1026 Reacties

6 maanden geleden

Reactie op jjp1997

Vandaag met ons meisje naar het ziekenhuis voor een echo van haar hersenen. ...
Succes over 2 weken en echt k** dat die radioloog er niet was! Heeft jullie meisje nog veel aanvallen gehad?

6 maanden geleden

Reactie op karien84

Succes over 2 weken en echt k** dat die radioloog er niet was! Heeft julli ...
Dank je! Gelukkig geen aanvallen of iets… hopelijk blijft het zo 🍀

6 maanden geleden

Madam slaapt al 3 dagen helemaal ruk maar vannacht was toch wel het toppunt. Van 3 tot 5 continue in de weer geweest. En als je dan denkt dat ze dan nu lekker slaapt? Zeker niet.

6 maanden geleden

Ons meisje heeft de afgelopen dagen weer meer epileptische aanvallen, tot wel 18 op een dag 😔

6 maanden geleden

Reactie op meroeti

Ons meisje heeft de afgelopen dagen weer meer epileptische aanvallen, tot w ...
Jeeetje wat heftig! 😟

6 maanden geleden

Reactie op meroeti

Ach nee wat heftig zeg! 😕

6 maanden geleden

Reactie op meroeti

Jeetje 😰😰 wat heftig!!

6 maanden geleden

Baby aan het troosten, zegt sm “zal ik het even overnemen???” Uh nee? Ik troost mijn eigen kind het beste zelf denk ik 🤓

6 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Baby aan het troosten, zegt sm “zal ik het even overnemen???” Uh nee? Ik tr ...
“Ik heb al kinderen opgevoed ik weet echt wel hoe dat moet hoor” ja ma leuk, ik heb je zoon heropvoed en kijk hoe lief hij nu is 😂

6 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Mijn sm snapt ook echt niet dat als de kleine begint te huilen ik haar terug wilt ... Haar antwoord: toch fijn als jij haar een keer niet hoeft te troosten. Nou moeders, waarschijnlijk huilt ze omdat ze bij mij wilt eten of moe is en dus bij mij wilt slapen. Geef terug!

6 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Haha altijd die strijd als iemand er mee zit en je kind begint te huilen je wil ze niet uit de armen graaien maar je weet dat jezelf het beste en het snelste je eigen kind kan troosten. Toch een beetje ongemakkelijk soms🫣

6 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Is misschien alleen maar lief bedoeld toch? Ik snap je hoor. Maar toch 🥹

6 maanden geleden

Reactie op JoKro1992

Is misschien alleen maar lief bedoeld toch? Ik snap je hoor. Maar toch 🥹
Is zeker lief bedoeld hoor! Absoluut 100%, het is een schat van een vrouw. Maar het feit dat ze haar het liefste uit mijn armen trekken vind ik niet fijn, vooral als ze zo verdrietig is, dan wil ik haar zelf gewoon troosten.

6 maanden geleden

De laatste twee dagen is mijn vriend echt prikkelbaar richting mij. Ik weet dat het door vermoeidheid, werk, opleiding en de kleine erbij komt, maar het is wel klote om even die afstand richting elkaar te voelen. Hij heeft wel uitzichzelf mijn moeder geappt om op te passen zodat we samen kunnen lunchen dit weekend, hopelijk is die dan weer te genieten🙈

6 maanden geleden

Reactie op meroeti

Aaah nee wat heftig 😢

6 maanden geleden

Reactie op meroeti

Ben je nog naar het ziekenhuis geweest? Misschien kunnen ze de onderzoeken wat versnellen?

6 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Is zeker lief bedoeld hoor! Absoluut 100%, het is een schat van een vrouw. ...
Haha, ja dat snap ik heel goed. Heb ik zelf ook hoor!

6 maanden geleden

Alsof de mindere mobiliteit in m'n enkel nog niet genoeg is, zit mijn bovenrug helemaal geblokkeerd sinds deze middag. Morgen moet mijn man gaan werken en ben ik dus alleen thuis met de twee kinderen tot 17:30 🙈. Hopelijk zit m'n rug wat losser tegen dan 🤞🏻.

6 maanden geleden

Aangeboden om ons nichtje als logé te hebben met Koningsdag omdat onze kleine echt niet moeilijk is. Nou, volgens mij zitten we in sprong 3 of is ze niet fit, ze heeft de hele dag alleen maar gehuild😵‍💫 en ondertussen een peuter vermaakt, ik ben kapot😅

6 maanden geleden

Hoi ik kom ff zeuren. Ik heb echt zo een giga rugpijn doordat mijn bekken continue gespannen zijn. Zo. Dat was het hahah