden geleden

Ok ik kan niet meer... ik voelde me al ongelukkig vanwege een job waar ik leeg op loop. En nu heb ik een zieke baby (17weken) die koorts heeft door een verkoudheid. Waarschijnlijk zit ze ook nog in een slaapregressie. Man en ik hebben welgeteld 2 uur geslapen. Ik lig nu in het logeerbed en ik ben ZO ZO fucking klaar met moeder zijn. Ik HAAT m'n leven op dit moment zo. Onze relatie lijd echt door de vermoeidheid en we genieten gewoon 0,0 omdat we het zo tering zwaar vinden. Heel eerlijk, ik hou de wereld van m'n dochtertje... maar ik heb soms zo een spijt. M'n leven voor de baby was zo leuk en fijn. Het is nu echt alleen maar zwaar. Ik word denk ik gek. Hoor der nu ook weer schreeuwen heel de tijd.

4 maanden geleden

Reactie op Cleo81

Ok ik kan niet meer... ik voelde me al ongelukkig vanwege een job waar ik l ...
❤️❤️❤️❤️❤️ Heel veel knuffels voor jou lieve mama

4 maanden geleden

Reactie op Cleo81

Dikke knufkus ❤️‍🩹

4 maanden geleden

Reactie op Cleo81

Veel sterkte hoor! 🩷 Heb je misschien iemand in je netwerk die je een paar uurtjes zou kunnen helpen?

4 maanden geleden

“Ze huilt.” Ja? Sta dan op en troost haar? 🥲

4 maanden geleden

Kutte van alles is. Dat je kind in de maxi cosi in slaap valt en laat liggen . Binnen 5 min wakker word en niet meer in slaap te krijgen is tot het volgende slaapje .

4 maanden geleden

Vaginale infectie ik haat je

4 maanden geleden

Mijn man snapt gewoon niet hoe erg ik de kraamweek heb ervaren. Zo erg dat ik geen kinderen meer met hem wil. Hij snapt gewoon niet waarom ik geen bezoek wilde. Ik snap niet waarom hij gewoon niet alleen met mij en de baby wilde zijn. Godverdomme, ik vind het zo kut. Het is nu bijna 4 maanden geleden en het doet me nog steeds zoveel pijn. Hij heeft me zo hard laten vallen als zijn vrouw. Ik ben bang dat ik het hem nooit kan vergeven. En dan kijk ik naar ons kindje en dan heb ik zo vreselijk spijt dat het allemaal niet anders was gegaan. Dat ik niet genoeg in de bubbel met haar heb gezeten omdat de situatie zo naar was. En maar zeggen dat het normaal is in zijn cultuur. Fuck off met je cultuur.