1026 Reacties

6 maanden geleden

Reactie op BibsBibi

Wij hebben een meerijdplankje gekocht voor de kinderwagen. Ik vind het een ...
Wij hebben ook een meerijdplankje, daar wil hij gelukkig wel op wanneer we naar de peuterspeelzaal gaan. Maar naar de speeltuin wil hij altijd op zijn loopfiets 😅

6 maanden geleden

Reactie op Bloom14

Ik geef borstvoeding dus dat gaat niet. Als ik een voeding oversla krijg ik ...
Hier hetzelfde idd met borstvoeding. Ik maakte m eerst wakker voor luiers verschonen maar daar had hij zoveel last van dat ik die nu zelf doe als het nodig is, het is ook letterlijk 2 minuten werk en ik val weer snel in slaap. Mijn vriend zorgt savonds wel voor het opruimen beneden en op de dagen dat hij thuis is start hij sochtends op door ontbijtje te maken etc en kan ik nog even blijven liggen. Het is niet in verhouding natuurlijk en soms ben ik er ook geïrriteerd over, vooral als ik moe ben😉 Maar ik weet wel dat hij zn best doet en het na de echte baby fase weer meer 50/50 wordt.

6 maanden geleden

Reactie op Bloom14

Ik geef borstvoeding dus dat gaat niet. Als ik een voeding oversla krijg ik ...
Ja het is wel vervelend voor hem maar het is wel fijn dat je het even samen kunt doen het is voor beide ook wennen. Normaal gesproken heb ik dat zelf ook wel dat ik lang wakker ben maar na een tijdje val je vanzelf sneller in slaap. Je kan misschien proberen eerst te kolven en dan te kijken of je het inidergeval iets kan rekken? Al word je alleen wakker om 5min af te kolven is misschien toch anders dan luier doen en dan nog een voeding. Ik zou het zelf in die zin niet eerlijk vinden om alleen de nachten te moeten doen al zou ik dat ook niet trekken. Helemaal niet met nu een peuter erbij. Dit vind ik zelf een periode om even samen te doen voor zover dat kan natuurlijk

6 maanden geleden

Soms wou ik dat ik de speen van mijn dochter kon vast tapen aan haar mond 🙈 elke keer mept ze het uit haar mond, ondanks dat ze een swaddle up slaapzak aan heeft!

6 maanden geleden

Reactie op Hippienaar

Soms wou ik dat ik de speen van mijn dochter kon vast tapen aan haar mond � ...
Dit is precies mij situatie op dit moment 😂

6 maanden geleden

Reactie op Hippienaar

Soms wou ik dat ik de speen van mijn dochter kon vast tapen aan haar mond � ...
Oh hier valt hij uit maar slaapt ze gewoon door. Is het dan meteen huilen of? Dan lijkt me dat er dan toch ook wat is 🫣

6 maanden geleden

Reactie op Roos Anne

Oh hier valt hij uit maar slaapt ze gewoon door. Is het dan meteen huilen o ...
Ze lijkt dan chagrijnig/onrustig om het feit dat haar speen eruit is 😂 uiteindelijk valt ze vaak in slaap zonder speen in haha

6 maanden geleden

Zoon over de zeik, ik zeg papa komt zo bij je maar papa blijft lekker met z,n bek achter z,n laptop spelletjes spelen 😡 dat vind papa namelijk veel belangrijker dus ik loop boos heen al schreeuwend ik draai nog eens door mag ik nou helemaal nooit eens blijven zitten 🥺 maar daar komt geen reactie op. Ondertussen zit ik alweer een dikke 20 min met mijn zoon op me arm in z,n kamertje en papa nog steeds met z,n smoel in het spelletje 😡😡😡🤬🤬🤬🤬

6 maanden geleden

Reactie op Jh0592

Zoon over de zeik, ik zeg papa komt zo bij je maar papa blijft lekker met z ...
Hier ook man gewoon weg en zit ik met twee kinderen baby eist mij ook steeds op dus ben gewoon op relatie gaat ook keislecht . Misschien doe ik het op een dag wel allemaal alleen de papa verstaat toch de wensen niet.. wees eens lief voor je vrouw moeder van je kinderen 😒

6 maanden geleden

Nou ik kan de laatste twee schrijfster hieronder een hand geven. Is het volle maan ofzo 😂 Vanmiddag twee borden op de grond kapot gegooid. Ik was zo boos dat ik daadwerkelijk alles voor 3 kleine kinderen alleen moet doen. Zoontje had de afstandsbediening van de tv kapot gemaakt, dus er was ook geen tv-escape. Manlief heeft een afstandsbediening op z’n telefoon aan de tv gekoppeld, maar weigerde de tv aan te zetten 😩😩 why Toen kreeg ik een mama -driftbui Het spijt me, maar ook mij is alles soms even teveel

6 maanden geleden

Vandaag echt een downdag... Ik loop zo overprikkeld dat ik gewoon elk moment van de dag kan wenen 😭😭😭. Ik loop precies constant 'aan' en kan geen rust vinden... Onze zoon (3j) ervaart zware verlatingsangst en omdat mijn man en ik anders constant ruzie hebben, ligt hij 's nachts tussen ons, maar hij wordt dan in het midden van de nacht wakker omdat hij melk wilt of ik word dan wakker omdat hij met zijn voeten in mn rug ligt te duwen... Ons meisje sliep door (af en toe vroeg ze eens om 4u een voeding) en plots sinds een week komt ze weer 2 a 3 keer per nacht... Ik geef bv dus mijn man kan eens niet overpakken. Dit weekend is mijn man aan het werken dus sta ik er alleen voor. De zondagse uitstap naar de groentenboer moest ik dus ook alleen doen maar dochter was doodmoe en zoonlief was immens koppig... Ik mag nu eindelijk zonder bot lopen maar heb het toch wel echt gehad met mijn beperkte bewegingen door m'n stomme val 4 maand geleden... Mijn escape aan m'n mama rol is het huishouden. Het is precies het enige moment dat er geen kind me nodig heeft 😬 Sorry voor m'n drama, kmoest het even kwijt 😬

