1026 Reacties

6 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Ach jee, ik kom toch even kijken na een aantal dagen alleen maar in het pos ...
* poging 2 met wegleggen is gelukt! 🌹 in haar bedje, met daglicht even lekker rusten.. arme schat

6 maanden geleden

Reactie op MaritDPL

Het is alsof ik mijn eigen verhaal lees... Vannacht geen oog dicht gedaan d ...
Zó zielig vind ik het… Die oogjes dan ook, zo veel verdriet.

6 maanden geleden

Reactie op G_w_e_n_n

Ze heeft gisteren de vaccinatie gehad en vandaag ook na elke voeding spugen ...
Oh dan ben ik toch blij dat ik de vaccinatie niet heb gedaan. Ze was hier namelijk ook al ziek veel poepluiers en spugen etc zelfs een paar keer 38 graden. Ze vonden het bij het cb lastig omdat je met 3 maanden de volgende moet maar ik heb toch maar geweigerd. Hoeveel kan een kind hebben dan🫣

6 maanden geleden

Reactie op Roos Anne

Oh dan ben ik toch blij dat ik de vaccinatie niet heb gedaan. Ze was hier n ...
Ja echt, sprong 2, vaccinatie en krampjespiek in de zelfde week 🥲

6 maanden geleden

Reactie op Roos Anne

Wat gek dat ze daarin verschillen. Wanneer ze ziek zijn geven ze de rota vaccinatie niet bij het CB waar ik ga. Dat vragen ze eerst. Vooral verhoging/koorts is een no go. Gelukkig gaat het hier langzaam iets beter. Ik merk dat ze vooral veel slaap nodig heeft. De meid zelf denkt daar anders over maar na een uur doorzetten slaapt ze nu toch weer 🙃

6 maanden geleden

Reactie op G_w_e_n_n

Wat gek dat ze daarin verschillen. Wanneer ze ziek zijn geven ze de rota va ...
Ja klopt ze vonden het lastig omdat met 3 maanden nog een keer moet voor het rota vaccin en er moeten zoveel weken tussen zitten en ik twijfelde maar op dat moment dacht nee ze is hier te ziek voor. Nu blijven ze het vragen maar van mij hoeft het niet vind haar nog zo jong dan krijgt ze nadat ze ziek is geweest met weer beter weer opnieuw last van eventuele bijwerkingen.. lastig hoor want ja zul je net zien dat ze het rota virus krijgt🤯

6 maanden geleden

Soms denk ik dat kind gaat nooit slapen..en als ze slaapt 30min. Tenzij ik met de maxi cosi weg moet dan slaapt ze zo uren weg wat dan ook weer niet de bedoeling is in een maxi cosi. Laat het een fase zijn🤯

6 maanden geleden

Reactie op Roos Anne

Hier net zo, zoontje was net een week van de antibiotica af na heel erg ziek te zijn geweest, dus wou hem even rust geven van eventuele bijwerkingen. Hier mag het als hij 3 maand is alsnog als we willen, maar ga deze overslaan denk ik als ik al die bijwerkingen lees🫣

6 maanden geleden

Ze ligt in dr eigen kamer zodat ik hopelijk wat beter slaap maar jeetje wat voel ik me schuldig. M’n hart zegt echt ja gebroken nachten wist je toen je er aan begon maar ik heb echt een nacht slaap nodig 🥲

6 maanden geleden

Net om 05:30 gaat de wekker van mijn man ENORM hard af, trillen en volume op 100. Hij laat hem altijd een keer snoozen dus ik nam aan dat hij hem zachter had gezet. Gaat hij NOG EEN KEER zo hard af! En dus de baby wakker 😑 Wat een pannekoek. Ik wou dat we net zo zuinig op mijn slaap konden zijn als op dat van hem

6 maanden geleden

Reactie op Pdw91

Hier net zo, zoontje was net een week van de antibiotica af na heel erg zie ...
Hoe bedoel je want volgens mij moet hij zowieso 2x toch rond 8 weken en dan 3 maand. Dus ik moest snel beslissen...?

6 maanden geleden

Reactie op Pdw91

Hier net zo, zoontje was net een week van de antibiotica af na heel erg zie ...
Ik moet zeggen, Luna heeft maar 1 dag gehad waarvan ik dacht oké nu heeft ze er echt last van en t grootste symptoom was niet weggelegd willen worden en een dagje meer overgeven dan normaal.

