305 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Moontje_93

Bonnehûs, jij?😊
Ook😁

één jaar geleden

Reactie op Moontje_93

Bonnehûs, jij?😊
Ik heb je een pbtje gedaan

één jaar geleden

Hi allemaal, en gefeliciteerd allemaal! Wat een spannende tijd. Ik ben Sanne, 35 jaar. Na bijna een jaar proberen hebben we dit voorjaar hulp ingeschakeld waarbij bleek dat de toegang naar mijn baarmoeder bijna helemaal dicht was. Dit is verholpen in het ziekenhuis en warempel test ik eergisteren positief. Morgen 4 weken (uitgerekend 24-02-2024). Zo excited! En enorm onzeker. Vooralsnog heb ik last van krampjes maar ben ik verder wel oké. Alleen slapen.. Aiaiii haha, dat wil totaal niet! Herkenbaar?

één jaar geleden

Hallo allemaal, Ik ben Rianne (28) en woon samen met m'n vriend en zoontje van ruim 2 jaar. Ik testte gisteren positief na ruim 9 maand proberen voor ons 2e kindje. Heel spannend allemaal. Gisteren en vandaag getest en de test loopt al heel iets op, maar het is nog wel licht. Hopelijk loopt het verder op!❤ Als ik het bereken is 25 februari de uitgerekende datum.

één jaar geleden

Hallo allemaal, Ik ben Mylene en testte vrijdag positief. Vandaag weer een test gedaan, want door mijn PCOS kon ik het niet geloven. Maar vandaag liep de test op! Ik heb heel veel miskramen achter de rug dus dit wordt een spannende tijd!! Ik heb momenteel twee kinderen, dus ik mag helemaal niet klagen❤️. Volgens de calculator ben ik 19 februari uitgerekend!

één jaar geleden

Hallo allemaal, hier nu 4+5 dus uitgerekend op 20 februari voor ons tweede kindje. We hebben een dochter van 1,5. Vorige keer een fijne zwangerschap dus ik ben benieuwd, is wist het al ruim een week want ik ben zo misselijk, en afgelopen woensdag ook positieve test.

één jaar geleden

Hoi dames! Ik ben -DLM- en afgelopen vrijdag ben ik erachter gekomen dat ik weer zwanger ben. Mijn vriend en ik hebben een zoon van ruim 9 maanden. Hoewel deze zwangerschap niet helemaal 'gepland' is, is het kindje hartstikke welkom! Naar schatting ben ik 21 februari uitgerekend. 5 juli hebben we de eerste echo. Kwaaltjes heb ik (gelukkig) nog niet.

één jaar geleden

Reactie op -DLM-

Hoi dames! Ik ben -DLM- en afgelopen vrijdag ben ik erachter gekomen dat i ...
Gefeliciteeerd! Wat leuk! Ik ook 21 februari, ga morgen bellen voor een afspraak.

één jaar geleden

Hoii, ik ben mama van Rosa en sinds anderhalve week zwanger van nr. 2. Begin juli een echo en zal midden februari uitgerekend zijn. Als de kleine op 15 februari geboren wordt zit er exact 2.5 jaar tussen 1 en 2 😊

één jaar geleden

Hoii, ik ben mama van Rosa en sinds anderhalve week zwanger van nr. 2. Begi ...
Leuk ik ben ook de 15e uitgerekend. Mama van Lars die in 2021 geboren is dus als nr 2 zich meldt is Lars bijna 2,5.

één jaar geleden

Hoi allemaal! Ik ben Kaylee, 30 jaar en woon samen met mijn vriend (verloofde!) en 2 katten in Prinsenbeek. We gaan trouwen op 21 juli en ik ben nu 5 weken zwanger van een verse 3-daagse embryo uit onze eerste IVF-ronde. Hiervoor hebben wij verspreid over een jaar 6 IUI behandelingen gehad, zonder resultaat, en we zijn 3 jaar geleden begonnen met onze kinderwens. Dit is de eerste keer dat we een positieve test in handen hebben en volgens mijn berekeningen zou ik op 18 februari ‘24 uitgerekend zijn. 🥰 Mijn vriend vindt het vooral heel erg spannend, is echt bang dat er nog iets mis kan gaan… ik sta er wat relaxter in merk ik en haal veel hoop en troost uit het feit dat ik nú zwanger ben. Ik heb zo aan mijn lijf getwijfeld en gedacht dat het aan mij lag. Wat er ook gebeurt… nu weten we in ieder geval dat we het kunnen.☺️ Van onze eerste IVF-ronde hebben we nog 2 cryo’s in de vriezer. Als alles goed blijft gaan willen we op onze bruiloft aan onze ouders en broers/zussen vertellen dat we in verwachting zijn… 3 juli heb ik mijn eerste echo in het ziekenhuis en die willen we sowieso afwachten!

één jaar geleden

Hoi! Mijn naam is Anne (23) en ben voor het eerst zwanger. Ik ben getrouwd met Mart. Ik ben ongeveer 20 februari uitgerekend. Vandaag ga ik de huisarts bellen.. vindt het allemaal best spannend! Klachten die ik nu vooral heb zijn hoofdpijn en duizeligheid. Ben morgen 5 weken (denk ik) 😉

één jaar geleden

Ha! Vandaag een positieve zwangerschapstest. Ik ben 29 jaar en heb samen met mijn man al een zoontje van oktober 2021. 20 juli de eerste echo

één jaar geleden

Hoihoi! Mijn naam is Joyce en ben 24 jaar. Ik heb zojuist een positieve knaltest 😍 samen met mn vriend hebben we al een zoontje van 2,5 Mason. Ik weet niet zo goed hoever ik ben, door een onregelmatige cyclus. Maar als ik het een beetje gok verwacht ik 5 weken te zijn. Nog zoo onwerkelijk , maar zooo blij na 1,5 jaar proberen!

één jaar geleden

Hoi hoi, ik ben Milou, 36 jaar en samen met mijn verloofde hebben wij een dochtertje van bijna 2. Sinds december bezig om weer zwanger te worden en sinds gisteren weten we dat er weer een kleintje op komst is. Volgens mijn berekening is 16 feb de uitgerekende datum. Toch wel weer onwennig nu. Hoe ging het ookal weer allemaal? Moet ik al de verloskundige bellen en wat zijn al die kwaaltjes ookal weer haha. Fijn om hier weer van alles te lezen 🤗

één jaar geleden

Reactie op kayleevg307

Hoi allemaal! Ik ben Kaylee, 30 jaar en woon samen met mijn vriend (verloo ...
Wat heerlijk voor jullie! Gefeliciteerd! 🥰

één jaar geleden

Hoi ik ben Cindy, 38 jaar oud. Ik ben een alleenstaande moeder van een zoontje van 10 jaar. Gisteren heb ik een zwangerschapstest gedaan met 2-3 weken zwanger. Het kindje is heel erg welkom, want ik wil een bewust alleenstaande moeder zijn. Ik vind het alleen wel heel spannend omdat ik 38 jaar ben en de risico’s.

één jaar geleden

Reactie op Sanney2

Wat heerlijk voor jullie! Gefeliciteerd! 🥰
Wat lief, dankjewel!!♥️

één jaar geleden

Reactie op Daisyleeuwarden1981

Hoi ik ben Cindy, 38 jaar oud. Ik ben een alleenstaande moeder van een zoon ...
Uitgerekende datum: 20 februari

één jaar geleden

Reactie op Babyluv

Hoi hoi, ik ben Milou, 36 jaar en samen met mijn verloofde hebben wij een d ...
Wat leuk wij zijn een beetje in dezelfde leeftijd 🩵