6 maanden geleden

Reactie op Jh0592

Zoon over de zeik, ik zeg papa komt zo bij je maar papa blijft lekker met z ...
Tijd voor het wijzigen van het WiFi wachtwoord, wat een nare situatie zeg. Gewoon geen reactie..

6 maanden geleden

Reactie op BibsBibi

Nou ik kan de laatste twee schrijfster hieronder een hand geven. Is het vol ...
Wat de.. hij bepaald dat de tv niet aan mag maar helpt ook niet met de kinderen?

6 maanden geleden

Baby doet het supergoed, maar ik heb echt veel moeite met m'n zoon van 4. Hij luistert echt helemaal nergens naar en zowel ik als m'n man zijn ten einde raad. Hij krijgt meer dan genoeg 1 op 1 aandacht, de regels zijn duidelijk. We hebben het lief geprobeerd, boos, hem zelf laten meedenken over wat er nodig is. De sfeer wordt er zo door verpest dat ik helemaal geen zin meer heb om thuis te zijn.

6 maanden geleden

Reactie op Nietje

Baby doet het supergoed, maar ik heb echt veel moeite met m'n zoon van 4. H ...
Oh wat vervelend. Maar hij wil dus meer aandacht? Samen doen? Herkenbaar hoor. Ik heb een continue schuld gevoel als ik met ze beide thuis ben. Hele tijd mama mama kom je? Terwijl ik er 10min geleden nog wat leuks mee heb gedaan. Dit de gehele dag. Alsof je continu afwijst heel vervelend. En als ik dan even met de jongste klets. Huivert ze er direct boven. Tja echt boos kun je dan ook niet worden op een 2,5 jarige maar geïrriteerd soms wel. Ik denk dat het toch even wennen is een nieuw gezinslid aandacht verdelen. En wennen aan het soms moeten wachten. Niet leuk nee

6 maanden geleden

Oh wat vervelend over de partners wat ik lees. Dan mag ik nog in mijn handen knijpen als ik het vraag doet hij zonder zeuren de gehele nacht 🫣 ik heb echt wel momenten dat ik denk luister even maar hij is wat dat betreft heel geduldig met mij en we doen wel echt wat we kunnen. Ben zo blij dat hij nooit zo moeilijk is en het allemaal maar gewoon doet zonder zeuren. Ondanks dat ik dat soms echt wel doen🤷😂🫣

6 maanden geleden

Reactie op Nietje

Wat de.. hij bepaald dat de tv niet aan mag maar helpt ook niet met de kind ...
Nee, hij vond het niet nodig op dat moment de tv aan te zetten. Ik moet t maar uitzoeken ofzo.. terwijl hij de hele dag om hulp roept. Ik ben ‘s avonds om 21.00 uur in slaap gevallen en de volgende ochtend pas om 08.30 uur wakker geworden 🙏 (met onderbrekingen natuurlijk), maar dat heeft me heel veel goeds gedaan

6 maanden geleden

Reactie op Nietje

Tijd voor het wijzigen van het WiFi wachtwoord, wat een nare situatie zeg. ...
Dat is een hele goeie alleen helaas is meneer in dat soort dingen beter dan mij en z,n zusje kan dat zo fixen die is ict'er 😬. Ik heb al enigsinds mazzel want z,n ps5 is kapot gegaan deze kon hij afgelopen vrijdag eigenlijk ophalen maar deze kwam in delen aan dus moest weer opgestuurd worden. Ik heb hem vanmiddag er mee geconfronteerd maar ik krijg dan te horen dat hij de hele week hard werkt en hij het ook verdient om te chillen dus moeten we maar meer hulp vragen van andere mensen uhhmmm ... maat ik heb geen kind gekregen zodat andere mensen er voor kunnen zorgen 🙄🙄🙄🤔🤔😑😑😑

6 maanden geleden

Reactie op BibsBibi

Nee, hij vond het niet nodig op dat moment de tv aan te zetten. Ik moet t m ...
Jeetje ookal zon lulhannes van een vent 🤣 wat denken die kerels dat zou ik wel een willen weten. Ik vermoed trouwens dat die van mij in een postnatale depressie zit alleen ik heb dus geen idee hoe ik dit kan checken. Hij is zo eigenwijs en vind zelf dat hij geen hulp nodig heeft voor sommige dingen.

6 maanden geleden

Mijn schoonmoeder is echt een engel begrijp me niet verkeerd. Zo mocht ik vandaag bij hun thuis douchen en kon vader voetbal kijken met opa maar ze pakt m’n dochter zo snel op of van m’n schoot. Dit doet ze uit de beste bedoelingen om mij te helpen maar van de 5 uur dat we daar waren heb ik m’n dochter denk twee uur gehad. Ja ik heb hulp nodig en m’n handen graag even vrij maar ik wil graag met m’n eigen dochter kroelen. Of ben ik nu kleinzerig. Mag ook gezegd worden 😅