1026 Reacties
6 maanden geleden
Reactie op sanniew
Ik maak me man wakker om te zeggen dat ik ga kolven en dat hij op de baby m ...
Hier hetzelfde! Terwijl de baby in de cosleeper ligt, dus in dezelfde kamer! Hoe dan 🤯
6 maanden geleden
Vind het dus echt vrij bijzonder dat mensen alleen maar willen horen dat het goed gaat
Vragen buren ofzo hoe het gaat, zeg ik, ja pittig 2 babies van 10 weken die vooral veel huilen. (Want eerlijk, ze doen hier al een maand lang ongeveer niks anders dan huilen als ze wakker zijn, dat is echt een partijtje heftig)
En dan kijken ze je raar aan alsof je dat niet mag zeggen? Like ik ben blij met ze hoor, echt, maar het is eigenlijk sinds het begin vooral overleven. Ja daar ga ik niet over liegen 😅
Ik vind het ook niet erg dat dit de situatie is, ja lastig, maar dat is het nu even. Het wordt vast beter later en dan zal ik dat ook zeggen. Alleen is dat nu echt niet zo.
Maar dat is niet wat mensen willen horen blijkbaar.
6 maanden geleden
Reactie op dropmentos
Vind het dus echt vrij bijzonder dat mensen alleen maar willen horen dat he ...
De blikken alleen al als je geen ja goed zegt met een brede glimlach. 🫠
6 maanden geleden
Voor het eerst een echte slapeloze nacht gehad 😭 volgens mij heeft ze een regeldag. Ze is nu 6,5 week oud. Vannacht wilde ze alleen maar op mij slapen terwijl ze prima in haar wiegje slaapt ‘s nachts. Nu ook weer huilen en hangerig, veel willen drinken lijkt het. Het is wat..
6 maanden geleden
Het is niet echt klagen voornamelijk echt mega zielig. Meisje heeft al meerdere keren flink terug gegeven. Zelfs twee uur na de voeding. Ze huilt veel en wil alleen bij me liggen. 3 outfits voor haar en 2 outfits voor mij later en ik wil dr gewoon geen schone kleding geven omdat ze dat zo vervelend vind. Denk een reactie op haar rotavaccinatie.
6 maanden geleden
Eindeloos kraambezoek.. in juni weer aan het werk en zelfs dan nog bezoeken… spijt dat ik geen kraamborrel heb gedaan
6 maanden geleden
Reactie op xKimJ
Hier ook vandaag! Wanneer vaccinatie gehad? Mijn meisje gisteren en is vand ...
Afgelopen vrijdag, wel al sinds die avond wat aan het jengelen en wat dunne ontlasting maar vandaag lijkt het te pieken. Ze slaapt ook veel maar heel licht want ze word elke 20/30 minuten wakker voor 5 minuten en daarna slaapt ze weer verder.
6 maanden geleden
Het is niet echt klagen voornamelijk echt mega zielig. Meisje heeft al meer ...
Hier ook goed merkbaar. 😥 Vrijdag heeft ze het gehad en nu nog wat last van. Vooral zaterdag heel erg hangerig en veel huilen. Nu nog inderdaad flesvoeding uit spugen, meer huilen en weer meer last van krampjes terwijl dit juist aan het afnemen was. Zo zielig!
6 maanden geleden
Reactie op dropmentos
Vind het dus echt vrij bijzonder dat mensen alleen maar willen horen dat he ...
Dit vind ik ook lastig. Ons eerste jaar met de tweeling was echt overleven. Veel huilen, amper slapen, fulltime kolven. Kan me echt helemaal voorstellen hoe het nu voor je is (ja dooddoener, maar het wordt echt beter èn leuker!) en als je dan een keer eerlijk zei dat het moeilijk was of dat je moe bent krijg je geen begrip. Heb wel geleerd om gewoon 'goed' te zeggen omdat ik geen zin had in opmerkingen van mensen zoals 'je hebt er zelf voor gekozen '. Overigens een hele rare opmerking bij een tweeling, maar die kreeg ik echt vaak
6 maanden geleden
Het is niet echt klagen voornamelijk echt mega zielig. Meisje heeft al meer ...
Ze heeft gisteren de vaccinatie gehad en vandaag ook na elke voeding spugen. Ik geef borstvoeding en normaal spuugt ze eigenlijk nooit. Kan toeval zijn maar ik vind 't wel heel sneu. Ook veel krampjes en hangerig. Het ging net wat beter met haar 😔
6 maanden geleden
Reactie op G_w_e_n_n
Ze heeft gisteren de vaccinatie gehad en vandaag ook na elke voeding spugen ...
Hier lijkt t vandaag alleen maar erger te worden. Hebben ook al niet geslapen vannacht dus koffie is m’n beste vriend op t moment. Sterkte lieve mama’s en kindjes 🤍
6 maanden geleden
Ach jee, ik kom toch even kijken na een aantal dagen alleen maar in het positieve topic te zijn geweest.
Hier hebben we een regeldag/sprongetje?
Heel veel krampjes, veel traantjes en wegleggen gaat lastig (al ga ik wel een 2e poging doen zometeen)
Het begint echt met een hartverscheurende huil, en dan kleine schreeuwtjes van “au mama krampjes” 😭 zo sneu.