6 maanden geleden

Even klagen over mijn man hoor. Die zeurt dat hij zoooo moe is. Waarvan vriend ? Ik doe al ruim 5 weken de nachten alleen en ik maak hem nooit ergens voor wakker. Afgelopen nacht 1 keer wakker gemaakt omdat ik de jongste zijn spuitluier aan het verschonen was en de oudste wakker werd van iets. Nou wat een hoop zuchten en kreunen dat hij er een keertje uit moest.. pfff. Zo in mijn irritatie zone op dit moment. Het is even tijd voor mezelf voor het stoom uit me oren komt 🤣🤣

6 maanden geleden

Ik merk dat ik veel in huis blijf wanneer ik alleen ben met de newborn en peuter. Nu wilde ik dat vandaag verandering in brengen, omdat ik het een beetje zat ben om de hele dag binnen te zitten en het zielig vind voor mijn zoon van bijna 3. De terugweg van de speeltuin naar huis was weer een hel: niet mee willen, krijsen, omdraaien op zijn loopfiets. Stond ik daar met mijn kinderwagen. Ik kon wel door de grond zakken 😭 Nu denk ik: NOOIT WEER! Maar dat is natuurlijk geen goed plan 😅 Dus mochten jullie nog tips hebben: graag! ❤️

6 maanden geleden

Reactie op Hippienaar

Ik merk dat ik veel in huis blijf wanneer ik alleen ben met de newborn en p ...
Oh ik ga gewoon ik voelmme juiste schuldig tegenover de jongste. Hup weer in de maxi cosi even naar de supermarkt of in de kinderwagen even naar de speeltuin. Als de jongste die nu nog makkelijk in de box slaapt slaapt. Probeer ik echt even tijd aan haar te besteden want ik merk dat ze het nu lastig begint te vinden ze wil alles samen doen. Dat lukt natuurlijk niet altijd ik betrek haar wel bij alles bijv. Luier verschonen komt ze er naast staan mag ze dicht plakken . Flesje even vasthouden of praten met de jongste over wat de oudste heeft gedaan. Dan zeg ik vertel maar even dan hebben ze voor mijn gevoel beide even de aandacht. Maar ik ga gewoon de deur uit inidergeval. Zolang ze nog makkelijk slaapt in de maxi cosi. Ik heb voor de zandbak ook weer van alles gehaald dus als de jongste slaapt tuindeuren open even buiten spelen werkt overigens ook goed

6 maanden geleden

Reactie op Hippienaar

Ik denk overigens dat dat gedrag juist voortkomt uit aandacht. Dat merk ik hier wel. Ik blijf altijd heel rustig nou dan ga je niet mee ik loop wel door. Hoe rustiger ik blijf hoe rustiger zei is. Al gaat alles mis he🫣😂 gelukkig slaapt de jongste nog overal doorheen.

6 maanden geleden

Reactie op Bloom14

Even klagen over mijn man hoor. Die zeurt dat hij zoooo moe is. Waarvan vri ...
Ah bah vervelend. Is er een reden dat je het liever alleen doet de nachten. Mijn man vind het geen probleem en doet het zonder klagen . Ik overigens dan weer niet😂

6 maanden geleden

Reactie op Roos Anne

Ah bah vervelend. Is er een reden dat je het liever alleen doet de nachten. ...
Ik geef borstvoeding dus dat gaat niet. Als ik een voeding oversla krijg ik er last van. Dus ik moet sws kolven anders. En mijn man was laatst 2 uur wakker in de nacht doordat hij een keer de gekolfde fles gaf terwijl ik in 5 minuten weer slaap. Maar vervelend is het wel. Ga binnenkort toch eens wat anders proberen.. zodat ik ook eens kan doorslapen

6 maanden geleden

Reactie op Roos Anne

Hoe bedoel je want volgens mij moet hij zowieso 2x toch rond 8 weken en dan ...
2x idd maar ze zeiden tegen mij dat de 1e binnen een half jaar moet dus kon ik het bij de volgende afspraak doen als ik wil..

6 maanden geleden

Reactie op Hippienaar

Wij hebben een meerijdplankje gekocht voor de kinderwagen. Ik vind het een ideaal ding. Newborn en peuter overal mee naar toe nemen gaat nu een stuk makkelijker. Maar hier is echt heel veel te doen op loopafstand…