1027 Reacties
6 maanden geleden
Reactie op anoniemmoesje
Hoi ik kom ff zeuren.
Ik heb echt zo een giga rugpijn doordat mijn bekken ...
Massage, doe t !
6 maanden geleden
Mijn meisje haar slaapzak word -nu al- te klein 🥹
Qua kleertjes zit ze echt nog vaak rond 50/56 en soms is dat nog te groot, maar deze lange meid haar slaapzak is echt al te klein aan het worden 🥲🥲🥲🥲🥲
6 maanden geleden
En toen was er vanuit t niks in eens heftige reflux zonder enige verandering in haar voeding, drinken of houding 🥺
6 maanden geleden
Reactie op Isgami
Hier heeft de oudste ‘s nachts buikpijn, de middelste waterpokken en de jon ...
Oh en om het nog mooier te maken waren ze later naar bed want iedereen was vrij vandaag, slapen ze uit maar besluit de jongste om OPEENS een keer om 7 uur al klaarwakker te worden. Echt helemaal super top 😄
6 maanden geleden
Reactie op karien84
Hoe oud is jouw baby'tje? Rond 8 weken start de 2de sprong en reflux (is ge ...
Ze is nu 11 weken, ze heeft t sinds het weekend in eens vrij extreem. Na haar voeding vrijwel gelijk huilen maar ook twee uur na haar voeding en dan flink boeren en nog meer braken.
6 maanden geleden
Ze is nu 11 weken, ze heeft t sinds het weekend in eens vrij extreem. Na ha ...
Klinkt echt hetzelfde als bij onze dochter, zij had dit voor het weekend en is donderdag 11 weken. Ze had dit bij de vorige sprongetjes ook, maar deze keer was het erger. Ze bleef spugen, zelfs 4 uur na de fles nog.
6 maanden geleden
Reactie op Maris97
Klinkt echt hetzelfde als bij onze dochter, zij had dit voor het weekend en ...
Ja hier ook! Opeens spuug… deed ze eerst nooit. En nu opeens best vaak!
6 maanden geleden
Vanochtend even samen naar de supermarkt gewandeld. Maar ze heeft wat bijwerkingen van de vaccinaties dus ze is wat huilerig nu… De ene keer krijg ik haar heel makkelijk weer rustig en soms is ze gewoon ontroostbaar. Komt er een vrouwtje naast me staan, hoor ik haar gewoon tegen haar man zeggen “waarom neem je ook zo’n jankerd mee naar de supermarkt”. Ik keek dr al aan van sorry maar wtf zeg jij? Om vervolgens de opmerking te krijgen van “ja is zeker jou kind niet aangezien je niet weet hoe je dr rustig kan krijgen, als moeder zijnde zou je wel moeten weten wat voor huiltje het is”. Nou ik stond echt te koken van woede, ik dacht echt wat zegt zij nou 🤯🤯
6 maanden geleden
Reactie op Michelle1998!
Vanochtend even samen naar de supermarkt gewandeld. Maar ze heeft wat bijwe ...
Dat was een goeie geweest voor mij 🙈 helemaal achterlijk geworden sommige mensen. Ik had gerda echt me kind in haar handen gedrukt en gezegd zo aangezien jij het zo goed weet ga je gang. Dikke 🖕 gerda.
6 maanden geleden
Zo'n dag dat ik maar oordoppen in heb gedaan. Helemaal klaar mee.
🧘Ook deze dag duurt max 24 uur 🧘
5 maanden geleden
Ik heb een geen schoenen beleid bij mij binnen. Dit weet iedereen die bij ons thuis komt. Waarom denken zowel sz als sm dat het oké is om dan met MODDER schoenen op m’n vloerkleed te staan? En dan weg gaan oeps zeggen en t niet eens opruimen. Je zou bijna een emmer modder meenemen naar hun huis en dan even elke ruimte besmeren.. bijna..